سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 مهر 7 , ساعت 11:10 صبح
 به نقل از کانال 4 ایتالیا، کلودیو رانیه ری گفت: تاکتیک های دیکته شده توسط من هرگز در زمین اجرا نشد و در حالی که من از یک پیروزی قاطعانه اطمینان کامل داشتم، متاسفانه به یک تساوی دیگر تن دادیم.
وی افزود: این نتیجه هرگز قابل بخشش نیست و هواداران حق دارند نگران اوضاع تیم باشند؛ اما فرصت برای جبران این امتیازات از دست رفته وجود دارد.

شنبه 87 مهر 6 , ساعت 8:16 صبح
کریستیان آبیاتی دروازه بان تیم فوتبال آث میلان ایتالیا فاش کرد که فاشیست است و به خاطر اعتقادات سیاسی که دارد، شرمنده نیست.

به گزارش هفته نامه اسپورت ویک، وی گفت: از نشان دادن اعتقادات سیاسی خود خجالت نمی‌کشم و با برخی از ابعاد فاشیسم مثل میهن پرسی و ارزش‌های مذهب کاتولیک موافقم.

آبیاتی افزود: با قوانین نژادپرستی، وفاداری به هیتلر و جنگ مخالفم، اما قدرت آن را برای اجرای نظم و قانون دوست دارم، این امر امنیت مردم را تضمین می‌کند.


دروازه بان میلان اگر چه به طور علنی به ابراز عقاید سیاسی خود پرداخته، اما بعید است این کار او مورد تحسین جهان فوتبال قرار گیرد چون فوتبال همیشه با دیدگاه‌های کوته فکرانه مثل فاشیسم و نژادپرستی مبارزه کرده است


پنج شنبه 87 مهر 4 , ساعت 12:5 عصر
هفته چهارم رقابت های فوتبال سری آ ایتالیا دیشب پیگیری شد و در مهمترین بازی ها اینتر با پیروزی 1-0 برابر لچه خود را به صدر جدول رساند ، میلان با غلبه 2-0 بر رجینا دومین پیروزی خود در این فصل را تجربه کرد و یوونتوس با تساوی 1-1 برابر کاتانیا متوقف شد.

در سایر بازی ها نیز ، جنوا 3 - 1 رم را شکست داد ، کیه وو و تورینو  1 - 1 مساوی کردند ، ناپولی 2 - 1 بر پالرمو غلبه کرد ، لاتسیو
 3 - 0 فیورنتینا را در هم کوبید ، اودینزه با همین نتیجه یعنی 3-0 در زمین بولونیا پیروز شد ، آتالانتا 1 - 0 کالیاری را از پیش رو برداشت و بازی سیه نا با سمپدوریا بدون گل به پایان رسید.

در جدول رده بندی ، اینتر با 10 امتیاز صدرنشین است و تیم های 
لاتسیو و آتالانتا با 9 امتیاز دوم و سوم هستند.
چهارشنبه 87 شهریور 27 , ساعت 11:29 صبح
به نقل از کوریردلو اسپرت، خوزه مورینیو اظهار داشت: بابت برد 2 بر صفر در آتن از شاگردانم تشکر می‌کنم که زحمت زیادی کشیدند.
این مربی پرتغالی که در فصل جاری جانشین روبرتو مانچینی شد، عنوان کرد: برای شروع یک دوره لیگ قهرمانان اروپا، ‌مقابل پاناتینایکوس عملکردی شایسته داشتیم. تمام بازیکنان گوش به فرمان من بودند و با دل و جان در این راه کوشیدند تا برنده شدند.
وی خاطر نشان ساخت: در این بازی از همان ابتدا نشان دادیم که لایق کسب برد هستیم. خوشحالم این انتظار با زدن دو گل ممکن شد.
تیم اینترمیلان سه شنبه شب در گروه دوم با گل های مانچینی 27 و آدریانو 85 به برتری مقابل پاناتینایکوس رسید.

دوشنبه 87 شهریور 25 , ساعت 2:32 عصر
 به نقل از سایت روزنامه کوریر دلو اسپرت، این باشگاه با "رائول" مهاجم نوجوانی که باعث جلب توجه خوزه مورینیو شد،‌ قرارداد بست.
براساس اظهارات پیرو آسیلو مدیر آکادمی اینترمیلان،‌ این مهاجم تکنیکی از مدت ها قبل مورد توجه سرمربی پرتغالی تیم قرار گرفت و در خواست جذب وی را مطرح کرد.
رائول در شرایطی به عضویت اینترمیلان در آمد که نامش در فهرست خرید باشگاه رئال مادرید اسپانیا نیز قرار داشت.
مصاف تیم های پاناتینایکوس یونان و اینترمیلان ایتالیا فرداشب (سه شنبه) در شهر آتن انجام خواهد گرفت.

   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ