سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 11:11 صبح
مدیرعامل سابق استقلال با دلخوری می‌گوید: «کجای دنیا عملکرد یک مدیرعامل را در پایان 4 بازی ارزیابی می‌کنند. من کسی هستم که در طول 7 سال مدیریتم در باشگاه استقلال 3 قهرمانی در جام حذفی و 2 قهرمانی در لیگ را برای هواداران به ارمغان آوردم.

به این افتخارات 2 عنوان نایب قهرمانی و سومی در آسیا را هم اضافه کنید. حال چه کسی می‌تواند بگوید عملکرد من در استقلال ضعیف بوده است؟ آنها دنبال بهانه بودند و چاره‌ای نداشتند جز این که همان چهارشنبه حکم برکناری مرا صادر کنند.

آقایان اگر یک روز دست نگه می‌داشتند، تیم ما استقلال اهواز را می برد و با 10 پله صعود به رده هفتم جدول صعود می‌کرد. آن وقت با چه بهانه‌ای می‌شد در مدیریت باشگاه تغییر ایجاد کرد؟

فتح‌الله‌زاده در دفاع از عملکرد خود می‌افزاید: قلعه‌نویی در شروع لیگ از همه چیز راضی بود و هر جا مصاحبه کرد، گفت تمام بازیکنان مورد نیازم جذب باشگاه شده‌اند. آن زمان ما هنوز با جان واریو و مجتبی جباری قرارداد نبسته بودیم.

به نظر شما اصلی‌ترین وظیفه یک مدیرعامل چیست؟ من تمام خواسته‌های کادر فنی را برآورده کردم و اگر تیم چند هفته نتوانست نتیجه بگیرد، دیگر تقصیر من نبود.

فتح‌الله‌زاده اینها را گفت تا در ادامه بابت بدهی‌های باشگاه به مدیرعامل جدید هشدار بدهد: ما بابت قرارداد بازیکنان قدیمی 500 میلیون تومان پرداخت کردیم. یک میلیارد و 260 میلیون تومان هم به بازیکنان جدید دادیم. اما در عین حال 3 میلیارد تومان چک دست بازیکنان است که مدیریت جدید باید این مبلغ را تامین کند.

این می‌تواند اولین دغدغه بزرگ واعظ آشتیانی و عضو جدید هیات مدیره، یعنی علی انصاری باشد. طی یکی  دو روز گذشته چک 3 تن از بازیکنان استقلال از جمله مجتبی جباری برگشت خورده و همین مساله باعث دلخوری بازیکنان و ایجاد حاشیه در تمرینات شده است.

فتح‌الله‌زاده که همچنان به عنوان یکی از نایب رئیسان فدراسیون فوتبال، یک چهره فوتبالی به شمار می‌رود، صحبت‌هایش را با نصیحتی برادرانه خطاب به رئیس مجمع باشگاه استقلال پایان می‌دهد: جناب مسعود رزیبافان، امیدوارم برخوردی که با من داشتید، با دوست عزیزم آشتیانی نداشته باشید. یک سال زمان مناسبی برای ارزیابی عملکرد یک مدیرعامل نیست و اگر می‌خواهید مدیرعامل جدید در کارش موفق باشد، به جای خالی کردن پشت او، حداقل 3 سال به واعظ آشتیانی فرصت دهید تا بتواند برنامه‌هایش را در این باشگاه عملی کند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ