سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 88 اردیبهشت 19 , ساعت 2:24 عصر

واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران، با اشاره به این موضوع می‌گوید: «در تلاش هستیم روز یکشنبه یا دوشنبه سرمربی استقلال را معرفی کنیم و این موضوع عملی خواهد شد. البته رسانه‌ها گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد سرمربی استقلال دارند ولی بهتر است کمی صبر کنید تا سرمربی استقلال را معرفی کنیم. این انتخاب در هفته جاری انجام خواهد شد.»

واعظ در مورد حرف‌های قلعه‌نویی که گفته است مدیرعامل استقلال صداقت کلام ندارد می‌گوید: «تمرکز من فعلا روی انتخاب سرمربی است و کارهای مهمتری دارم که باید انجام بدهم. بهتر است فعلا حرفی نزنم ولی به موقع در مورد مسائل اخیر صحبت خواهم کرد.»

مدیرعامل استقلال در مورد اتمام قرارداد بعضی از بازیکنان استقلال می‌گوید: «تیم ما قهرمان شده و به طور حتم آنهایی که قراردادشان به پایان رسیده است اول به استقلال فکر خواهند کرد. البته ما به هیچ عنوان برای آنها محدودیت قائل نمی‌شویم و بازیکنان این حق را دارند که با دیگر تیم‌ها مذاکره کنند.»

واعظ در پاسخ به این سئوال که آیا تا به امروز بازیکن جدیدی را جذب کرده‌اید می‌گوید: «اجازه بدهید سرمربی انتخاب شود و بعد بازیکن جدید هم جذب می‌کنیم. به هواداران استقلال قول می‌دهیم که تا پایان این هفته با چند بازیکن جدید به توافق برسیم.»



لیست کل یادداشت های این وبلاگ