سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 مهر 21 , ساعت 12:21 عصر
 امیر واعظ آشتیانی در تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: برخی از رسانه ها با شیطنت بحث کمیته فنی باشگاه را به گونه ای مطرح کردند که ظاهرا امیر قلعه نویی با این کمیته مخالف است؛ اما این مسئله صحت ندارد. فقط می خواهیم از داشته های فنی خود در زمینه پیشکسوتان استفاده کنیم.
وی افزود: دربین پیشکسوتان استقلال افراد زیادی وجود دارند که از دانش فنی بالایی برخوردارند و دوست داریم از این نفرات کمک بگیریم. قرار نیست کمیته فنی بالای سر کادر فنی باشد.
مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص این که با مدیران آکادمی استقلال جلسه ای داشته است یا نه گفت: مدت زمان زیادی نیست که در باشگاه حضور دارم با این حال جلسات زیادی با مسئولان آکادمی داشتم. تلاش خواهم کرد تا از آینده سازهای فوتبال بیشتر استفاده کنم. استقلال و پرسپولیس باید از تیم های پایه خود حداکثر بهره را ببرند.
رئیس فدارسیون دوچرخه سواری در خصوص شایعه برکناری سرپرست تیم استقلال گفت: این صحبت ها شایعه است. روزی که به استقلال آمدم از قلعه نویی و نظری جویباری خواستم فقط کار فنی و اجرایی خود را انجام بدهند و به مسایل حاشیه ای توجهی نکنند. از بازیکنان هم خواستم که به دنبال حاشیه سازی نباشند.از تمام همکارانم در باشگاه راضی هستم.
واعظ آشتیانی در مورد عملکرد بهتر تیم در هفته های اخیر لیگ گفت:استقلال نیاز به شرایط روحی بهتری داشت و ما به بازیکنان و تیم انرژی مثبت دادیم همه چیز مسایل مالی نیست. کار خارق العاده ای انجام ندادیم. در باشگاه استقلال باید روابط صمیمانه و دوستانه ای حاکم باشد.

یکشنبه 87 مهر 21 , ساعت 12:20 عصر
 مارکو امروز اعلام کرد که مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران مبلغ قرارداد او را پرداخت نکرده اند.
وکیل حقوقی این مربی در این مورد به خبرنگار فارس گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس بخش زیادی از پیش قرارداد این مربی را پرداخت کرده اند و فقط مقداری از آن مانده است.
وی افزود: یک دستگاه ماشین به همراه راننده نیز در اختیار مارکو قرار داده اند که او اشتباها در مصاحبه خود این موضوعات را مطرح نکرده است.
مارکو در برزیل به سر می برد و به گفته مسئولان باشگاه پرسپولیس،‌ امشب به تهران باز می گردد.
افشین قطبی نیز که به امارات سفر کرده است،‌ بامداد فردا وارد تهران می شود.

یکشنبه 87 مهر 21 , ساعت 12:19 عصر
محمد سعید نفریه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در خصوص ساخت کمپ باشگاه استقلال اظهار داشت: در حال حاضر مشغول انجام عملیات خاکبرداری هستیم و پیمانکار، کار خود را انجام می دهد. به شایعایی نیز که برخی رسانه ها مطرح می کنند اهمیتی نمی دهیم زیرا ساخت و ساز تخصص ما است و مدعی هستیم در این زمینه مثل ما در ورزش کمتر وجود دارد. قسط اول را هم زمانی که پیمانکار بخواهد از طریق سازمان تربیت بدنی در اختیارش قرار می دهیم.
عضو هیئت مدیره باشگاه در خصوص این که چه زمانی کار احداث کمپ استقلال به پایان خواهد رسید، گفت: قرارداد ما با پیمانکار شش ماهه است، البته با توجه به تغییر و تحولی که در مدیریت باشگاه رخ داد پیش بینی می کنیم که اردیبهشت ماه سال آینده فاز اول کمپ به بهره بردای برسد. ابتدا تصور می کردیم اسفند ماه امسال این کار انجام شود که به دلیل طول کشیدن مراحل اداری دو ماه تاخیر داریم.
نفریه در خصوص اینکه چرا بعد از تغییر و تحول در مدیریت باشگاه سکوت کرد اظهار داشت: طبق قانون تجارت، اعضای هیئت مدیره و مجمع هر کدام وظایف مشخص و تعریف شده ای دارند، البته بعد از این که فتح ا...زاده به نوعی از هیئت مدیره باشگاه کنار گذاشته شد از ایشان خواستیم مدیر عامل بماند؛ اما وی نپذیرفت و ما نیز واعظ آشتیانی را به عنوان مدیر عامل انتخاب کردیم.
عضو هیئت مدیره باشگاه در خصوص دلیل کسب نتایج بهتر تیم بعد از تغییر مدیر عامل گفت: از ابتدای این مسئله قابل پیش بینی بود که استقلال در ادامه لیگ نتایج بهتری کسب کند؛ اما در هفته های نخست هجمه سنگینی از سوی مطبوعات به تیم آغاز شد. به هر حال هم اکنون تیم هایی که در ابتدای فصل نتیجه می گرفتند افت کرده اند و تصور می کنم در هفته های آینده تیم ما بهتر هم نتیجه بگیرد.
نفریه در مورد مشکلات مالی باشگاه استقلال گفت: تا نیم فصل اسپانسر جذب کرده ایم و کمیته اقتصادی باشگاه به ریاست انصاری تشکیل شده است. دربرنامه های کوتاه مدت و بلند مدت مشکلات مالی را برطرف خواهیم کرد.
وی افزود: در برنامه کوتاه مدت قصد داریم بدهی بازیکنان را تعدیل کنیم تا آنها با خیالی آسوده در میدان حاضر شوند و در برنامه بلند مدت فکر می کنم باشگاه تا دو سال آینده به خودکفایی مالی برسد و دیگر معطل کمک های سازمان تربیت بدنی نباشد.
عضو هیئت مدیره باشگاه در مورد این که تا دوسال آینده تغییری در مدیریت باشگاه ایجاد نمی شود تا این برنامه اجرا شود، گفت: بعید می دانم تغییری ایجاد شود.
نفریه در خصوص شایعه برکناری کادر فنی عنوان کرد: هیچ لزومی برای این کار وجود ندارد. به شایعات نیز توجهی نداشته باشید.

یکشنبه 87 مهر 21 , ساعت 12:18 عصر
رضا رجبی به نمایندگی از کادر فنی استقلال به برزیل رفت تا بتواند از نزدیک مهاجمان برزیلی را زیر نظر بگیرد و بازیکنی را که برای این تیم مناسب است را به ایران بیاورد.
قرار بود امیر قلعه نویی خود به برزیل برود؛ اما به دلیل عدم صدور روادید و طولانی بودن این سفر، رجبی جای او رفت.
این سفر در حالی صورت گرفت که امید طیری برای بازگرداندن اوچه ایهرومه مهاجم سابق تیم مس کرمان به فوتبال ایران به ازبکستان سفر کرده است.
قلعه نویی به این بازیکن اعتقاد زیادی دارد و از مدت ها قبل به دنبال حضور وی در استقلال بود.

یکشنبه 87 مهر 21 , ساعت 12:18 عصر
این هافبک تیم فوتبال استقلال تهران با عقد قراردادی رسمی، به عضویت تیم فوتبال پاس در آمد تا در مسابقات لیگ برتر ایران این تیم را همراهی کند.
وی در هفته های گذشته در جلسات تمرینی پاس همدان شرکت داشت که پس از جلب نظر وینگو بگوویچ سرمربی پاس، قرارداد خود را با این تیم به ثبت رساند.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ