سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 11:12 صبح
مراسم معارفه مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران سه شنبه شب در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تهران برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری آریا، "امیررضا واعظ آشتیانی"‌ در این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران افزود:‌ هیات مدیره باشگاه استقلال تهران از عملکرد کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه راضی است به طوریکه تمامی حمایت های لازم را از مربیان این تیم انجام خواهد داد.

وی، نظم و انضباط تیمی و سر و سامان دادن به مسائل اقتصادی باشگاه استقلال تهران را از اولویت های کاری خود اعلام کرد و گفت:‌ این باشگاه پتانسیل های فراوانی برای تامین هزینه های مالی خود دارد به طوریکه می توان با یک برنامه ریزی مدون به این مهم دست یافت.

واعظ آشتیانبی با بیان اینکه مسوولیت سنگینی را برعهده گرفته است، اظهار امیدواری کرد تا با حمایت هیات مدیره باشگاه استقلال تهران بتواند شرایط مناسبی را برای موفقیت تیم فوتبال این باشگاه فراهم کند.

رئیس مجمع باشگاه استقلال تهران گفت:‌ بررسی های لازم را از زمانی که مشاور رئیس سازمان تربیت بدنی بودم، در مورد وضعیت این باشگاه انجام دادم.

"مسعود زریبافان" افزود:‌ در نهایت به این نتیجه رسیدم که باید تصمیم جدی را برای بهبود وضعیت باشگاه استقلال تهران بگیرم.

وی با بیان اینکه مدیرعامل سابق استقلال تهران کارنامه موفقی در این باشگاه نداشت، اظهار داشت: فرصت کافی در اختیار "علی فتح الله زاده" قرار گرفت اما وی نتوانست انتظارات را بر آورده سازد.

زریبافان با اشاره به اینکه فتح الله زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال تهران برکنار نشد، افزود:‌ فتح الله زاده از هیات مدیره باشگاه استقلال کنار گذاشته شد اما به دلیل آنکه دیگر حق رای نداشت، از مدیرعاملی نیز استعفا داد.

رئیس مجمع باشگاه استقلال تهران در مورد حمایت کننده مالی (اسپانسر) ‌این باشگاه گفت:‌ هیات مدیره باشگاه استقلال ترجیح می دهد که یک اسپانسر داخلی با باشگاه قرارداد منعقد کند که امیدواریم به زودی حمایت کننده مالی این باشگاه مشخص شود.

"علی انصاری"‌ عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در مورد حضور خود در این هیات مدیره گفت:‌ گروه اقتصادی این باشگاه را برای رفع مشکلات مالی استقلال تهران تشکیل خواهم داد.

وی با تاکید بر این نکته که وظیفه اش رفع مشکلات مالی باشگاه استقلال تهران نیست، اظهار داشت:‌ برطرف کردن مشکلات مالی باشگاه شخصا برعهده مدیرعامل است

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ