سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 87 مهر 2 , ساعت 9:23 صبح
آرش برهانی در گفت و گو با خبرگزاری فارس، درباره دیدار مقابل استقلال اهواز و به ثمر رساندن 2 گل در این بازی اظهار داشت: با توجه به این که چهار ماه از ترکیب ثابت تیم دور بودم انگیزه‌های زیادی داشتم و به همین دلیل توانستم از موقعیت‌هایی که نصیبم شد نهایت استفاده را ببرم؛ اما باز هم اعتقاد دارم در هفته های آتی به شرایط مسابقه می‌رسم.
وی در مورد تاثیر حضور در کلاس‌های روانشناسی تصریح کرد: به هر حال با دکتر منتظری صحبت کردم و مشکلات را با او در میان گذاشتم. به نظر من صحبت با او مفید بود.
مهاجم استقلال در مورد بحث افسردگی قبل از بازی مقابل استقلال اهواز و این ادعا که بازی نکردن در زندگی شخصی اش تاثیر گذار بوده است، گفت: هر فوتبالیستی دوست دارد همیشه برای دیده و تحسین شدن بازی کند. وقتی بازی نمی‌کردم در شرایط روحی خوبی قرار نداشتم و حتی این مسئله به زندگی شخصی‌ام هم لطمه وارد کرد، این موضوع را با روانشناس تیم در میان گذاشتم که او راهنمایی‌های خوبی انجام داد.
برهانی با رد شایعه تبانی با استقلال اهواز تاکید کرد: به نظر من این حرف‌ها به کل فوتبال ما ضرر می‌زند. در واقع با مطرح کردن این شایعه به فوتبال ما توهین کردند. در دنیا به غیرتمندی معروف هستیم، وجدان داریم و مطئن باشید هیچ فوتبالیست ایرانی کم فروشی نمی‌کند. مسئولان ورزش ما باید طوری فرهنگ‌سازی کنند که این شایعه‌ها مطرح نشود.
برهانی در مورد دربی تهران گفت: این هفته با راه‌آهن بازی داریم و اگر اجازه دهید در خصوص دربی فعلا صحبت نکنم.
وی در خصوص جدایی مدیرعامل و تاثیر آن در نتیجه دیدار مقابل استقلال اهواز خاطرنشان کرد: از این که آقای فتح‌‌ا... زاده از استقلال رفت ناراحت شدم. زحمات زیادی به خصوص برای من کشید و در حظور یک سال و نیمه‌ام در این تیم مرا مورد حمایت قرار داد. قصد داشتیم با پیروزی مقابل استقلال اهواز زحمات ایشان را جبران کنیم.
مهاجم استقلال ادامه داد: قرار بود ایشان مرا ترانسفر کنند. چند پیشنهاد از تیم‌های ترکیه‌ای و بلژیکی داشتم؛ اما مدیرعامل با من صحبت کرد و گفت‌ می‌تواند شرایط حضورم در لیگ‌های معتبرتر را فراهم کند که در آن مقطع این اتفاق نیفتاد.
وی در خصوص تفاوت تیم سال گذشته استقلال با تیم امسال گفت: فصل قبل با تفکرات دو مربی دیگر بازی می‌کردیم. هر مربی برای خودش روش خاصی دارد، نیم فصل اول خوب بازی می‌کردیم؛ اما گل نمی‌زدیم اما در نیم فصل دوم بد ظاهر شدیم و گل‌های ساده می خوردیم. به هرحال با همه این مشکلات توانستیم یک جام قهرمانی را از آن خود کنیم.
برهانی افزود: در این فصل در بازی های اول خوب بودیم؛ اما در بقیه مسابقات با وجودی که خوب بودیم گل نمی زدیم. همین مسئله هم باعث شده بود خوب نتیجه نگیریم . امیدوارم با شش گلی که مقابل استقلال اهواز به ثمر رساندیم در آینده حق خود را بگیریم.
برهانی در مورد گل چهارم تصریح کرد: بعد از بازی در رختکن مجیدی به من گفت گل را او زده و من هم حرفی نزدم؛ اما وقتی بعدا فیلم بازی را دیدم متوجه شدم فرهاد حتی داخل دروازه هم به توپ ضربه نزده است.
وی در خصوص احتمال جذب مهاجم خارجی و شایعه ناراحتی مهاجمان فعلی تاکید کرد: این طور نیست که ناراحت شده باشیم؛ اما صحبت من این است که اگر قرار است بازیکنی به جمع ما اضافه شود بهتر است از ما سرتر باشد. در حال حاضر شش مهاجم داریم که هر کدام اگر در دیگر تیم های لیگ بازی کنند جز بهترین ها خواهند بود. اگر یک مهاجم خوب خارجی به جمع ما اضافه سود همه خوشحال می شویم.

سه شنبه 87 مهر 2 , ساعت 9:22 صبح
گفته می شود مجتبی جباری به دلیل آنکه بخشی از مبلغ پیش قردادش به او پرداخت نشده از حضور در تمرینات تیم استقلال خودداری کرد.
وی یک فقره چک از علی فتح ا...زاده مدیر عامل سابق استقلال دریافت کرده بود که پس از برکناری فتح ا...زاده این چک را از جباری پس گرفتند.
بازیکن ملی پوش پس از این اتفاق از حضور در تمرینات خودداری کرد و گفته می شود تا زمان دریافت مطالباتش حاضر به شرکت در تمرین نیست.
غیبت های جباری باعث اعتراض برخی از بازیکنان استقلال شد و آنها با طعنه اعلام کردند، ظاهرا تمرین فقط برای شماری از بازیکنان است و برخی فقط برای بازی کردن به استقلال می آیند.

سه شنبه 87 مهر 2 , ساعت 9:12 صبح
"علی نظری جویباری" در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر گفت : این اینگونه اخبار به هیچ عنوان صحت ندارد .

وی افزود : تمرینات استقلال تهران دیروز پیگیری شد و امروز تمرین استقلال تعطیل بود .

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت : فردا پس از شرکت در مراسم معارفه مدیر عامل جدید استقلال تهران همه اعضای تیم تمرین خود را پیگیری می کنند .

"علی نظری جویباری" گفت : هدف اصلی استقلال در چنده هفته آینده برد پرسپولیس است و در با مغلوب کردن راه آهن هم ناکامی ها را از یاد خواهیم برد .

وی اضافه شدن مرزبان مربی سابق پرسپولیس به استقلال را تکذیب کرد و گفت : هیچ مربی به کادر استقلال اضافه نشده است.

سه شنبه 87 مهر 2 , ساعت 9:10 صبح
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر گفت : اکبرپور به علت رفتار غیر ورزشی در بازی مقابل صباباتری تهران 500 هزار تومان جریمه را پرداخت می کند و یک جلسه محرومیت وی نیز در بازی مقابل استقلال اهواز سپری شده است. ( اکبرپور در بازی مقابل استقلال اهواز بنا به دستور کمیته انضباطی بازی نکرد )

مجتبی شریفی درباره شکایت ناصر شفق از باشگاه ابومسلم هم گفت : کمیته انضباطی دو جلسه به این موضوع رسیدگی کرد و در نهایت قرار شد داوری که در قرارداد آنها به عنوان مرجع تعیین شده است به موضوع رسیدگی و میان آنها صلح برقرار کند .

وی درباره پرونده محمد نصرتی و مدیر برنامه های سابق وی هم گفت: بر اساس توافق کمیته انضباطی، قرار شد 50 درصد مبلغ قراردادی که بین کارگزار فیفا (مدیر برنامه های سابق نصرتی ) و وی وجود داشته است، به مدیر برنامه های نصرتی داده شود .

سه شنبه 87 مهر 2 , ساعت 9:10 صبح
سازمان لیگ برتر فوتبال ایران برترین های اخلاق هفته هفتم رقابت های این فصل را معرفی کرد و مجتبی جباری هافبک بازی ساز و ملی پوش تیم استقلال را به عنوان با اخلاق ترین بازیکن لیگ برگزید.

فهرست برترین های هفته هفتم به شرح زیر است : 

با اخلاق ترین بازیکن : مجتبی جباری از استقلال تهران
با اخلاق ترین تیم : استقلال تهران ، مقاومت شیراز و صبای قم
با اخلاق ترین مربی : غلامحسین پیروانی از مقاومت شیراز 
سرپرست برتر اخلاق : مجتبی پیامبری از صبای قم
بازی برتر جوانمردانه : بازی مقاومت شیراز و صبای قم که
بدون رد و بدل شدن کارت اخطار به پایان رسید.
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ