سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 مهر 7 , ساعت 11:12 صبح
هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره نحوه قضاوت علیرضا فغانی داور دیدار تیم های استقلال و راه آهن اظهار داشت: در روزی که فغانی زیر ذره بین ناظر AFC قرار گرفته بود، یک مسابقه پر حاشیه را سوت زد.
وی افزود: دقیقه 15، کامرانی فر در یک دید عالی، هند مهاجم راه آهن را به درستی اعلام کرد. این مهاجم در واقع بدن خود را طوری در مسیر توپ قرار داد که با دست چپ توپ را نگه دارد. با وجودی که در لحظات آخر دست خود را به عقب کشید؛ اما به دلیل هند، داور در مردود اعلام کردن گل او تردید به خرج ندادند.
این کارشناس داوری عنوان کرد: دقیقه 18، در حالیکه مدافعین استقلال جلو آمده بودند، دو تن از مهاجمین راه آهن در تله آفساید گرفتار شدند. یکی از این توپ ها گل شد و کامرانی فر به درستی آن را مردود اعلام کرد.
نصیرزاده درباره گل دوم استقلال عنوان کرد: در دقیقه 60، برهانی بود که او هم شبیه مهاجم راه آهن در تله آفساید قرار گرفت؛ اما توپ را به گل تبدیل کرد. رسول فروغی که از دقیق ترین کمک داورهای ایران است، به دلیل سرعت این صحنه و تحملی که برای مشخص شدن سرنوشت توپ به خرج داد، از صحنه عقب افتاد و این گل را مورد تایید قرار داد.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ