سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 11:12 صبح
مراسم معارفه مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران سه شنبه شب در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تهران برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری آریا، "امیررضا واعظ آشتیانی"‌ در این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران افزود:‌ هیات مدیره باشگاه استقلال تهران از عملکرد کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه راضی است به طوریکه تمامی حمایت های لازم را از مربیان این تیم انجام خواهد داد.

وی، نظم و انضباط تیمی و سر و سامان دادن به مسائل اقتصادی باشگاه استقلال تهران را از اولویت های کاری خود اعلام کرد و گفت:‌ این باشگاه پتانسیل های فراوانی برای تامین هزینه های مالی خود دارد به طوریکه می توان با یک برنامه ریزی مدون به این مهم دست یافت.

واعظ آشتیانبی با بیان اینکه مسوولیت سنگینی را برعهده گرفته است، اظهار امیدواری کرد تا با حمایت هیات مدیره باشگاه استقلال تهران بتواند شرایط مناسبی را برای موفقیت تیم فوتبال این باشگاه فراهم کند.

رئیس مجمع باشگاه استقلال تهران گفت:‌ بررسی های لازم را از زمانی که مشاور رئیس سازمان تربیت بدنی بودم، در مورد وضعیت این باشگاه انجام دادم.

"مسعود زریبافان" افزود:‌ در نهایت به این نتیجه رسیدم که باید تصمیم جدی را برای بهبود وضعیت باشگاه استقلال تهران بگیرم.

وی با بیان اینکه مدیرعامل سابق استقلال تهران کارنامه موفقی در این باشگاه نداشت، اظهار داشت: فرصت کافی در اختیار "علی فتح الله زاده" قرار گرفت اما وی نتوانست انتظارات را بر آورده سازد.

زریبافان با اشاره به اینکه فتح الله زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران برکنار نشد، افزود:‌ فتح الله زاده از هیات مدیره باشگاه استقلال کنار گذاشته شد اما به دلیل آنکه دیگر حق رای نداشت، از مدیرعاملی نیز استعفا داد.

رئیس مجمع باشگاه استقلال تهران در مورد حمایت کننده مالی (اسپانسر) ‌این باشگاه گفت:‌ هیات مدیره باشگاه استقلال ترجیح می دهد که یک اسپانسر داخلی با باشگاه قرارداد منعقد کند که امیدواریم به زودی حمایت کننده مالی این باشگاه مشخص شود.

"علی انصاری"‌ عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در مورد حضور خود در این هیات مدیره گفت:‌ گروه اقتصادی این باشگاه را برای رفع مشکلات مالی استقلال تهران تشکیل خواهم داد.

وی با تاکید بر این نکته که وظیفه اش رفع مشکلات مالی باشگاه استقلال تهران نیست، اظهار داشت:‌ برطرف کردن مشکلات مالی باشگاه شخصا برعهده مدیرعامل است

 


چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 11:11 صبح
مدیرعامل سابق استقلال با دلخوری می‌گوید: «کجای دنیا عملکرد یک مدیرعامل را در پایان 4 بازی ارزیابی می‌کنند. من کسی هستم که در طول 7 سال مدیریتم در باشگاه استقلال 3 قهرمانی در جام حذفی و 2 قهرمانی در لیگ را برای هواداران به ارمغان آوردم.

به این افتخارات 2 عنوان نایب قهرمانی و سومی در آسیا را هم اضافه کنید. حال چه کسی می‌تواند بگوید عملکرد من در استقلال ضعیف بوده است؟ آنها دنبال بهانه بودند و چاره‌ای نداشتند جز این که همان چهارشنبه حکم برکناری مرا صادر کنند.

آقایان اگر یک روز دست نگه می‌داشتند، تیم ما استقلال اهواز را می برد و با 10 پله صعود به رده هفتم جدول صعود می‌کرد. آن وقت با چه بهانه‌ای می‌شد در مدیریت باشگاه تغییر ایجاد کرد؟

فتح‌الله‌زاده در دفاع از عملکرد خود می‌افزاید: قلعه‌نویی در شروع لیگ از همه چیز راضی بود و هر جا مصاحبه کرد، گفت تمام بازیکنان مورد نیازم جذب باشگاه شده‌اند. آن زمان ما هنوز با جان واریو و مجتبی جباری قرارداد نبسته بودیم.

به نظر شما اصلی‌ترین وظیفه یک مدیرعامل چیست؟ من تمام خواسته‌های کادر فنی را برآورده کردم و اگر تیم چند هفته نتوانست نتیجه بگیرد، دیگر تقصیر من نبود.

فتح‌الله‌زاده اینها را گفت تا در ادامه بابت بدهی‌های باشگاه به مدیرعامل جدید هشدار بدهد: ما بابت قرارداد بازیکنان قدیمی 500 میلیون تومان پرداخت کردیم. یک میلیارد و 260 میلیون تومان هم به بازیکنان جدید دادیم. اما در عین حال 3 میلیارد تومان چک دست بازیکنان است که مدیریت جدید باید این مبلغ را تامین کند.

این می‌تواند اولین دغدغه بزرگ واعظ آشتیانی و عضو جدید هیات مدیره، یعنی علی انصاری باشد. طی یکی  دو روز گذشته چک 3 تن از بازیکنان استقلال از جمله مجتبی جباری برگشت خورده و همین مساله باعث دلخوری بازیکنان و ایجاد حاشیه در تمرینات شده است.

فتح‌الله‌زاده که همچنان به عنوان یکی از نایب رئیسان فدراسیون فوتبال، یک چهره فوتبالی به شمار می‌رود، صحبت‌هایش را با نصیحتی برادرانه خطاب به رئیس مجمع باشگاه استقلال پایان می‌دهد: جناب مسعود رزیبافان، امیدوارم برخوردی که با من داشتید، با دوست عزیزم آشتیانی نداشته باشید. یک سال زمان مناسبی برای ارزیابی عملکرد یک مدیرعامل نیست و اگر می‌خواهید مدیرعامل جدید در کارش موفق باشد، به جای خالی کردن پشت او، حداقل 3 سال به واعظ آشتیانی فرصت دهید تا بتواند برنامه‌هایش را در این باشگاه عملی کند.

چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 11:10 صبح
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت:‌ تقویت هیات مدیره این باشگاه لازم بود.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری آریا، "امیر قلعه نویی"‌ سه شنبه شب در مراسم معارفه مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگاران گفت:‌ این باشگاه شرایط مطلوبی را در ماههای اخیر نداشت به طوریکه تقویت هیات مدیره احساس می شد.

وی با قدردانی از تلاش های مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران افزود:‌ "علی فتح الله زاده" زحمات زیادی را برای این باشگاه متحمل شد.

قلعه نویی اظهار امیدواری کرد که واعظ آشتیانی مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران بتواند شرایط لازم را برای موفقیت تیم فوتبال این باشگاه در میدان های داخلی و بین المللی فراهم کند.

وی با بیان اینکه تیم استقلال تهران پرافتخارترین تیم آسیاست، گفت:‌ در صورتی که امکانات لازم فراهم شود، این تیم می تواند نتایج درخشان گذشته خود را تکرار کند.

قلعه نویی در مورد وضعیت تیم استقلال تهران در لیگ برتر باشگاههای ایران افزود:‌ این تیم با بدشانسی، متحمل چند شکست در این رقابتها شد به طوریکه کادر فنی و بازیکنان در استرس فراوانی قرار داشتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به دیدار آینده این تیم در لیگ برتر اشاره کرد و اظهار داشت:‌ استقلال تهران بازی سختی را روز شنبه هفته آینده مقابل تیم راه آهن تهران پیش رو دارد که امیدواریم با برتری مقابل این تیم بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود بخشیم.


سه شنبه 87 مهر 2 , ساعت 3:9 عصر
علی فتح ا...زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره مجتبی جباری و اظهارات او مبنی بر اینکه با دورغ چک او را پس گرفته است، اظهار داشت: صبح همان روزی که جلسه هیئت مدیره تشکیل شد، جباری به باشگاه آمد و همه دیدند که از چک شخصی خودم به او دادم. بعد با توجه به اینکه دو امضا هستم، متوجه شدم امضای اشتباه زده ام. بنابراین، از منشی خود خواستم تا این چک را از او بگیرد تا آن را عوض کنم.
وی افزود: بعد به جلسه هیئت مدیره رفتم و دیدم این بلا را سرم آوردند. جلسه که تمام شد، این چک هم رسیده بود. شما خود را جای من بگذارید، وقتی دیگر مسئولیتی ندارید، حاضر می شدید این چک را بازگردانید؟
مدیرعامل سابق استقلال عنوان کرد: بالای 200 میلیون از باشگاه طلب دارم و اگر این چک را هم می دادم، این پول به 300 میلیون می رسید. دیگر چطور می توانستم این پول را باز پس گیرم؟ می‌خواستم به خاطر استقلال از حق زن و فرزندم بگذرم. حالا که این اتفاق نیفتاده، آدم بدی هستم؟ باشد؛ اشکالی ندارد.
فتح ا...زاده با بیان اینکه با اسپانسر جدید به توافق رسیده بود و قصد داشته پول آن را به بازیکنان بدهد، اظهار داشت: با تعاونی شهر به توافق رسیده بودم و قرار بود دوشنبه دو میلیارد به من بدهند. قصد داشتم این پول را به اضافه یک میلیاردی که قرار بود سازمان بدهد، به بازیکنان بدهم. این پول را برای چه کسی می خواستم؛ به جز مجتبی سایر بازیکنان هم چک هایشان برگشت خورده است. باشگاه سه میلیارد تومان دست بازیکنان چک دارد.
وی تصریح کرد: در مورد جباری چون مسئول باشگاه بودم از چک خود استفاده کردم. اگر او از من ناراحت است، مقصر نیستم. او که با من قرارداد نبسته، بازیکن باشگاه است و حالا دوستان جدیدی که آمده اند، باید مشکل او را حل کنند.
فتح ا...زاده در مورد اینکه چرا پس از این اتفاق به تماس های این بازیکن پاسخ نداده است، گفت: شماره آنهایی که می شناسم را ذخیره کرده ام و با آن شماره ای که از جباری داشتم حتی یک تماس هم به گوشی من زده نشد. احتمالا او از شماره های دیگر با من تماس گرفته است.
وی در پاسخ به اینکه اگر در چک داده شده به جباری مشکل امضا نداشت باز این چک را از او پس می گرفت، اظهار داشت: پس نمی گرفتم. همان موقع هم به خاطر تیم این کار را انجام دادم؛ اما وقتی مسئولیت از من ساقط شده اجباری برای این کار وجود ندارد. با وجود همه این حرف ها مجتبی را دوست دارم و اگر با تلفن خود به من زنگ می زد، حتما جوابش را می دادم.
مدیرعامل سابق آبی پوشان درباره اینکه گفته می‌شود فعلا مدیریت جدید در مورد جباری مسئولیتی را قبول نکرده است، عنوان کرد: مگر چنین چیزی امکان دارد؟ یکی باید این مسئولیت را قبول کند. بازیکنان با باشگاه قرارداد می بندند؛ نه با شخص.
علی فتح ا...زاده در این مورد که قرار است بعد از دربی افشاگری کند، گفت: بعد از آن حرفی نخواهم زد. آدمی که ادعا می کند کار بلدم، وقتی برکنارش می کنند که نباید گریه کند. حرفی برای گفتن ندارم. باید بگذاریم استقلال در آرامش به کار خود ادامه دهد.
وی در پاسخ به اینکه توصیه به او شده تا سکوت کند، اظهار داشت: من و توصیه؟ آدم توصیه پذیری نیستم. حرفی نمانده که مطرح شود. تا زمانی که این باشگاه به بخش خصوصی واگذارنشود، به استقلال بازنمی گردم.

سه شنبه 87 مهر 2 , ساعت 2:37 عصر
 علی فتح ا...زاده که هفته گذشته از سمت مدیرعاملی باشگاه برکنار شد، امشب در مراسم استقلالی ها در کاخ سعد آباد شرکت نخواهد کرد.
امشب پس از مراسم افطار اعضای تیم و هیئت مدیره، قرار است مراسم تودیع فتح ا...زاده و معارفه امیر واعظ آشتیانی برگزار شود.
باوجودی که از مدیرعامل سابق استقلال برای شرکت در این مراسم دعوت شده، وی به کاخ سعد آباد نخواهد رفت.

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ