سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 87 مرداد 30 , ساعت 10:44 صبح
سرمربى آلمانى تیم سایپا گفت: بعد از لوتار ماتئوس، پرافتخارترین بازیکن فوتبال جهان هستم. پیر لیت بارسکى دیروز در نشستى که با بازیکنان و مدیریت باشگاه سایپا داشت، خطاب به بازیکنان گفت: به همه بازیکنان احترام مى گذارم و از همه احترام مى خواهم. هنگامى که با هم صحبت مى کنیم، مى توانیم چالش داشته باشیم؛ اما تصمیم آخر را من مى گیرم. لیت بارسکى با اشاره به سوابق بازیگرى خود، گفت: ??? بازى در بوندس لیگا انجام داده ام و ??? گل زده ام. ?? بازى ملى دارم و در ? جام جهانى ?? ، ?? و ?? حضور داشتم. ? نایب قهرمانى و یک قهرمانى جهان را در کارنامه دارم. در کل دنیا به جز لوتار ماتئوس، بازیکن دیگرى چنین افتخارى را کسب نکرده و به اینجا آمده ام تا به شما کمک کنم و شما را ارتقا بدهم. براى کسب این افتخارات ?? سال زحمت کشیده ام. وى افزود: ? سال نیز در ? کشور جهان مربیگرى کرده ام. ? بار قهرمانى را به دست آورده ام. به سیستم کار، کار، کار اعتقاد دارم. اگر شما نیز این سیستم را قبول کنید، قول مى دهم که موفق شوید.

سه شنبه 87 مرداد 29 , ساعت 3:27 عصر
صابر میرقربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزای فارس، اظهار داشت: از اردوی سایپا قهر نکردم؛ اما وقتی فهمیدم اسمم در فهرست 18 نفره هم قرار ندارد، اعصابم به هم ریخت. به همین خاطر، دیگر برای غذای خوردن به هتل نرفتم و ترجیح دادم به خانه بروم چون می ترسیدم واکنشی نشان بدهم که شرایط را بدتر بکند.
وی درباره ناکامی مهاجمان این تیم در دو دیدار گذشته لیگ و اینکه سایپا بدون گل زده در مکان پایانی جدول قرار دارد، عنوان کرد: در مسابقه با پیکان که غایب بودم. برابر پرسپولیس هم باید مرا غایب فرض کنید زیرا 60 دقیقه به عنوان هافبک راست بازی کردم؛ آن هم در شرایطی که 8 سال است دارم در پست مهاجم بازی می کنم. در پست هافبک راست حتی یک بغل پا هم نمی توانم بزنم.
مهاجم سایپا درباره لیت بارسکی، گفت: فکر می‌کنم مربی خوبی است؛ البته تمرینات سنگینی انجام می‌دهیم که تا کنون چنین تمرینی ندیده‌ام. سایپا باید با این بازیکنانی که جذب کرده، قهرمان می‌شود؛ اما برای اولین مرتبه در تاریخ بازیگری از فهرست 18 نفره یک تیم کنار گذاشته شدم، لیت بارسکی اعصابم را به هم ریخته است.

دوشنبه 87 مرداد 28 , ساعت 10:45 صبح

تیم فوتبال میلان ایتالیا در دیدار با تیم یوونتوس در جام برلوسکونی به پیروزی 4-1 رسید.
به گزارش شبکه خبر ، در این بازی که دیشب در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد تیم میلان موفق شد با گل های مارک یانکولوفسکی ، ماسیمو امبروزینی دو بار و فیلیپو اینزاگی حریف مطرح خود را شکست دهد.

تک گل تیم یوونتوس را در این بازی پاسکواتو به ثمر رساند.

جام برلسکونی از سال 1991 همه ساله به میزبانی تیم میلان برگزار می شود و به جز یوونتوس تیم های رئال مادرید ، اینتر و بایرن مونیخ نیز سابقه حضور در آن را داشته اند.


یکشنبه 87 مرداد 27 , ساعت 8:36 صبح
در ادامه هفته نخست از رقابتهای بوندسلیگا دیدار دو تیم آرمینیا بیله فلد و وردربرمن پس از نود دقیقه تلاش با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
به گزارش شبکه تلویزیونی یورونیوز، در سایر دیدارهای شب گذشته این سری از مسابقات، بایرن لورکوزن با نتیجه سه بر دو مغلوب بورسیا تورتموند شد و شالکه 04 سه بر صفر از سد تیم هانوور 96 گذشت.
وولفسبورگ نیز دو بر یک اف اس کلن را مغلوب خود کرد.

شنبه 87 مرداد 26 , ساعت 12:41 صبح
باشگاه وردربرمن اعلام کرد : پیزارو به طور قرضی برای یک سال از باشگاه چلسی به آن باشگاه پیوسته است .

پیزارو پیش از پیوستن به باشگاه بایرن مونیخ طی سال های هزار و نهصد و نود و نه تا دو هزار و یک میلا دی در باشگاه وردربرمن بازی می کرد و در یکصد و هفتاد و چهار بازی هفتاد و یک گل برای این تیم به ثمر رسانده بود.

این مهاجم پرویی در سال دو هزار و هفت میلا دی به باشگاه چلسی پیوست اما نتوانست در ترکیب اصلی این تیم قرار گیرد.
   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ