سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جمعه 87 شهریور 29 , ساعت 3:45 عصر
هاشم بیک زاده پس از پیروزی 6 بر صفر برابر استقلال اهواز در جمع خبرنگاران گفت: از این که در اولین دیداری که در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتم موفق به گلزنی شدم خوشحالم، البته این تمام توانایی های من نیست و قدرت بیشتری دارم که در دیدار های آینده نشان خواهم داد.
هافبک استقلال در مورد این که آیا در اوج آمادگی قرار دارد اظهار داشت: از نظر خودم شرایط ایده آلی دارم؛ اما باید مربیان در مورد من تصمیم گیری کنند.
وی افزود: بازیکنان از شکست های گذشته بسیار نارحت بودند و در دیدار با استقلال اهواز با تمام توان بازی کردند.

جمعه 87 شهریور 29 , ساعت 3:44 عصر
 وحید طالب لو پس از پیروزی شش بر صفر مقابل استقلال اهواز در جمع خبرنگاران گفت: از کسب این پیروزی خوشحالم، زیرا توانستیم به شرایط خوب بازگردیم، ضمن اینکه هوادران تیم هم شاد شدند.
وی ادامه داد: فکر نمی کردیم بتوانیم به حریف شش گل بزنیم؛ اما با توکل به خدا و حمایت تماشاگران این پیروزی پر گل به دست آمد.
هافبک ملی پوش استقلال افزود: امیدوارم استقلال همیشه این گونه باشد که گل بزنیم و گلی دریافت نکنیم.
دوازه بان استقلال در خصوص برکناری فتح ا...زاده اظهار داشت: فکر نمی کنم این مسئله ربطی به بازیکنان داشته باشد، زیرا مربوط به مسایل کلان باشگاه است و هیئت مدیره در این زمینه تصمیم گرفته است. ما باید از حاشیه به دور باشیم.
طالب لو تاکید کرد: فتح ا... زاده زحمت زیادی کشید و خود را مدیون او می دانم.

جمعه 87 شهریور 29 , ساعت 3:44 عصر
پس از پیروزی شش بر صفر برابر استقلال تهران بر ابر هم نام اهوازی خود، امیر قلعه نویی در نشست مطبوعاتی شرکت نکرد و صمد مرفاوی در جمع خبرنگاران گفت: برای کسب این پیروزی بازیکنان تلاش زیادی کردند. در مسابقات گذشته نیز مستحق شکست نبودیم، فقط با بدشانسی توپ های ما وارد دروازه حریفان نمی شد.
وی ادامه داد: برابر استقلال اهواز بازیکنان از فرصت ها نهایت استفاده را بردند و توانستیم پیروز شویم.بازیکنان فعل خواستن را خوب صرف کردندو به حقشان نیز رسیدند.
مربی تیم استقلال تهران در خصوص این که آیا برکناری فتح ا... زاده شوک مثبت به تیم بود یا خیر، اظهار داشت: من با این مسئله موافق نیستم. ایشان برای باشگاه زحمت کشیده و تیم را خوب بستند و این پیروزی حاصل تلاش ایشان بوده است. این مسئله یک اتفاق مدیریتی بود و ما ذهن بازیکنان را برای مسابقه آماده کردیم تا تیم از بحران خارج شود.
سرمربی اسبق تیم استقلال تهران در مورد این مسئله که چگونه مهاجمان تیم بعد از پنج هفته ناکامی در این دیدار 4 گل زدند، عنوان کرد: تمرینات اختصاصی برای مهاجمان در نظر گرفتیم و و در تمام این تمرینات، روی ضربات آخر کار کردیم، البته به نظر من در مسابقات گذشته آنها از نظر روحی دچار مشکل شده بودند و که با صحبت هایی که با آنها انجام دادیم موفق شدیم روحیه از دست رفته را به مهاجمان بازگردانیم.
امیر قلعه نویی در نشست خبری حاضر نشد تا مجبور نشود درباره برکناری فتح ا...زاده صحبتی انجام دهد.
وی در حال حاضر از اظهار نظر در این مورد خودداری می کند.
مرفاوی در مسابقه روز گذشته به دلیل اخراج در بازی برابر صبا باتری حق نشستن روی نیمکت استقلال را نداشت.

جمعه 87 شهریور 29 , ساعت 3:43 عصر
پیش از شروع بازی تیم استقلال تهران با همنام اهوازی خود مسعود زریبافان، خسرو دانشجو، سعید نفریه، امیدوار رضایی و امیر واعظ آشتیانی ساعت 19 با حضور در هتل المپیک به دیدار بازیکنان رفتند و برای دقایقی با آن ها به صحبت پرداختند.
در این دیدار برخلاف انتظار قول پاداش مالی برای پیروزی در این دیدار به بازیکنان داده نشد.
رئیس مجمع باشگاه استقلال برای دقایقی نیز با امیر قلعه نویی به صحبت پرداخت.

جمعه 87 شهریور 29 , ساعت 3:43 عصر
امیر رضا واعظ آشتیانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: شب گذشته و پیش از مسابقه اعضای هیئت مدیره جلسه ای با بازیکنان داشتند که بسیار روحیه بخش بود و بازیکنان با شرایطی خوب در میدان حاضر شدند.
وی افزود: نتیجه دیدار با استقلال اهواز نشان داد تغییر در کادر مدیریت باشگاه تاثیری در کار فنی و اجرایی ندارد و آنها وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند. من این را پیش از این نیز گفته بودم.
عضو جدید هیئت مدیره استقلال تاکید کرد: به موفقیت تیم استقلال امیدوار بودم؛ اما فکر نمی‌کردم بتوانیم با شش گل حریف را شکست دهیم. چیدمان و ترکیب استقلال در این مسابقه بسیار ایده آل بود و از این هفته شاهد موفقیت های بیشتر خواهیم بود.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص اینکه به زودی به عنوان مدیر عامل باشگاه معرفی خواهد شد گفت: شاید گزینه های دیگری نیز باشند. باید دید هیئت مدیره چه تصمیمی می‌گیرد.
واعظ آشتیانی در خصوص مشکلات مالی باشگاه گفت: در جلسه با بازیکنان، اعضای هیئت مدیره عنوان کردند گشایشی انجام شده و بخشی از مشکلات باشگاه به زودی بر طرف خواهد شد. من در این جلسه فقط مستمع بودم و صحبت های آقایان را می‌شنیدم.

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ