سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 11:10 صبح
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت:‌ تقویت هیات مدیره این باشگاه لازم بود.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری آریا، "امیر قلعه نویی"‌ سه شنبه شب در مراسم معارفه مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگاران گفت:‌ این باشگاه شرایط مطلوبی را در ماههای اخیر نداشت به طوریکه تقویت هیات مدیره احساس می شد.

وی با قدردانی از تلاش های مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران افزود:‌ "علی فتح الله زاده" زحمات زیادی را برای این باشگاه متحمل شد.

قلعه نویی اظهار امیدواری کرد که واعظ آشتیانی مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران بتواند شرایط لازم را برای موفقیت تیم فوتبال این باشگاه در میدان های داخلی و بین المللی فراهم کند.

وی با بیان اینکه تیم استقلال تهران پرافتخارترین تیم آسیاست، گفت:‌ در صورتی که امکانات لازم فراهم شود، این تیم می تواند نتایج درخشان گذشته خود را تکرار کند.

قلعه نویی در مورد وضعیت تیم استقلال تهران در لیگ برتر باشگاههای ایران افزود:‌ این تیم با بدشانسی، متحمل چند شکست در این رقابتها شد به طوریکه کادر فنی و بازیکنان در استرس فراوانی قرار داشتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به دیدار آینده این تیم در لیگ برتر اشاره کرد و اظهار داشت:‌ استقلال تهران بازی سختی را روز شنبه هفته آینده مقابل تیم راه آهن تهران پیش رو دارد که امیدواریم با برتری مقابل این تیم بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده بندی بهبود بخشیم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ