سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 مهر 21 , ساعت 12:19 عصر
محمد سعید نفریه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در خصوص ساخت کمپ باشگاه استقلال اظهار داشت: در حال حاضر مشغول انجام عملیات خاکبرداری هستیم و پیمانکار، کار خود را انجام می دهد. به شایعایی نیز که برخی رسانه ها مطرح می کنند اهمیتی نمی دهیم زیرا ساخت و ساز تخصص ما است و مدعی هستیم در این زمینه مثل ما در ورزش کمتر وجود دارد. قسط اول را هم زمانی که پیمانکار بخواهد از طریق سازمان تربیت بدنی در اختیارش قرار می دهیم.
عضو هیئت مدیره باشگاه در خصوص این که چه زمانی کار احداث کمپ استقلال به پایان خواهد رسید، گفت: قرارداد ما با پیمانکار شش ماهه است، البته با توجه به تغییر و تحولی که در مدیریت باشگاه رخ داد پیش بینی می کنیم که اردیبهشت ماه سال آینده فاز اول کمپ به بهره بردای برسد. ابتدا تصور می کردیم اسفند ماه امسال این کار انجام شود که به دلیل طول کشیدن مراحل اداری دو ماه تاخیر داریم.
نفریه در خصوص اینکه چرا بعد از تغییر و تحول در مدیریت باشگاه سکوت کرد اظهار داشت: طبق قانون تجارت، اعضای هیئت مدیره و مجمع هر کدام وظایف مشخص و تعریف شده ای دارند، البته بعد از این که فتح ا...زاده به نوعی از هیئت مدیره باشگاه کنار گذاشته شد از ایشان خواستیم مدیر عامل بماند؛ اما وی نپذیرفت و ما نیز واعظ آشتیانی را به عنوان مدیر عامل انتخاب کردیم.
عضو هیئت مدیره باشگاه در خصوص دلیل کسب نتایج بهتر تیم بعد از تغییر مدیر عامل گفت: از ابتدای این مسئله قابل پیش بینی بود که استقلال در ادامه لیگ نتایج بهتری کسب کند؛ اما در هفته های نخست هجمه سنگینی از سوی مطبوعات به تیم آغاز شد. به هر حال هم اکنون تیم هایی که در ابتدای فصل نتیجه می گرفتند افت کرده اند و تصور می کنم در هفته های آینده تیم ما بهتر هم نتیجه بگیرد.
نفریه در مورد مشکلات مالی باشگاه استقلال گفت: تا نیم فصل اسپانسر جذب کرده ایم و کمیته اقتصادی باشگاه به ریاست انصاری تشکیل شده است. دربرنامه های کوتاه مدت و بلند مدت مشکلات مالی را برطرف خواهیم کرد.
وی افزود: در برنامه کوتاه مدت قصد داریم بدهی بازیکنان را تعدیل کنیم تا آنها با خیالی آسوده در میدان حاضر شوند و در برنامه بلند مدت فکر می کنم باشگاه تا دو سال آینده به خودکفایی مالی برسد و دیگر معطل کمک های سازمان تربیت بدنی نباشد.
عضو هیئت مدیره باشگاه در مورد این که تا دوسال آینده تغییری در مدیریت باشگاه ایجاد نمی شود تا این برنامه اجرا شود، گفت: بعید می دانم تغییری ایجاد شود.
نفریه در خصوص شایعه برکناری کادر فنی عنوان کرد: هیچ لزومی برای این کار وجود ندارد. به شایعات نیز توجهی نداشته باشید.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ