سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 87 مهر 16 , ساعت 12:4 عصر
به نقل از رویترز، فابیو کاپلو با اشاره به توانایی های مهاجم هلندی اظهار داشت: رودفان نیستلروی یکی از بهترین بازیکنانی است که من مربیگری با او را تجربه کرده ام .
وی افزود: رئال مادرید به جای اینکه مدام به دنبال بازیکنان جدید و گران قیمت باشد باید قدر رودفان نیستلروی را بداند. این بازیکن بسیار بزرگ و با ارزش است و گل های بسیار زیادی را برای رئال مادرید به ثمر رسانده است.
کاپلو تاکید کرد: فان نیستلری می‌تواند در رئال مادرید جاودانه شود همانطور که استادش فان باستن در میلان جاودانه شد.

یکشنبه 87 مهر 7 , ساعت 11:11 صبح
 به نقل از آس اسپانیا، برند شوستر گفت: از دید من شاگردانم خیلی خوب کار کردند. ما موقعیت های بسیاری روی دروازه حریف ایجاد کردیم و بازی زیبایی را از خود به نمایش گذاشتیم.
وی افزود: رئال مادرید خیلی بهتر از رئال بتیس بازی کرد و ما به حق خود رسیدیم. این تیم در خانه خود به واقع شکست ناپذیر است و این یک پیروزی ارزشمند برای ما محسوب می‌شد.
شوستر خاطر نشان ساخت: برای لیگ قهرمانان اروپا کاملا آماده ایم و زنیت را با قاطعیت شکست خواهیم داد.

یکشنبه 87 مهر 7 , ساعت 11:10 صبح
 به نقل از مارکا اسپانیا، رودفان نیستلروی گفت: برای گل زدن پول گرفته ام. این وظیفه من است و غیر از این کار دیگری بلد نیستم.
وی افزود: گل شماره 60 من در آخرین دقایق از یک بازی حساس و سخت به ثمر رسید و از این که یک گل معمولی نبود خیلی خوشحالم.
مهاجم رئال تاکید کرد: همیشه هدفم این بوده که گل های تاثیر گذار به ثمر برسانم. رئال مادرید مستحق این پیروزی بود و من تمام کننده بازی خیلی خوب بازیکنان بودم.
رئال شب گذشته با نتیجه 2 بر یک مقابل رئال بتیس به برتری دست یافت و مهاجم هلندی در دقیقه 92 گل برتری تیم خود را به ثمر رساند.

شنبه 87 مهر 6 , ساعت 8:15 صبح
این بازیکن 24 ساله در بازی دوستانه دو ماه قبل مقابل آرسنال از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد و امروز در تمرینات رئال شرکت کرد و کادر فنی انتظار دارد در بازی یکشنبه دو هفته آینده مقابل اسپانیول بتواند از وی استفاده کند .

اشنایدر فصل گذشته نخستین حضور خود در تیم فوتبال رئال مادرید را تجربه کرد و موفق شد 9 گل هم برای این تیم بزند.

این بازیکن ملی پوش تیم ملی هلند از تیم فوتبال آژاکس به رئال مادرید پیوست .

پنج شنبه 87 مهر 4 , ساعت 12:4 عصر
تیم فوتبال رئال مادرید چهارشنبه شب در یک دیدار پرگل اسپورتینگ گیخون را در هم کوبید و به مکان دوم لالیگا صعود کرد .

رافائل فان در فارت هافبک هلندی رئال که در فصل تابستان در ازای یک قرارداد ? ???میلیون یورویی از هامبورگ آلمان به این تیم پیوست سه گل از هفت گل رئال را به ثمر رساند.

تیم ضعیف اسپورتینگ در دیدار قبلی خود در برابر بارسلونا نیز شش بر یک درهم شکسته شده بود ولی رئال به کمک دو گل کاپیتان رائول و گلهای دیگر گونزالو هیگواین و آرین روبن موفق شد یک گل بیشتر از بارسلونا به اسپورتینگ بزند.

جالب اینجاست که رئال به بازیکنان کلیدی خود -- همچون سرجیو راموس و رود فان نیستلروی استراحت داده بود ولی بازهم بسیار سرتر از حریف خود بود و اکنون با یک امتیاز کمتر پشت سر ویارئال صدرنشین قرار دارد.

بارسلونا پس از پیروزی سه بردو بر رئال بتیس که نخستین پیروزی این تیم در فصل جاری در خانه محسوب می‌شود با سه امتیاز کمتر نسبت به صدرنشین در مکان پنجم جدول قرار دارد .

یک گل ایدور گودیانسن در دقیقه ? ???این پیروزی را برای بارسلونا به ارمعان آورد. پیشتر ساموئل اتوئو دو گل بارسلونا را پیش انداخته و به صد گله‌های بارسا تبدیل شده بود ولی بتیس موفق شد هردو گل وی را جبران کند.

پپ گوآردیولا سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که تیمش عملکرد خوبی در آغاز نیمه دوم نداشته و بهای سنگینی بابت آن پراخته است .

در دیگر دیدارهای لالیگا این نتایج به دست آمد:
ویارئال ? ??راسینگ سانتاندر صفر
اوساسونا صفر دپورتیوو لاکرونیا صفر
ختافه ? ??آتلتیکو مادرید ???
سوی ی ا ? ??اسپانیول صفر
چهار دیدار دیگر پنجشنبه انجام خواهد شد


   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ