سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 87 مهر 2 , ساعت 3:9 عصر
علی فتح ا...زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره مجتبی جباری و اظهارات او مبنی بر اینکه با دورغ چک او را پس گرفته است، اظهار داشت: صبح همان روزی که جلسه هیئت مدیره تشکیل شد، جباری به باشگاه آمد و همه دیدند که از چک شخصی خودم به او دادم. بعد با توجه به اینکه دو امضا هستم، متوجه شدم امضای اشتباه زده ام. بنابراین، از منشی خود خواستم تا این چک را از او بگیرد تا آن را عوض کنم.
وی افزود: بعد به جلسه هیئت مدیره رفتم و دیدم این بلا را سرم آوردند. جلسه که تمام شد، این چک هم رسیده بود. شما خود را جای من بگذارید، وقتی دیگر مسئولیتی ندارید، حاضر می شدید این چک را بازگردانید؟
مدیرعامل سابق استقلال عنوان کرد: بالای 200 میلیون از باشگاه طلب دارم و اگر این چک را هم می دادم، این پول به 300 میلیون می رسید. دیگر چطور می توانستم این پول را باز پس گیرم؟ می‌خواستم به خاطر استقلال از حق زن و فرزندم بگذرم. حالا که این اتفاق نیفتاده، آدم بدی هستم؟ باشد؛ اشکالی ندارد.
فتح ا...زاده با بیان اینکه با اسپانسر جدید به توافق رسیده بود و قصد داشته پول آن را به بازیکنان بدهد، اظهار داشت: با تعاونی شهر به توافق رسیده بودم و قرار بود دوشنبه دو میلیارد به من بدهند. قصد داشتم این پول را به اضافه یک میلیاردی که قرار بود سازمان بدهد، به بازیکنان بدهم. این پول را برای چه کسی می خواستم؛ به جز مجتبی سایر بازیکنان هم چک هایشان برگشت خورده است. باشگاه سه میلیارد تومان دست بازیکنان چک دارد.
وی تصریح کرد: در مورد جباری چون مسئول باشگاه بودم از چک خود استفاده کردم. اگر او از من ناراحت است، مقصر نیستم. او که با من قرارداد نبسته، بازیکن باشگاه است و حالا دوستان جدیدی که آمده اند، باید مشکل او را حل کنند.
فتح ا...زاده در مورد اینکه چرا پس از این اتفاق به تماس های این بازیکن پاسخ نداده است، گفت: شماره آنهایی که می شناسم را ذخیره کرده ام و با آن شماره ای که از جباری داشتم حتی یک تماس هم به گوشی من زده نشد. احتمالا او از شماره های دیگر با من تماس گرفته است.
وی در پاسخ به اینکه اگر در چک داده شده به جباری مشکل امضا نداشت باز این چک را از او پس می گرفت، اظهار داشت: پس نمی گرفتم. همان موقع هم به خاطر تیم این کار را انجام دادم؛ اما وقتی مسئولیت از من ساقط شده اجباری برای این کار وجود ندارد. با وجود همه این حرف ها مجتبی را دوست دارم و اگر با تلفن خود به من زنگ می زد، حتما جوابش را می دادم.
مدیرعامل سابق آبی پوشان درباره اینکه گفته می‌شود فعلا مدیریت جدید در مورد جباری مسئولیتی را قبول نکرده است، عنوان کرد: مگر چنین چیزی امکان دارد؟ یکی باید این مسئولیت را قبول کند. بازیکنان با باشگاه قرارداد می بندند؛ نه با شخص.
علی فتح ا...زاده در این مورد که قرار است بعد از دربی افشاگری کند، گفت: بعد از آن حرفی نخواهم زد. آدمی که ادعا می کند کار بلدم، وقتی برکنارش می کنند که نباید گریه کند. حرفی برای گفتن ندارم. باید بگذاریم استقلال در آرامش به کار خود ادامه دهد.
وی در پاسخ به اینکه توصیه به او شده تا سکوت کند، اظهار داشت: من و توصیه؟ آدم توصیه پذیری نیستم. حرفی نمانده که مطرح شود. تا زمانی که این باشگاه به بخش خصوصی واگذارنشود، به استقلال بازنمی گردم.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ