سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 87 مهر 23 , ساعت 11:3 صبح
افشین قطبى سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس طى اظهارنظرى گفت: به دلیل ساده نبودن موضوع، در مورد رحمان رضایى فعلاً تصمیمى نگرفته ام. وى همچنین اظهار داشت: جلسه خوبى به همراه اعضاى هیأت مدیره داشتیم و به جمع بندى هاى خوبى براى موفقیت تیم رسیدیم. وى افزود: هرگز نباید فراموش کنیم باخت هم جزئى از فوتبال است. بهتر شد که از ابتداى کار متوجه اشکالاتمان شدیم تا در آینده قوى تر ظاهر شویم. افشین قطبى در خصوص احتمال حضور رحمان رضایى در پرسپولیس، گفت: هیأت مدیره حضور او را منوط به نظر من قرار داده است؛ مثل تمام دنیا که سرمربى حرف اول و آخر را مى زند. به دلیل پیچیدگى موضوع، درباره رحمان رضایى فعلاً تصمیمى نگرفته ام. سعى دارم با نشست با کادر فنى و بررسى مسائل مختلف، نظرم را بدهم. سرمربى تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازى روز چهارشنبه تیم ملى ایران مقابل کره شمالى، عنوان کرد: ایران با توجه به ? نتیجه خوب کره شمالى مقابل کره جنوبى و امارات، روز آسانى را در پیش ندارد و باید با تیمى مقابله کند که براى حضور در جام جهانى و زنگ تفریح نبودن برنامه ریزى کرده است. وى افزود: با توجه به تجربه اى که دارم، بازیکنان کره شمالى مانند یک سرباز براى تیم خود هستند و براى موفقیت، فوتبال را مانند میدان جنگ مى دانند که اگر بازنده باشند، یعنى خودکشى کردند. قطبى اظهار داشت: هیچ وقت بازى هاى تیم ملى را همان طور که مقابل عربستان گفتم، با توجه به نزدیکى فوتبال در حال حاضر، از قبل نباید پیش بینى کرد اما مطمئنم روز آسانى مقابل شاگردان دایى قرار ندارد. امیدوارم با توجه به پتانسیل بالا تیم ایران، ? امتیاز شیرین را کسب کند.
سه شنبه 87 مهر 23 , ساعت 11:2 صبح
على کریمى هافبک پرسپولیس گفت: اگر سکوت کرده ام تنها به خاطر منافع و مصالح ملى است.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری آریا، على کریمى که هفته گذشته با انتشار نامه اى از تیم ملى خداحافظى کرد ضمن اعلام این مطلب گفت: فکر مى کنم همه مواردى که لازم بود را در این نامه تشریح کرده ام و فکر نمى کنم، نیاز به توضیح بیشترى در این زمینه باشد.

وى همچنین خاطرنشان کرد: هیچکدام از صحبت هایى که پس از انتشار این نامه از جانب من در قالب گفت وگو در برخى رسانه هاى منتشرشده است واقعیت ندارد و همه آنها را تکذیب مى کنم. هافبک شماره 8 تیم فوتبال پرسپولیس تهران در پایان گفت: اگر هم درحال حاضر سکوت کرده ام به این دلیل نیست که حرفى براى گفتن یا جوابى براى حرف هاى سرمربى محترم تیم ملى نداشته باشم، فقط و فقط به خاطر مصالح تیم ملى چیزى نمى گویم اما مطمئنا در آینده همه چیز براى مردم مشخص خواهد شد.


سه شنبه 87 مهر 23 , ساعت 11:1 صبح

اعضا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جلسه روز گذشته خود با حضور رحمان رضایی در تیم فوتبال این باشگاه موافقت کردند.
به دنبال ابراز تمایل رحمان رضایی برای بازگشت دوباره به فوتبال ایران، مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز مانند دیگر باشگاه‌های لیگ برتری برای عقد قرارداد با این بازیکن اقدام کردند.
در جلسه روز گذشته هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز موضوع عقد قرارداد با رحمان رضایی مطرح شد که اعضا به عقد قرارداد با این بازیکن رای مثبت دادند.
پس از مصوبه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مبنی بر عقد قرارداد با رضایی مقرر شد امروز قرارداد یکساله وی به امضا برسد. این در حالی است که گفته می شود مدیرعامل سرخپوشان تمایل چندانی به وقوع این اتفاق ندارد.


یکشنبه 87 مهر 21 , ساعت 12:55 عصر
 

شاگردان امیر قلعه‌نویی عصر فردا و در ورزشگاه دستگردی میزبان تیم دسته اولی استیل آذین هستند.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، به همین دلیل تمرین صبح فردای استقلال لغو شد.

این تنها بازی تدارکاتی آبی پوشان پایتخت قبل از بازی معوقه هفته پنجم برابر برق شیراز است.

شایان ذکر است؛ استیل آذین اولین بازی خود را در چارچوب جام حذفی با پیروزی پشت سر گذاشت.


شنبه 87 مهر 20 , ساعت 2:23 عصر
کمیته انضباطی جدیدترین احکام خود را اعلام کرد که به شرح زیر است:

* پرداخت جریمه نقدی پیام مشهد
باشگاه پیام مشهد به پرداخت 400 میلیون ریال جریمه نقدی مبنی بر ارائه وجه محمد رضا جوهری، بازیکن تیم فوق از سوی کمیته انضباطی محکوم شد.

* تعلیق حکم پرسپولیس
در حکمی از سوی کمیته استیناف محرومیت 6 ماهه پرسولیس به حالت تعلیق درآمد. به دلیل تخلفات صورت گرفته از سوی تماشاگران به مدت 6 ماه از حضور آنها در مسابقه محروم بود و مسعود زارعی به علت تخلفات صورت گرفته به مدت 1 سال از همراهی تیم محروم شد که پس از در خواست تعلیق به کمیته استیناف، این کمیته حکم فوق را به حالت تعلیق درآورد و اگر از بازیکن یا تیم فوق تخلفی صورت گیرد ،محرومیت یکساله برای بازیکن و محرومیت 6 ماهه برای تیم اجرا خواهد شد. همچنین کمیته استیناف فدراسیون حکم تعلیق احمد رضا عابدزاده ،مربی دروازبانان و حسین هدایتی را صادر نمود. چنانچه نامبردگان در زمان بازی پرسپولیس مجداد دچار تخلفی شوند، عابدزاده به مدت 2 جلسه و هدایتی به پرداخت یکصد میلیون ریال باید جریمه محکوم می شود.

* احضار مربی و مدیرعامل شیرین فراز به کمیته انضباطی
ایوان دراکسویچ، مربی سابق شیرین فراز کرمانشاه به علت غیبت و ترک تمرین به کمیته انضباطی احضار شد. غیبت مربی در تمرینات به دلیل در خواست وجه خود بوده که کمیته انضباطی مدیر عامل و مربی این باشگاه را در خصوص مشکلات موجود روز یکشنبه 5 آبان راس ساعت 16:00 به کمیته انضباطی احضار نمود.

* جریمه پرداخت 150میلیونی برای باشگاه راه ساری
سرمربی سابق تیم فوتسال راه ساری اعتراض خود را مبنی بردریافت مطالبه وجه به کمیته انضباطی ارائه نموده بود که پس از بررسی در کمیته انضباطی و استیناف،باشگاه فرهنگی ورزشی را ه ساری باید مبلغ 000/000/150 ریال را به سرمربی سابق پرداخت نماید.

   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ