یکشنبه 87 مهر 7 , ساعت 11:12 صبح
هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره نحوه قضاوت علیرضا فغانی داور دیدار تیم های استقلال و راه آهن اظهار داشت: در روزی که فغانی زیر ذره بین ناظر AFC قرار گرفته بود، یک مسابقه پر حاشیه را سوت زد.
وی افزود: دقیقه 15، کامرانی فر در یک دید عالی، هند مهاجم راه آهن را به درستی اعلام کرد. این مهاجم در واقع بدن خود را طوری در مسیر توپ قرار داد که با دست چپ توپ را نگه دارد. با وجودی که در لحظات آخر دست خود را به عقب کشید؛ اما به دلیل هند، داور در مردود اعلام کردن گل او تردید به خرج ندادند.
این کارشناس داوری عنوان کرد: دقیقه 18، در حالیکه مدافعین استقلال جلو آمده بودند، دو تن از مهاجمین راه آهن در تله آفساید گرفتار شدند. یکی از این توپ ها گل شد و کامرانی فر به درستی آن را مردود اعلام کرد.
نصیرزاده درباره گل دوم استقلال عنوان کرد: در دقیقه 60، برهانی بود که او هم شبیه مهاجم راه آهن در تله آفساید قرار گرفت؛ اما توپ را به گل تبدیل کرد. رسول فروغی که از دقیق ترین کمک داورهای ایران است، به دلیل سرعت این صحنه و تحملی که برای مشخص شدن سرنوشت توپ به خرج داد، از صحنه عقب افتاد و این گل را مورد تایید قرار داد.

یکشنبه 87 مهر 7 , ساعت 11:8 صبح
داود مهابادی پس از شکست دو بریک مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: در 30 دقیقه ابتدایی مسابقه بر حریف تسلط داشتیم؛ اما در 10دقیقه ای که بازی را از دست دادیم، 2گل دریافت کردیم.
وی افزود: با تمام احترامی که برای کادر فنی استقلال قائل هستم؛ باید بگویم مستحق شکست نبودیم. از بازی بازیکنانم راضی هستم.
سرمربی راه آهن با انتقاد از قضاوت بازی تصریح کرد: متاسفانه در اوایل بازی داور در شش متری صحنه گل ما را صحیح اعلام کرد؛ اما کمک داور از 50 متری این گل را مردود دانست و خطای هند گرفت.

یکشنبه 87 مهر 7 , ساعت 11:8 صبح
امیر قلعه نویی پس از پیروزی دو بر یک مقابل راه آهن در جمع خبرنگاران گفت: هجده سال در رده های مختلف برای استقلال بازی کردم و کتف و دست و پایم را برای این تیم دادم؛ اما از من تقدیری صورت نگرفت؛ اما 2 سال برای راه آهن بازی کردم و این باشگاه از من تقدیر کرد. جا دارد از آنها تشکر کنم.
وی در خصوص مسابقه گفت: بازی برابر حریف سخت ترین دیدار استقلال در لیگ این فصل بود. به داود مهابادی تبریک می گویم. تیمش مستحق شکست نبود و خدا به ما کمک کرد که پیش از دربی سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.
سرمربی استقلال ادامه داد: مسابقه را بد شروع کردیم که تصور می کنم بازیکنان در باد پیروزی شش بر صفر مقابل استقلال اهواز بودند؛ اما در نیمه دوم برتر از حریف بودیم و چند موقعیت گل را از دست دادیم، هر چند در این مسابقه فقط 10 دقیقه فوتبال استقلالی ارائه کردیم.
قلعه نویی در خصوص نیمکت نشینی جباری گفت: این تشخیص کادر فنی بود که این بازیکن از ابتدا بازی نکند.
سرمربی استقلال در خصوص رویارویی با پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر گفت: این دیدار شرایط خودش را دارد. برای این مسابقه مشکل خاصی نداریم زیرا بازیکنان به اندازه کافی انگیزه دارند.

چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 9:9 عصر
 علی انصاری در حاشیه مراسم معارفه واعظ آشتیانی در جمع خبرنگاران گفت: به استقلال آمده ایم تا فکر خوب به باشگاه تزریق کنیم و منشا خیر و برکت باشیم، البته نظر هیئت مدیره مهم است.
وی افزود: هرآنچه هیئت مدیره تصویب کند را انجام خواهیم داد. ظرفیت خوبی را در این باشگاه می بینم و معتقدم نباید به صورت کوتاه مدت به استقلال نگاه شود. مدیران باشگاه قصد دارند این مجموعه را نجات دهند و استقلال را از نظر اقتصادی خود کفا کنند.
وی در خصوص اینکه چقدر اهل فوتبال است، گفت: اگر اهل فوتبال نباشم علاقمند به آن هستم.
انصاری در خصوص مشکل مجتبی جباری و قهر او از استقلال گفت: مشکل جباری و بقیه بازیکنان حل خواهد شد. استقلال بازیکنان غنی زیادی دارد.

چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 9:9 عصر
بازیکنان استقلال از ساعت 16 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین کردند.
چامی بازیکن 23 ساله کامرونی و رودریگوئز 26 ساله برزیلی امروز همراه آبی پوشان تمرین کردند.
کادر فنی استقلال مدت هاست به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است.
مجتبی جباری به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش همچنان از حضور در تمرین خودداری می کند.
حدود 50 تماشاگر در محل تمرین حضور داشتند.
بازیکنان در 2 گروه سبز و آبی تمرین کردند.
استقلال در هفته هشتم لیگ برتر باید برابر راه آهن به میدان برود.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ