سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جمعه 87 مهر 12 , ساعت 8:24 عصر
 حسین کاظمی در مورد دربی پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که تماشاگران از تماشای این دیدار لذت بردند، ما می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.
وی افزود: گل خوبی را به پرسپولیس زدیم و حتی در نیمه اول می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. طبیعی است که تیمی که گل می‌خورد، عقب‌نشینی کند.
این بازیکن ادامه داد: در چنین بازی‌هایی تیمی که گل می خورد برای جبران آن حمله می‌کند و پرسپولیس از این قاعده مستثنی نبود. آنها روی یکی از این حملات به هدف خود رسیدند.
کاظمی درباره این انتقاد که در نیمه دوم توپ زیادی را از دست داد و در چندین مورد پاس‌های اشتباهی به هم‌ازیان خود ارسال کرد، گفت: این مسئله طبیعی است. هر فوتبالیستی ممکن است این اشتباه را مرتکب شود و من هم از این قاعده دور نیستم.

جمعه 87 مهر 12 , ساعت 8:18 عصر

خبر،امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از شصت و پنجمین شهراورد پیروزی و استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت :بازی خوب،زیبا و جوانمردانه بود .
وی افزود :ما برای هر نیم ساعت بازی برنامه داشتیم در نیم ساعت اول پرس را دستور کار قرار داده بودیم که موقعیت هم به دست اوردیم ، در نیم ساعت دوم با توجه به کندی دفاع پیروزی برای ضد حمله تله گذاری کردیم .
قلعه نویی گفت :داور یک پنالتی ما را نگرفت و آرش برهانی موقعیت های خوبی را از دست داد. وی اضافه کرد :از دقیقه 60 به بعد روند سوت های داور به ضرر استقلال بود .
سرمربی استقلال گفت :تیم پیروزی به روشی که ما می خواستیم بازی کرد و نمی دانست ما چگونه بازی می کنیم .
وی اضافه کرد:گلی که ما خوردیم از روی سانتر 70متری و بسیار بچه گانه بود .
قلعه نویی درباره رفتار عصبی با بیژن کوشکی گفت :من از اینکه گل را یار مستقیم کوشکی وارد دروازه استقلال کرد ناراحت شدم و با این بازیکن برخورد کردم قبل از ورود به اتاق نشست خبری هم چند بازیکن را تنبیه کردم .
وی اضافه کرد: زمانیکه رقیب اصلی ما از تساوی برابر استقلال خوشحال است من از نتیجه راضی نیستم .
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت :جباری به سبب مصدومیت و هاشم بیک زاده به سبب تاثیر گذاری شرایط بازی و محیط مسابقه تعویض شدند.


جمعه 87 مهر 12 , ساعت 8:17 عصر
شصت و پنجمین شهر آورد ( دربی) پایتخت که عصر امروز در ورزشگاه صد هزار نفری مملو از تماشاگر ازادی تهران انجام گرفت حاشیه هایی را به همراه داشت که از جمله آنان می توان به موارد زیر اشاره کرد :
+ ساعاتی قبل از شروع بازی ورزشگاه پر از تماشاگر شده بود به طوریکه نزدیک به 30 هزار
علاقه مند به تماشای این بازی هم پشت درب های بسته اجازه ورود به ورزشگاه را داشتند0
+ قبل از بازی امروز دو تیم در ورزشگاه آزادی تهران یک گروه تواشیح به اجرای برنامه پرداخت که مورد استقبال حاضران قرار گرفت 0
+ پیش از آغاز مسابقه از دو داور پیشکسوت فوتبال عبدالله موزون و علی خسروی که نخستین و آخرین بازی دو تیم را قبل از بازی امروز قضاوت کرده بودند با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال تقدیر شد 0
+ بازیکنان دو تیم پیروزی و استقلال تهران با شعار وحدت ملی و همبستگی که بر روی پیراهن های آنان نوشته شده بود وارد زمین بازی شدند 0
+ پیش از شروع مسابقه افشین قطبی لوح یادبود باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی را به امیر قلعه نویی اهدا کرد 0
+ طرفداران تیم پیروزی با عکس های بزرگی از افشین قطبی و علی کریمی و تماشاگران استقلال نیز تصویر بزرگی از مجتبی جباری را با خود به همراه داشتند 0
+ حراست ورزشگاه آزادی هم در بازی امروز کنترل شدیدی را برای ورود و خروج خبرنگاران اعمال می کرد 0
+ قبل از آغاز بازی طرفداران دو تیم شعارهایی را علیه یکدیگر سر داده بودند 0
+بازیکنان دو تیم یک ساعت قبل از آغاز شهر آورد تهران یعنی ساعت14 وارد ورزشگاه آزادی شدند.
+ به هنگام ورود بازیکنان تیم فوتبال پیروزی به ورزشگاه و زمین بازی برخی تماشاگرنماها به واحدی نیکبخت و دیگر بازیکنان این تیم هتاکی کردند0
+علیرضا واحدی نیکبخت پس از تعویض با محمد منصوری با تکان دادن سر به این تعویض اعتراض کرد و در هنگام خروج از زمین نیز این اعتراض را به قطبی نشان داد.
+ کادر داوری هم ساعتی قبل از مسابقه به همراه مسعود عنایت ناظر این بازی وارد ورزشگاه و زمین بازی شدند و وضعیت موجود را بررسی کردند.
+ مدافع تیم فوتبال استقلال تهران ( بیژن کوشکی ) پس از تساوی تیمش مقابل تیم پیروزی با یکی از خبرنگار درگیری فیزیکی داشت.
+ در اواسط نیمه دوم بازی ورود یک تماشاگر به درون زمین نظم ورزشگاه را اندکی مختل کرد و در پی آن ماموران نیروی انتظامی وی را به بیرون از زمین انتقال دادند 0
+ این بار هم تعدادی از صندلی‌های ورزشگاه از دست برخی تماشاگرنما ها در امان نماند به طوریکه تعدادی از این صندلی ها به درون زمین پرتاب شدند.
جمعه 87 مهر 12 , ساعت 8:17 عصر
در حالی که اعلام شده بود در این بازی فقط برای 70 هزار هوادار بلیت فروخته می شود، به دلیل ناهماهنگی هایی که در ورود به ورزشگاه به وجود آمد، بیش از 90 هزار نفر حضور یافتند و ساعت 12:20 دقیقه تمامی درهای آزادی بسته شد.
* افشین سپهر، خواننده سریال خط شکن که از شبکه پنج سیما در حال پخش است، برای هواداران دو تیم خواند.
* دو نوجوان برای دقایقی با انجام کارهای نمایشی در دور زمین، هواداران را سرگرم کردند. یکی از آنها با توپ والیبال به انجام روپایی مشغول بود.
* جواد خیابانی که کار گزارش این مسابقه را بر عهده دارد، به محض ورود به آزادی از سوی تماشاگران استقلال هو شد. آنها با صدای بلند فریاد زدند که گزارشگر پرسپولیسی نمی خواهند. خیابانی هم با گرفتن گوش های خود، جواب آنها را داد.

جمعه 87 مهر 12 , ساعت 8:16 عصر
هواداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در پایان شصت و پنجمین شهرآورد پایتخت، در ضلع غربی ورزشگاه آزادی تهران با یکدیگر درگیری شدند.
    
به گزارش خبرنگاران اعزامی ایرنا به ورزشگاه،‌ این درگیری ها با پرتاب اشیا مختلف آغاز شد که در نهایت تعدادی از هواداران دچار مصدومیت شدند.

این درگیری ها با وساطت نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه آزادی تهران خاتمه یافت اما هم اکنون این زد و خوردها به خارج از ورزشگاه کشیده شده است.

دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال عصر جمعه در هفته نهم لیگ برتر باشگاه های ایران با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ