سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 مهر 21 , ساعت 12:17 عصر
 امیر قلعه نویی ساعت 16 امروز به همراه علی نظری جویباری سرپرست تیم در کمیته انضباظی حاضر شد تا در خصوص مسایل دربی 65 توضیحاتی ارایه کند.
قلعه نویی پس از حضور در این نشست عنوان کرد: بیشتر مباحث در خصوص بیژن کوشکی بود، ضمن آنکه برخی از قوانین انضباطی لیگ نیز برایم تشریح شد.
سرمربی استقلال در پایان مسابقه مقابل پرسپولیس با بیژن کوشکی درگیر شده بود.
شنبه 87 مهر 20 , ساعت 1:6 عصر
علی امیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: رقم بدهی های باشگاه به بازیکنان را نمی دانم؛ اما بعید است این مبلغ یک میلیارد تومان باشد.
وی ادامه داد: برخی از بازیکنان طلبکار مثل محمد نوازی و سعید لطفی در این فصل در باشگاه استقلال حضور ندارند و با واعظ آشتیانی نشستی داشتند که در آن جلسه مدیر عامل باشگاه واقعیت ها را به این بازیکنان گفت و تفاهم شد که طلب این نفرات پرداخت شود.
وی افزود: علیرضا منصوریان و بازیکنانی مثل فرهاد مجیدی نیز از باشگاه طلب دارند. واعظ آشتیانی حسابرس هایی را به باشگاه آورده است تا میزان دقیق بدهی های باشگاه را مشخص کنند و بر اساس آن اقدامات بعدی انجام شود.
مدیرعامل جدید استقلال در مراسم معرفه خود گفت: بدهی این فصل باشگاه به بازیکنان در حدود سه و نیم میلیارد تومان است.

شنبه 87 مهر 20 , ساعت 1:5 عصر
مهدی امیر آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در باره این که گفته بود قصد دارد از فوتبال خداحافظی کند، اظهار داشت: من این حرف را نزدم و گفتم شاید فوتبال را کنار بگذارم. خسته شده و بسیار تلاش می کنم؛ اما در چند سال اخیر هرگز به پیراهن تیم ملی نرسیدم.
وی افزود: در سه فصل گذشته در مقاطعی جزو بهترین بازیکنان لیگ بودم و این روند رو به رشد در اواخر فصل گذشته بیش از همیشه به چشم آمد؛ اما باز به تیم ملی نرسیدم، به همین دلیل می گویم هیچ وقت به حقم نرسیدم.
این بازیکن در پاسخ به این مورد که بازیکنان دیگری هم هستند که به حق خود نرسیدند؛ اما امید خود را از دست نمی دهند، عنوان کرد: من هم معتقدم باید تلاش کرد؛ اما اگر مربیان استقلال هم به من کمک می کردند می توانستم جز مدعوین به تیم ملی باشم.
امیرآبادی تصریح کرد : ترافیک بازیکن در استقلال در هر پست باعث شده بازیکن آماده ای مثل خودم که در اوج آمادگی قرار دارند، بیرون بمانند. از این که چه کسی جای من در استقلال بازی می کند ناراحت نیستم؛ اما داشتن چند بازیکن خوب در یک پست، خیلی هم خوب نیست.
هافبک استقلال اظهار داشت: سعی می کنم در این تیم طوری بازی کنم که مربیان تیم ملی هم من را ببینند. در حال حاضر هم به نظر مربیان احترام می گذارم.

سه شنبه 87 مهر 16 , ساعت 2:59 عصر
اصغر شرفی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد این که گفته می شود با وی برای حضور در تیم استقلال به عنوان مدیر فنی یا سرپرست صحبت شده است، اظهار داشت: با من در این زمینه تا این لحظه صحبتی نشده است . چند سال قبل هم با من تماس گرفتند و چنین درخواستی کردند؛ اما بعضی دوستان قرار ما را لغو کردند.
وی افزود: هر چه باشد من این تیم را دوست دارم بدون این که بخواهم خودم را به استقلال وصل کنم. یک پیشکسوت حتماً نباید مسئولیت اجرایی داشته باشد تا تیم خود را دوست داشته باشد.
شرفی با بیان این که در سال های جوانی با بزرگان زیادی در این تیم بازی کرده است، ادامه داد:‌ خاطره های خوبی از این تیم دارم. من زمانی در استقلال بازی می کردم که این تیم طرفدار زیادی نداشت و ما بازیکنان برای اثبات خود باید تلاش زیادی می کردیم.
این مربی با اشاره به این که استقلال پیشکسوتان زیادی دارد تصریح کرد: من بیشتر از این که در استقلال بوده باشم در پاس بوده ام؛ اما یک پاسی هستم که استقلال را دوست دارم . گذشته خود را فراموش نکردم و با بازیکنان قدیمی استقلال در ارتباط هستم .
وی در پاسخ به این سئوال که دربی را چطور دیده، گفت: بازی قشنگی بود. نسبت به بازی های گذشته دو تیم بهتر کار کردند. البته مثل همیشه مسائل حاشیه ای آن بیشتر از مسائل فنی بود. به طور کلی دربی مسئله فنی ندارد.
شرفی در پاسخ به این پرسش که اگر از سوی مسئولان استقلال با این پیشنهاد روبرو شود چه جوابی خواهد داد عنوان کرد: به هر حال من باید با آن ها صحبت کنم. من مثل یک هوادار هم اکنون هم این تیم را دوست دارم . از دور هم می توان استقلال را دوست داشت . این تیم متعلق به همه استقلالی هاست .

سه شنبه 87 مهر 16 , ساعت 12:12 عصر
امیر قلعه‌نویی برای انجام پاره‌ای توضیحات به کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شده است. مجتبی شریفی رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر به گفت: «در زمانی که تخلف شدیدی صورت بگیرد، افراد به کمیته‌ انضباطی احضار می‌شوند؛ اما در تخلفات خفیف ما افراد را به کمیته‌ انضباطی دعوت می‌کنیم که امیرقلعه‌نویی نیز برای ارائه توضیحات و انجام برخی مذاکرات به کمیته‌ انضباطی دعوت شده است».

قلعه‌نویی باید ساعت 16 روز شنبه در کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شود.
پیش از این کمیته انضباطی ضمن دعوت از آرش برهانی، حسین کاظمی و بیژن کوشکی، بازیکنان تیم استقلال تهران به کمیته‌ انضباطی، کاظمی و کوشکی را اطلاع ثانوی از حضور در میادین فوتبال محروم کرده بود.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ