سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 87 دی 14 , ساعت 8:22 صبح
مجید مکی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در مورد مذاکره باشگاه استقلال با بازیکنان مس کرمان اظهارداشت: از باشگاه استقلال با ادینهو بازیکن برزیلی ما تماس گرفتند و به او وعده های بسیاری دادند. از جمله اینکه استقلال فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. آنها حتی به این بازیکن گفته اند با باشگاه هایی نظیر بایر لورکوزن و بایرن مونیخ در ارتباط هستیم و می توانیم تو را به یک تیم اروپایی منتقل کنیم. به او گفتند باشگاه مس کرمان یک پنجم قرار داد واقعی را به تو می دهد و ارزش تو بسیار بیشتر از این مبلغ است.
وی ادامه داد:من مطمئنم خود امیر قلعه نویی از این ماجرا بی خبر است و روحش هم از این اتفاق ها خبر ندارد. یک سال در کنارش در باشگاه مس کار کرده ام و می دانم چه روحیات و اخلاقی دارد، اما برخی از اطرافیان او چنین کارهایی را انجام می دهند. نمی دانم نیت و هدفشان از این کار ها چیست.
مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان تاکید کرد: نام واسطه ای که با ادینهو تماس گرفته را می دانم اما بنا به دلایلی آن را اعلام نمی کنم. این شخص به زبان خارجی مسلط است و شماره تلفن ادینهو را هم دارد. ضمن اینکه خوشحال می شوم سرپرست استقلال نام واسطه ای را که با امیر قلعه نویی تماس گرفته تا او را به مس کرمان ببرد را اعلام کند.
مکی زاده در مورد تماس با امیر حسین صادقی و مهدی رحمتی از سوی باشگاه استقلال عنوان کرد:در این مورد اطلاعی ندارم اما در مورد مذاکره با ادینهو مطئنم زیرا این بازیکن خودش این مسئله به ما گفت. مطمئنیم که او دروغ نمی گوید.

شنبه 87 دی 14 , ساعت 8:22 صبح
امین نوروزی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، عنوان کرد: اکبرپور از ناحیه رباط داخلی پا دچار آسیب‌دیدگی جزیی شده بود. وی با انجام چند جلسه فیزیوتراپی و تمرینات ویژه آماده حضور در میدان است.
وی تاکید کرد: در آخرین آزمایش پزشکی که از اکبرپور به عمل آمد وی هیچ مشکلی ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند استقلال را در دیدار فردا همراهی کند.
نوروزی درباره شرایط برهانی عنوان کرد: فشردگی حضور در تمرینات پرفشار تیم ملی و استقلال باعث خستگی این بازیکن شده بود. به همین دلیل تمرینات ویژه‌ای برای وی در نظر گرفتیم تا مهاجم استقلال به شرایط آمادگی برسد. او هم اکنون در شرایط مطلوبی بسر می‌برد.
پزشک استقلال درباره وضعیت مجتبی جباری تصریح کرد: مشکل مصدومیت این بازیکن به طور کامل رفع شده است. جباری فقط باید از نظر بدنی به شرایط ایده‌آل برسد.
نوروزی با اشاره به رفع مصدومیت تقی پور و بیک زاده خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان استقلال در شرایط مطلوبی قرار دارند.

شنبه 87 دی 14 , ساعت 8:17 صبح
علی نظری جویباری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شایعه شده که باشگاه استقلال با رحمتی و صادقی مذاکره داشته است. از برهانی نژاد می خواهیم نام آن واسطه ای که تماس گرفته را اعلام کند. در غیر این صورت نام واسطه ای که به آقای قلعه نویی زنگ زد و گفت اگر با واعظ مشکل داری ما با شما وارد مذاکره می شویم؛ را اعلام می کنیم.
وی افزود: این اتفاق در حالی رخ داده که مس مربی با شخصیتی مثل مظلومی را دارد. ما اگر هم با عرفان اولروم مذاکره کردیم در فصل نقل و انتقالات بوده است. مگر همین آقای برهانی نژاد با بیک زاده و مجیدی صحبت نکرده بود.
نظری ادامه داد: چهار بازیکن سابق استقلال در تیم مس هستند. ما با این بازیکنان رفاقت داریم فقط 90 دقیقه رقابت می کنیم و همیشه دوست هستیم. استقلال حرف خود را در زمین می زند.
وی عنوان کرد: ابتدای فصل حمودی و صادقی را می خواستیم اما وقتی مس آنها را جذب کرد قلعه نویی جوانمردی به خرج داد و از این موضوع گذشت.
سرپرست استقلال تصریح کرد: هدف ما این است که تیم را در صدر جدول حفظ کنیم و به حاشیه ها کاری نداریم. تیم ها با بیان این حرف ها می خواهند ما را به حاشیه ببرند. چون از نظر فنی حریف استقلال نمی شوند برای تیم ما حاشیه درست می کنند.
نظری با اشاره به حضور هادی عقیلی و مهدی رحمتی در کلینیک نوروزی اضافه کرد: سئوال من این است که مگر این دو بازیکن نزد دکترنوروزی نمی روند؟ قلعه نویی می تواسنت مانع از درمان این دو بازیکن شود اما از دکتر خواست تا این دو را هز چه زودتر به شرایط خوب برساند. متاسفانه تا قبل از بازی با سپاهان سه راه را برای ایجاد حاشیه مقابل استقلال گذاشتند.
سرپرست آبی پوشان ادامه داد: بعد از برنامه فدراسیون فوتبال باید به داوری رحیمی مقدم اشاره کنیم. مطمئن هستم که داور سه امتیاز را از ما گرفت.اگر آن پنالتی گرفته می شد سه امتیاز را می گرفتیم .سپاهان توان بردن ما را نداشت.
نظری تاکید کرد: امیر حسین صادقی قرارداد یک ساله با مس دارد. چه لزومی دارد که ما از اکنون به سراغ او برویم.
وی در پاسخ به این سئوال که قصد تقدیر از مظلومی را دارید؛ گفت: او مربی قابل ستایشی است اما این موضوعی است که در روزنامه ها به آن پرداخته اند.

چهارشنبه 87 دی 4 , ساعت 9:3 صبح
علی انصاری در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در مورد شرایط این تیم اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد. تیم برای آمادگی بیشتر راهی ترکیه شده و در آنجا تمرینات منظمی را پشت سر می‌گذارد.
وی درارتباط با مشکلات مالی بازیکنان استقلال و شایعاتی که در مورد اعتراض آنها مطرح می‌شود؛ عنوان کرد: این مسئله در حیطه کاری بنده نیست. مدیر عامل باشگاه در جریان اتفاقات رخ داده بین بازیکنان و کادر فنی هستند. اما در صورتی که بازیکنان استقلال دچار مشکل مالی باشند آن را به زودی حل خواهیم کرد.
انصاری ادامه داد: با بازیکنان توافق کرده‌ایم و بر اساس توافق مبلغ قرارداد را پرداخت می‌کنیم. مطمئن باشید در خصوص امور اجرایی هیچ مشکلی نداریم.
این عضو هئیت مدیره تاکید کرد: مطمئنا تمامی تیم‌های لیگ برتر دچار مشکل مالی هستند اما تا آنجا که من اطلاع دارم بحث مشکل مالی در استقلال مطرح نشده است.
انصاری درباره شایعه استعفایش از هیئت مدیره استقلال گفت: چنین چیزی را تا به امروز نشنیده‌ام . همگی اعضای هیئت مدیره استقلال همدل مشغول انجام دادن امور باشگاه هستند. تمامی شایعات در خصوص اختلاف بین من و اعضای هیئت مدیره را تکذیب می‌کنم.

چهارشنبه 87 دی 4 , ساعت 9:3 صبح
محسن خلیلی امروز در دو نوبت صبح و بعدازظهر تست پزشکی داد. در تست صبح سنجش قدرت از او گرفته شد و پس از تائید پزشک برنامه تمرینی جدیدی گرفت. همچنین مجوز کار با توپ وی صادر شد.
قرار است خلیلی روزی یک ساعت بدود و کار با وزنه خود را به صورت سنگین تر پیگیری کند.
خلیلی امروز بعد از ظهر در تست آمادگی جسمانی اسید لاتیک شرکت کرد. در این تست میزان چربی ضربان قلب و مواردی که بستگی به آمادگی جسمانی او دارد مورد برسی قرار گرفت.
پزشک محسن خلیلی پس از رضایت از وضعیت این بازیکن به او اعلام کرد که با احتمال فراوان تا 15 بهمن ماه می تواندبه میدان برود.
پزشک خلیلی در نامه ای مکتوب برای دکتر زرینه پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گزارش کاملی از وضعیت او و میزان تمرینات تهیه و به این بازیکن داد تا وی در اختیار زرینه قرار دهد.
طبق آخرین برآوردی که انجام شده 35 هزار یورو بالغ بر 40 میلیون تومان هزینه کلینیک و تمرینات خلیلی شده است.قرار است وی در نامه ای مکتوب این مورد را به فدراسیون فوتبال ارائه دهد تا مبلغ فوق را دریافت کند.
گفتنی است مقداری از هزینه های جانبی او مانند غذا بر عهده خودش بوده است.
محسن خلیلی با تائید این موارد اعلام کرد روز پنج شنبه در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس شرکت خواهد کرد.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ