سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 مهر 21 , ساعت 12:21 عصر
 امیر واعظ آشتیانی در تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: برخی از رسانه ها با شیطنت بحث کمیته فنی باشگاه را به گونه ای مطرح کردند که ظاهرا امیر قلعه نویی با این کمیته مخالف است؛ اما این مسئله صحت ندارد. فقط می خواهیم از داشته های فنی خود در زمینه پیشکسوتان استفاده کنیم.
وی افزود: دربین پیشکسوتان استقلال افراد زیادی وجود دارند که از دانش فنی بالایی برخوردارند و دوست داریم از این نفرات کمک بگیریم. قرار نیست کمیته فنی بالای سر کادر فنی باشد.
مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص این که با مدیران آکادمی استقلال جلسه ای داشته است یا نه گفت: مدت زمان زیادی نیست که در باشگاه حضور دارم با این حال جلسات زیادی با مسئولان آکادمی داشتم. تلاش خواهم کرد تا از آینده سازهای فوتبال بیشتر استفاده کنم. استقلال و پرسپولیس باید از تیم های پایه خود حداکثر بهره را ببرند.
رئیس فدارسیون دوچرخه سواری در خصوص شایعه برکناری سرپرست تیم استقلال گفت: این صحبت ها شایعه است. روزی که به استقلال آمدم از قلعه نویی و نظری جویباری خواستم فقط کار فنی و اجرایی خود را انجام بدهند و به مسایل حاشیه ای توجهی نکنند. از بازیکنان هم خواستم که به دنبال حاشیه سازی نباشند.از تمام همکارانم در باشگاه راضی هستم.
واعظ آشتیانی در مورد عملکرد بهتر تیم در هفته های اخیر لیگ گفت:استقلال نیاز به شرایط روحی بهتری داشت و ما به بازیکنان و تیم انرژی مثبت دادیم همه چیز مسایل مالی نیست. کار خارق العاده ای انجام ندادیم. در باشگاه استقلال باید روابط صمیمانه و دوستانه ای حاکم باشد.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ