سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 88 اردیبهشت 13 , ساعت 2:8 عصر
 نلو وینگادا پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران درباره اینکه گفته می شود وی در نامه ای خواهان برکناری پیروانی شده؛ اظهار داشت: من نامه ای به باشگاه پرسپولیس در خصوص رفتن پیروانی ننوشتم. اگر افرادی می‌گویند که این نامه را من امضا کردم، ‌آن را به مردم نشان دهند. من نیز با روی باز خواستار روشن شدن این مسئله هستم. در زندگی و فوتبال یاد گرفته ام صاف و صادق باشم و تمام حرف هایم را بزنم.
وی افزود: اگر بخواهم جواب بدهم که پیروانی اخراج شده یا خیر این موضوع بوجود می‌آید که من پیروانی را اخراج کردم اما حالا که اینطور نیست من درباره ایشان حرفی نمی‌زنم، چون با او مشکلی ندارم. دلیل غیبت پیروانی و سعداوی در تمرین گذشته حضور در کلاس مربیگری بود.
وینگادا در خصوص شرایط پرسپولیس بعد از دو برد متوالی مقابل راه‌آهن و سپاهان تاکید کرد: در وضعیت خوبی قرار داریم اما می‌دانیم که باید مقابل الشارجه به پیروزی برسیم و حکم صعود مان به مرحله بعد را رقم بزنیم.
وی در جواب این سوال که آیا می‌دانید الشارجه از لیگ قهرمانان آسیا انصراف داده؛ گفت: لیگ قهرمانان آسیا با هیچکس شوخی ندارد. فعلا تمرکز من روی بازی با الشارجه است. هنوز به من ابلاغ نشده که این بازی لغو شده یا اتفاق دیگری افتاده است. من فقط می‌دانم که باید به این بازی فکر کنم و تا وقتی که این موضوع رسما اعلام نشده درباره‌اش صحبتی نمی‌کنم.
وینگادا در خصوص اتفاقات پیش آمده در تمرین امروز و درگیری لیدرها تصریح کرد:‌در فوتبال همیشه تنش‌ها بالاست و اتفاقاتی رخ می‌دهد. دیروز در لیگ پرتغال نیز اتفاق بزرگی که باعث درگیری شد رخ داد اما مهم این است که ما دست به دست هم بدهیم تا برای سربلندی پرسپولیس تلاش کنیم.
وی گفت: خبر اخراج پیروانی از طریق رسانه ها منتشر شد اما هر چیزی که مطبوعات می‌نویسند را نباید باور کرد چون اخبار منتشره صددرصد درست نیست.
وینگادا درباره جذب بازیکنان جدید تصریح کرد:این موضوع بدون هماهنگی من انجام شده است و من در جریان آن نیستم.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ