سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 88 اردیبهشت 13 , ساعت 2:6 عصر
محمد مؤمنی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، درباره اینکه گفته می‌شود او یکی از شاهدان مایلی‌کهن در ماجرای دوپینگ است؛ اظهار داشت: مایلی‌کهن استاد من است. او هرچه می‌گوید صحت دارد و تاکنون حرفی خلاف واقع بر زبان نیاورده است.
شاگرد سابق فیروز کریمی ادامه داد: سعی می‌کنم ماجرای کریمی و مایلی‌کهن دوستانه حل شود. فیروز کریمی حق فنی به گردن من دارد اما محمد مایلی‌کهن، هم حق فنی و هم حق اخلاقی به گردن من دارد. او چیزهای فراوانی به من یاد داده است. مسائل مثبتی که عکس آنها را فیروز کریمی به من آموزش داده است.
مؤمنی تاکید کرد: کریمی در زمینه جوانمردی و اخلاق چیزی در ورزش به من نیاموخت. او هرگز رو راست نبود اما مایلی‌کهن همواره صادقانه با من صحبت کرد.
بازیکن اسبق استقلال در مورد اینکه آیا حاضر است در ماجرای دوپینگ که مایلی‌کهن آنرا عنوان کرده به نفع او شهادت بدهد عنوان کرد: مایلی‌کهن قلبش مهربان‌تر از زبانش است. او عصبانی شده و حرف‌هایی را زده است. من تلاش می‌کنم این ماجرا دوستانه تمام شود زیرا اعتبار انسان‌ها نباید به این سادگی‌ها از بین برود. مایلی‌کهن هم کمی سخت گرفته است. با این حال اگر او بخواهد حاضرم به نفع او شهادت بدهم.
وی تاکید کرد: من از نظر سنی نسبت به افرادی که هم اکنون در فوتبال فعال هستند چیزی کمتر ندار.م مایلی‌کهن هم یک بار از من نخواسته است که دستیارش باشم اما او همواره واقعیت را می‌گوید. ماجرای دوپینگ هم درست است.
مؤمنی در مورد اینکه در چه تیم‌هایی با مایلی‌کهن و کریمی کار کرده گفت: یک سال در پلی اکریل اصفهان و دو سال در راه‌آهن شاگرد کریمی بوده‌ام. با مایلی‌کهن هم در سایپا و تیم ملی کار کرده‌ام. ایشان استاد من بوده‌اند.
گفتنی است مایلی‌کهن هفته گذشته عنوان کرده بود برخی از شاگردان مشترک او و فیروز کریمی حاضرند شهادت بدهند که آنها را وادار به دوپینگ کرده‌اند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ