سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 88 اردیبهشت 12 , ساعت 3:41 عصر
صابر میر قربانی پس از عقد قرارداد داخلی با پرسپولیس در گفت و گو با خبرگزاری فارس عنوان کرد: به اینکه قرارداد داخلی اعتبار دارد یا نه؛ کاری ندارم. من به مسئولان باشگاه پرسپولیس قول دادم از حالا به بعد به هیچ پیشنهادی فکر نکنم و سعی دارم فصل آینده بهترین بازی‌ها را برای این تیم انجام دهم.
وی با بیان اینکه قرارداد یکساله با این تیم امضاء کرده؛ ادامه داد: با هر تیمی قرارداد یکساله امضاء می کنم و هر باشگاهی که درخواست قرارداد دو ساله کند به آن جواب رد می دهم. از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشتم، اما با توجه به شرایط موجود؛ پرسپولیس را انتخاب کردم.
این بازیکن در پاسخ به این سئوال که چطور بر خلاف فصول گذشته برای فصل جدید به سرعت تصمیم گیری کرده است؛ عنوان کرد: از من سریع‌تر هم وارد عمل شده‌اند. باشگاه پرسپولیس شرایطی که من می ‌خواستم را فراهم کرد و به همین دلیل، سریع وارد عمل شدم.
میرقربانی که فصل خوبی را در تیم سایپا پشت سر نگذاشت در مورد این قضیه گفت: هدفم این بود که در سایپا بازی های خوبی انجام دهم و فصل بعد به یک تیم پرطرفدار بروم. سایپا تیم خوبی بود اما برای من که در آبادان و کرمان بهترین بازیکنان تیمم بود خوب نبود. در این تیم همه بازیکنان تا آخرین بازی سعی در نشان دادن خود داشتند.
این مهاجم تاکید کرد: سایپا نفرات خوبی داشت و اگر مشکلاتی که در طول فصل پیش آمد؛ نبود این تیم مدعی قهرمانی می شد. من از 34 هفته فقط 16 بازی برای سایپا انجام دادم و 18 بازی در خانه بودم.
میرقربانی یادآور شد: وقتی مرا با قیمتی گران به این تیم آوردند اما در دفاع راست از من استفاده می ‌کردند طبیعی بود که ناراحت شو.م هر حرفی که می‌زدم برای چند هفته اخراج می‌شدم.
میرقربانی که در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ از سوی محمد مایلی کهن از حضور در تمرینات منع شد گفت: واقعا نمی دانم چرا مایلی کهن چنین تصمیمی گرفت. او مربی با شخصیتی است و من نمی توانستم به او حرفی بزنم. برای من گذشته ها؛ گذشته و به پرسپولیس آمدم تا با این تیم قهرمان شوم.
میرقربانی خاطرنشان کرد: بازیکن حاشیه ای نیستم. کاری هم به حاشیه های تیم پر طرفداری مثل پرسپولیس ندارم. تمام عزم خود را جزم کرده ام تا بهترین بازی‌ها را برای این تیم انجام دهم.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ