سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 87 شهریور 27 , ساعت 1:26 عصر
امیر قلعه نویی در گفت و گو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: سعی کردیم در هفته بحث روانی با بازیکنان داشته باشیم. اگر فشاری هست، روی من است. تیم ما آماده شده است. مصدوم نداشته و فقط اکبرپور را به دلیل محرومیت نداریم.
وی درباره استقلال اهواز عنوان کرد:‌ آنها از تیم های خوب لیگ هستند که مربی خوبی هم دارند؛ اما فقط به سه امتیاز فکر می کنیم.
سرمربی آبی پوشان در پاسخ به اینکه چرا تیم های تهرانی در فصل جاری نتایج قابل توجه ای کسب نکرده اند، اظهار داشت: شروع لیگ همینطوری است. تیم های بزرگ هم همین حالت را دارند. میلان در ایتالیا اوضاع خوبی ندارد یا منچستر که همیشه با فرگوسن قهرمان نمی شود. اینها قشنگی فوتبال است.
قلعه نویی ادامه داد: به نظرم جابجایی هایی در فوتبال تهران شد که با مطالعه نبود. همین باعث شده تیم های تهرانی خوب نتیجه نگیرند.
سرمربی آبی پوشان در مورد اینکه سعی دارد استقلال را از این شرایط خارج کند، عنوان کرد: کمی دغدغه مالی داریم. شنیدم پرسپولیس اوضاع خوبی از این بابت دارد. سعی می کنم تیم را جمع کنم. در بازی های گذشته خوب بازی کردیم؛ اما خوب نتیجه نگرفتیم. این تیم را در هفته های آینده می توان به راحتی از این شرایط خارج کرد.
قلعه نویی درباره مصاحبه بعضی پیشکسوتان استقلال علیه این تیم، گفت: آنها با این کار شرایط را بدتر می کنند و به جای کمک به ما، اوضاع را خراب تر می کنند. مردم این مسائل را به خوبی متوجه می شوند. فکر می کنم اگر سه ماه بگذرد، نه تنها انتقاد نمی کنند؛ بلکه سکوت می کنند.
این مربی در این باره که گفته می شود در این شرایط فقط خود او می تواند به این تیم کمک کند، تصریح کرد: از اینکه بعضی ها چنین اعتقادی به من دارند، ممنون هستم. کارنامه من مشخص است. پرافتخارترین مربی هستم و چون توکلم به خدا بوده موفق بوده ام. همین حالا هم می گویم استقلال را قهرمان می کنم.

چهارشنبه 87 شهریور 27 , ساعت 1:25 عصر
بازی دو تیم استقلال تهران و استقلال اهواز ساعت 21:30 روز پنج‌شنبه (28 شهریور) در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

این دیدار قرار بود ساعت 20 و 30 دقیقه برگزار شود.

چهارشنبه 87 شهریور 27 , ساعت 9:11 صبح
فابیو جانواریو در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره باخت مقابل صبا اظهار داشت: دوست ندارم راجع به این بازی صحبت کنم چون غمگین هستم. در اولین دیداری که برای استقلال انجام دادم، باختیم. به همین دلیل، نمی خواهم در مورد این باخت که در روحیه ام تاثیرگذار بود، زیاد صحبت کنم.
وی در پاسخ به اینکه چطور آن موقعیت ابتدای بازی را از دست داد، عنوان کرد: وقتی عباسفرد پاس را به من داد، فکر کردم اگر با پای چپ به صورت چیپ بزنم، حتما گل می‌شود؛ اما در عین ناباوری با فاصله کمی، این فرصت خوب را از دست دادم.
این بازیکن پرتغالی ادامه داد: اگر این توپ گل می شد، می توانستیم این مسابقه را ببریم تا من هم از بازی خودم رضایت بیشتری داشته باشم. درباره عملکرد خودم نباید اظهار نظر کنم؛ اما فکر می کنم، بد نبودم.
جانواریو در پاسخ به اینکه تفاوت باخت در تیمی مثل استقلال با فولاد چیست، اظهار داشت: در فولاد وقتی می‌باختیم، همان اوایل بازی تا آخر شب ناراحت بودیم. مردم خونگرم اهواز هم ناراحت می شدند؛ اما زود فراموش می کردند. در استقلال می‌بینم که طرفداران خیلی زیاد هستند و هرجا که می رویم، پر از تماشاگر است.
وی اضافه کرد: از اینکه می بینم این تیم هواداران زیادی دارد، خوشحالم. دوست دارم در هر بازی برنده باشیم تا طرفداران اطمینان بیشتری به ما کنند.

سه شنبه 87 شهریور 26 , ساعت 11:56 صبح

بعد از حضور هدایتی در باشگاه پرسپولیس و حمایت مالی وی از این تیم حالا صحبت از حضور برادران شفیعی زاده در باشگاه استقلال تهران است.مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در گفت و گو با خبرگزاری فوتبال ایران این خبر را تایید کرد و البته گفت: از نیم فصل دوم به استقلال تهران هم کمک می کنیم.

 - از تساوی خانگی مقابل مقاومت سپاسی رضایت دارید؟
تیم ما 70 دقیقه برتر از میهمان ظاهر شد. فراموش نکنید که استقلال اهواز امسال 18 بازیکن تیم خود را از دست داده است و بازیکنان دیگری را جایگزین آنها کرده است در حالی که به طور مثال همین تیم مقاومت سپاسی تمریناتش را بسیار زود آغاز کرد و هماهنگ‌تر از تیم ما بود در حالی که اکبر میثاقیان سرمربی تیم ما فقط 17 جلسه پیش از دیدار با مقاومت سپاسی تیم ما را تمرین داده بود.

- فکر می‌کنید تساوی برابر مقاومت عادلانه بود؟

نه ما باید فقط می‌بردیم اما فرصت‌های زیادی را جدا از یک گل از دست دادیم و مصدومیت مدافع ما احمد کاظم که مدافع ثابت‌مان نیز محسوب می‌شود واقعاً به تیم ما لطمه زد و سرمربی تیم‌مان مجبور شد حسین ماهینی را از پست هافبک راست به دفاع بیاورد.

- فکر می‌کنید میثاقیان در تیم‌تان موفق خواهد شد؟

قطعاً به کار میثاقیان اعتماد داریم و مطمئنیم او در کارش موفق خواهد شد او به لحاظ فنی و مدیریتی در تیم ما موفق عمل خواهد کرد.
- موضوع  واگذاری امتیاز استقلال اهواز صحت دارد؟
نه این فصل خیال واگذاری استقلال اهواز را نداریم و تا پایان فصل پای تعهدات‌مان ایستاده‌ایم و امسال طبق قراردادها تا ریال آخرین بازیکنان و کادرفنی و سایر عوامل باشگاه را پرداخت خواهیم کرد.

- یعنی سال آینده امکان واگذاری امتیاز تیم‌تان وجود دارد؟

ما امسال از جیب‌مان هزینه کردیم و متأسفانه هیچ حمایتی از ما انجام نشد برای ادامه کار باید ببینیم پتانسیل استان خوزستان چیست.
- گویا مانند هدایتی قصد خرید سهام باشگاه استقلال تهران را دارید؟

ما به هدایتی کاری نداریم و بحث خرید سهام باشگاه مطرح نیست. از 7 سال پیش سعی کردیم استقلال اهواز را به بهترین شکل و با تمام سختی‌های موجود حمایت کنیم و تیمی مطرح را روانه مسابقات نماییم. یک‌سری طرح‌های اقتصادی داریم که می‌تواند به تیم فوتبال استقلال کمک کند.

- کمک دومیلیاردی مالک باشگاه استقلال اهواز به استقلال تهران صحت دارد؟

اگر طرح‌های اقتصادی ما برای استقلال تهران ما اجرا شود سود سرشاری از آن طرح‌ها نصیب استقلال تهران خواهد شد. این بحث البته برای فصل آینده خواهد بود. ضمناً با تمام مشکلاتی که داریم در نیم‌فصل دوم به استقلال تهران کمک خواهیم کرد.


سه شنبه 87 شهریور 26 , ساعت 11:53 صبح
پس از منتفی شدن حضور بازیکن پرتغالی در استقلال، مربیان این تیم برای تقویت خط حمله خود قصد دارند از دو بازیکن برزیلی سود ببرند.
این دو بازیکن که گفته می شود مورد تایید کادر فنی آبی پوشان قرار گرفته اند، قرار است به زودی وارد ایران شوند تا در تمرینات این تیم شرکت کند.
روز گذشته هم یک بازیکن کامرونی در تمرین استقلال شرکت کرد که این بازیکن نتوانست نظر قلعه نویی را جلب کند.

<   <<   16   17   18   19   20   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ