سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 87 مهر 15 , ساعت 1:23 عصر
هاشم بیک زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس، در مورد بازی مقابل تیم سابقش اظهار داشت: می دانم دیدار خیلی سختی خواهیم داشت. خودم سال‌ها در مقاومت بازی کردم و می‌دانم که آنها چه انگیزه ای دارند.
وی افزود: کسانی که برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می کنند، حاضرند سر خود را جلوی توپ بگذارند؛ خصوصا که شاغلام سرمربی این تیم است. می دانم در هفته چه تدابیری پیاده می کند.
این بازیکن اظهار داشت: بدون شک این بازی برای استقلال از بازی مقابل پرسپولیس سخت تر است؛ اما ما هم اگر می خواهیم در کورس قهرمانی قرار گیریم، باید این مسابقه را ببریم.
بیک زاده با بیان اینکه پیش از دیدار از غلام پیروانی اجازه خواهد گرفت، تاکید کرد: اگر او به من اجازه ندهد، بازی نمی‌کنم. از امیر قلعه نویی هم می خواهم که بازی نکنم.

دوشنبه 87 مهر 15 , ساعت 12:47 عصر
مهدی امیرآبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: در مسابقه برابر پرسپولیس حق ما تساوی نبود. 88 دقیقه برنده این بازی بودیم؛ اما در یک لحظه همه چیز را از دست دادیم و مساوی شدیم.
وی افزود: هنوز هیچ چیز تغییر نکرده و فقط 9 هفته از لیگ برتر گذشته است. بنابر این، همچنان مدعی قهرمانی هستیم.
هافبک تیم استقلال با اشاره به دیدار برابر مقاومت سپاسی، گفت: سه‌شنبه مقابل تماشاگران خودی به میدان می‌رویم. مربیان نقاط ضعف و قوت حریف را به دقت شناسایی کردند. اگر دستورات تاکتیکی آنها را اجرا کنیم، می‌توانیم برنده از میدان خارج شویم.

جمعه 87 مهر 12 , ساعت 8:26 عصر
 دربی 65 سرخابی ها در هفته نهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم با تقسیم امتیاز به کار خود پایان دادند.
در پایان از سید محمد علوی و نبی‌ا... باقری ها از پرسپولیس و پژمان منتظری و میثم منیعی از استقلال آزمایش دوپینگ گرفته شد.

جمعه 87 مهر 12 , ساعت 8:26 عصر
مهرداد پولادی پس از پایان بازی امروز به دلیل اعتراض به اینکه امیر قلعه نویی او را به میدان نفرستاده از سوی سرمربی آبی پوشان از این تیم اخراج شد.
پولادی که اواخر فصل گذشته دچار مصدومیت شده بود پس از رفع مصدومیت در فصل جدید نتوانست نظر امیر قلعه نویی را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم جلب کند به همین دلیل در دربی پایتخت به کار گرفته نشد و این موضوع اعتراض این بازیکن را به همراه داشت.
اعتراض به عدم حضور در این بازی مهم موجب اخراج پولادی شد.

جمعه 87 مهر 12 , ساعت 8:24 عصر
 آرش برهانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود؛ ولی متاسفانه ما فقط از یک شانس خود استفاده کردیم و تا دقیقه 88 هم برنده بودیم. پرسپولیس از موقعیت خود به خوبی استفاده کرد به آنها هم تبریک می‌گویم؛ تیم خوبی دارند.
زننده گل استقلال درباره صحنه‌ای که برخی کارشناسان اعتقاد به انجام خطای پنالتی روی این بازیکن دارند، عنوان کرد: سعد کمیل نه تنها این صحنه را پنالتی نگرفت بلکه در حالی که واعظی دو دستی مرا هل داد به من کارت زرد نشان داد تا جو را به نفع خود توجیه کند.
برهانی درباره اینکه در نیمه اول چندین بار در موقعیت آفساید قرار گرفت، گفت: در محاسباتم اشتباه کردم و به همین دلیل چندبار در این تله گیر افتادم. فکر می‌کنم کمک داور در یکی دو صحنه هم اشتباه کرد.
این مهاجم درباره درگیری خود با علیرضا محمد در جریان این بازی اظهار داشت: مسئله خاصی نبود به هر حال دربی شرایط خاص خودش را دارد و این قضیه در جریان بازی حل شد.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ