سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 شهریور 31 , ساعت 4:26 عصر
هاشم بیگ زاده بعد از اولین حضورش با پیراهن تیم فوتبال استقلال تهران، از اینکه قبل از شروع فصل قرارداد داخلی با پرسپولیسی‌ها را فسخ کرده و استقلالی شده است، ابراز رضایت کرد.

هافبک استقلال تهران روز شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: خیلی خوشحالم که بعد از مدت‌ها مورد توجه قلعه نویی قرار گرفتم و بالاخره توانستم در جمع یازده بازیکن اصلی استقلال قرار بگیرم. تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا از این به بعد همیشه در تفکرات قلعه نویی جایی داشته باشم و دیگر روی نیمکت قرار نگیرم.

بیگ زاده امیدوار است، پیروزی پرگل مقابل استقلال اهواز نقطه شروعی برای نتیجه گرفتن‌های استقلال تهران باشد.

وی یادآور شد: استقلال تحت هیچ شرایطی نباید در جمع تیم‌های مدعی غیبت داشته باشد، به همین دلیل از این به بعد با دقت عمل بیشتری به زمین می رویم تا با گرفتن نتایج لازم، استقلال را به جایگاه واقعی‌اش که همان رتبه های بالای جدول است، برسانیم.

تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی شش بر صفر برابر همنام اهوازی‌اش از رده هفدهمی به رتبه هفتمی جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد.


شنبه 87 شهریور 30 , ساعت 9:50 عصر
علیرضا منصوریان برای ارتقا فنی تیم های پایه استقلال برنامه های زیادی را دارد که یکی از مهمترین آن ها تقویت تیم امید برای پشتوانه سازی تیم بزرگسالان است.
در همین راستا وی قصد دارد یک بازیکن جوان کامرونی را به خدمت تیم امیدهای استقلال در اورد و با او قراداد بلند مدتی را امضا کند.
این بازیکن پس از مدتی در صورت تایید کادر فنی به تیم بزرگسالان منتقل می شود.
شنبه 87 شهریور 30 , ساعت 9:25 صبح
شکست سنگین تیم استقلال اهواز مقابل استقلال بی تردید باعث می شود در روزهای آینده در تمرینات این تیم مشکلاتی به وجود آید. در همین راستا شب گذشته که این تیم به اهواز بازگشت، یکی از هواداران در فرودگاه به یکی از بازیکنان تیم به شدت انتقاد کرد و ضمن گلایه از او و تیم بابت بازی ضعیف مقابل استقلال، این تیم را به تبانی با حریف متهم کرد.
میلاد میداودی با دیدن این صحنه موضع گیری کرده و در پاسخ به این هوادار می گوید کسانی که چنین طرز تفکری در مورد باخت ما دارند فوتبال را نمی فهمند، چون دلیلی ندارد ما در هفته پنجم دنبال تبانی باشیم. نه استقلال برای قهرانی به این سه امتیاز لازم داشت و نه در حال سقوط بود که ما بخواهیم ببازیم.
این مهاجم در ادامه از این که در 2 سال گذشته کسی در اهواز بابت نتایج خوب تقدیر نکرد و حالا با یک شکست همه انتقاد می کنند، گلایه کرد.

شنبه 87 شهریور 30 , ساعت 9:24 صبح
محمدحسین قریب در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره تغییرات انجام شده در باشگاه استقلال از سوی رئیس مجمع اظهار داشت: این باشگاه امسال وضعیت نامطلوبی را از نظر نتیجه داشت و در سراشیبی قرار گرفته بود. نتیجه‌ها به هیچوجه برای هواداران و کارشناسان مورد قبول نبود، بنابراین برای خارج شدن از این وضعیت باید چاره ای اندیشده می‌شد.
وی با بیان اینکه معمولا در تیم های بزرگ ایجاد شوک برای اخذ نتیجه جواب داده است، افزود: همیشه ایجاد شوک در تیم های بزرگ جواب داده و خواهد داد و به نظرم تغییر مدیریت در باشگاه استقلال شوک مثبتی بود و لازم بود که انجام شود.
قریب اضافه کرد: آقای زریبافان در بهترین موقع این تغییر را انجام داد و با این شوک می‌توان گفت وضعیت باشگاه به شرایط تعادل نزدیک تر می‌شود، چون در حال حاضر این تیم از کادر فنی و سرپرستی خوبی برخوردار است. بازیکنان هم دارای قابلیت های فنی بسیار خوبی هستند.
مدیر عامل سابق استقلال تصریح کرد: نمونه این تغییر و تحول در بازی روز گذشته مشخص شد و قطعا در روزهای آتی نیز تاثیر خود را می‌گذارد. مطمئن هستم در نیم فصل دوم استقلال نتیجه بهتری خواهد گرفت.
وی در مورد اینکه بعضی‌ها برکناری فتح ا... زاده در شرایط کنونی را نامناسب دانسته اند، اظهار داشت: دیدگاه‌ها در این مورد متفاوت است. مجموعه باشگاه به خصوص در بخش اقتصاد بسیار ضعیف عمل کرد و به لحاظ فنی نیز سال گذشته تیم بدترین نتیجه را کسب کرد. در فصل جاری نیز در چند هفته نخست بدترین نتیجه را داشت.
قریب با اشاره به اینکه در باشگاهی مثل استقلال مدیر باید توانایی در آمدزایی را داشته باشد، ادامه داد: متاسفانه در این 2 سال با وجود شعارهای زیادی که داده شد در هفته های نخست لیگ اوج ناتوانی در درآمدزایی به چشم آمد. هفت هفته از لیگ گذشته ولی این تیم هنوز در جذب اسپانسر ناموفق بوده است.
این مدیر اذعان داشت: مطالبات بازیکنان هنوز پرداخت نشده و همه این مسائل در نتیجه نگرفتن تیم تاثیر گذار است. بنابراین به لحاظ کارشناسی این تغییرات را مثبت می‌دانم و این می‌تواند عاملی باشد برای اینکه مدیریت در باشگاه استقلال غیر سنتی و حرفه ای شود.
قریب افزود: متاسفانه در طی این 2 سال مدیریت سنتی و فاقد توانایی حرفه ای در این باشگاه حاکم بوده است.
وی در پاسخ به این سوال که خود قصد بازگشت به استقلال را ندارد، گفت: با توجه به اشتغالات فراوان در حوزه های دانشگاهی و پژوهشی قادر نیستم در خدمت استقلال باشم، ولی امیدوارم این تغییرات به زودی باعث شود تا استقلال به اوج بازگردد و این باشگاه در عرصه لیگ قهرمانان آسیا موفق شود.
قریب در پاسخ به این پرسش که مدیریت احتمالی واعظ آشتیانی در استقلال را چطور می بیند، گفت: او از مدیران ورزشی به شمار می رود و نتایج کسب شده در فدراسیون دوچرخه سواری گویای این نکته است.
وی خاطر نشان ساخت: او روابط خوبی با سازمان ورزش و دولت دارد و همین امر می تواند موجب خارج شدن استقلال از وضعیت کنونی شود. وی گزینه مناسبی برای مدیر عاملی استقلال است.
تیم استقلال در دوره مدیریت قریب روزهای خوبی را پشت سر گذاشت و توانست در سال 84 به مقام قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند.
شنبه 87 شهریور 30 , ساعت 9:24 صبح
با تشکیل جلسه امروز اعضای هئیت مدیره باشگاه استقلال و با نظر اکثریت آرا، امیر واعظ آشتیانی مدیر عامل جدید استقلال شد.
در جلسه امروز که با حضور زریبافان برگزار شد هئیت مدیره این باشگاه با بررسی نظرات و گزینه های مختلف سرانجام امیر واعظ آشتیانی را به این سمت منصوب کردند.
علی فتح ا...زاده روز چهارشنبه از سمت مدیرعاملی برکنار شد.
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ