سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 دی 15 , ساعت 8:20 صبح
فارس فیروز کریمی پس از تساوی برابر سپاهان در پاسخ به این سوال که قضاوت محسن قهرمانی را در این دیدار چطور ارزیابی می کند، اظهار داشت: او قضاوت خوب انجام داد و نشان داد می تواند در آسیا سوت بزند. البته اگر در لیگ قهرمانان قرار شد برای تیم ما سوت بزند پتالتی‌هایمان را بگیرد.
وی در مورد پنالتی از دست رفته فریدن فضلی عنوان کرد: فضلی چند هفته ای بود که نتوانسته بود گل بزند و در تمرین بهترین پنالتی زن بود. اما به دلیل استرس بازی نتوانست این پنالتی را به گل تبدیل کند. اگر در بازی های بعدی نیز صاحب پتالتی شویم فریدون فضلی را مامور این ضربه می کنم.
کریمی در مورد جریان بازی تصریح کرد: دو تیم پر قدرت رو به روی هم قرار گرفته بودند. صبا از دقیقه 35 به بعد توانست میدان داری کند. تا به حال نزدیک به 20 بار توپ‌های ما به تیر دروازه برخورد کرده است. به طوری که هیئت فوتبال قم قصد دارد تیرک دروازه ورزشگاه یادگار امام(ره) را عوض کند.
سرمربی صبا درباره ملی پوشان این تیم گفت: محمد نوری و غلامرضا رضایی به دلیل سفر طولانی که داشتند رمقی برایشان نمانده بود. به خاطر همین آنها هنوز به شرایط آرمانی نرسیدند.
وی در ادامه با توصیه به علی دایی و کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: از کادر فنی تیم ملی می خواهم نگاه ویژه‌ای به تیم صبا داشته باشد و مدام برای بازی های سایپا به ورزشگاه نرود. این دور از قاعده است. ما در صبا بازیکنانی داریم که می توانند در سطح ملی بازی کنند.
کریمی تاکید کرد: مسائلی که در زمان بازیگری علی دایی اتفاق افتاده بود نباید در انتخابات نفرات تیم ملی دخیل باشد.
کریمی در پایان درباره شکایت باشگاه برق شیراز از وی گفت: هر کس مجاز است که شکایت کند اما من باز هم می گویم زمین آنها استاندارد نیست و چمن این ورزشگاه کیفیت ندارد. پایه های نور هم بسیار دور است.

یکشنبه 87 دی 15 , ساعت 8:20 صبح
 لیدرهای باشگاه پرسپولیس که امروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برای تشویق تیم خود به دو دسته تقسیم شده بودند؛ پس از باخت مقابل ذوب آهن مقابل رختکن پرسپولیس و محل هتل با یکدیگر درگیر شدند.
این درگیری که دقایقی به طور انجامید با پا در میانی سلطانی مسئول حراست باشگاه به پایان رسید.

یکشنبه 87 دی 15 , ساعت 8:19 صبح
 امیر قلعه نویی پس از پیروزی 2 بر یک برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود. هم حریف و هم ما فوتبال خوبی ارائه کردیم. هر چند معتقدم در این دیدار بد شانس بودیم و باید راحت تر مس را شکست می دادیم. ما در همان نیمه اول می توانستیم کار را تمام کنیم. اما روی اشتباهات بچه‌گانه گل خوردیم.
وی افزود: خوشحالم که بازیکنانم توانستند به بازی برگردند. زمانی که سه مهاجمه شدیم گل برتری را به ثمر رساندیمو برای استقلال مهم است که 2 هفته پیاپی در صدر جدول باقی مانده است.
سرمربی سابق تیم ملی در مورد تعطیلی 13 روزه لیگ برتر گفت: این تعطیلات روی تیم‌های اثر منفی خواهد گذاشت. از 22 آذر تا مسابقه ما با داماش فقط 6 مسابقه انجام دادیم در هیچ کجای دنیا چنین برنامه ریزی ای در فوتبال دیده نمی‌شود.
قلعه نویی در مورد اینکه رئیس سازمان لیگ گفته است هر کس برنامه بهتری دارد به فدراسیون ارائه کند، گفت: همین که قبول کرده اند که چنین حرفی را بزنند نقطه عطفی در ورزش است. فدراسیون می تواند از برنامه ریزی‌های دو سال گذشته در فوتبال الگو بگیرد.
وی افزود: زمانی که در آلمان بودم مسئولان فوتبال این کشور تراپاتونی را آوردند و از او خواستند که جنس فوتبالشان را عوض کند. چه اشکالی دارد ما نیز از لیگ‌های ژاپن کره جنوبی و ترکیه الگو برداری کنیم.
قلعه نویی در مورد اعتراض هواداران استقلال به داوری عنوان کرد: مردم در همه بحث‌ها از سیاست تا ورزش و فرهنگ از ما جلوتر هستند. آنها خوب و بد را خوب تشخیص می دهند. آستانه صبر هواداران ما لبریز شده است. باشگاه استقلال فیلمی را از مجموعه اشتباهات داوری که به ضرر ما تمام شده تهیه کرده و آن را برای فدراسیون ارسال خواهد کرد. هنوز هم معتقدم توپی که آرش برهانی در دیدار با سپاهان زد از خط دروازه عبور کرده بود. فیلمبردار باشگاه این صحنه را دارد. از عادل فردوسی پور خواسته ایم آن را در برنامه 90 آینده نشان دهد.
قلعه نویی در مورد قضاوت جهانبازی در این بازی گفت: این مسابقه صحنه آنچنان حساسی نداشت که داوران مرتکب اشتباه شوند. اشتباهات آنها روی نتیجه تاثیر گذار باشد. معتقدم گل آرش برهانی در دقیقه 90 کاملا صحیح بود.
سرمربی استقلال تهران در مورد شعار هواداران این تیم علیه پرویز مظلومی، مهدی رحمتی و امیر حسین صادقی عنوان کرد: 3 بازیکن در تیم مس کرمان جز خانواده استقلال هستند. پرویز مظلومی بیش از 20 سال برای استقلال زحمت کشیده است. اگر هواداران ما چنین حرکتی انجام داده اند آن را محکوم می کنند. من در جریان مسابقه متوجه این مسئله نشدم.
قلعه نویی در مورد مذاکره استقلال با ادینهو بازیکن تیم مس گفت: صحبتی در این مورد ندارم. فقط معتقدم این مسائل برای برخی تبدیل به دکان شده است. به همان مکه عزیزی که رفته ام دنبال این مسئله نبوده و نیستیم.

شنبه 87 دی 14 , ساعت 11:31 صبح
 حسن روشن اظهار داشت: معتقدم امیر قلعه‌نویی می‌تواند حاشیه‌های استقلال را جمع کند. هر چند منتقد امیر قلعه‌نویی هستم، اما این مساله به منزله دشمنی با او نیست. همین انتقادها می‌تواند اسباب پیشرفت و موفقیت او را در آینده فراهم کند.
وی درگفت و گو با دویچه وله بیان کرد: زمانی که جوان بودم و برای دوره مربیگری به انگلیس رفته بودم، به ما می‌گفتند اگر می‌خواهید موفق شوید، به تیمی بروید که در آنجا منتقد زیاد دارد. اگر انتقادی می کنم فقط به خاطر موفقیت او است. قلعه نویی می‌تواند از این نقدها استفاده کند تا به موفقیت برسد. با موفقیت او ما هم خوشحال می‌شویم.
روشن گفت: در ابتدای فصل استقلال از لحاظ قوای جسمانی و شرایط روحی و روانی وضعیت بدی داشت. اما پس از یک دوره کوتاه کادر فنی استقلال توانست بر این معضل غلبه کرده و مشکل تیم را حل کند تا الان صدرنشین لیگ باشد.
این مربی ادامه داد: باید در نظر گرفت تا پایان فصل هنوز راه طولانی پیش رو داریم. استقلال در نیم فصل دوم 8 و 9 بازی در خارج از خانه دارد که سخت هستند. اگر استقلال وضعیت فعلی‌اش را حفظ نکند و در این بازی‌ها دچار مشکل شود، کار برای تیم دشوار خواهد شد.
روشن تاکید کرد: به عنوان یک استقلالی قدیمی، به مسئولان توصیه می‌کنم بیشتر از لیگ به فکر آمادگی برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشند. وقتی قرار است در چند جبهه فعالیت کنیم، بدیهی است که حضوری قوی در لیگ قهرمانان از لیگ برتر ایران مهم‌تر است.
مهاجم اسبق استقلال و تیم ملی افزود: حتی اگر لازم باشد، باید یکی دو بازیکن کمکی از دیگر تیم‌ها بگیریم تا با شرایطی کاملا آماده قدم در این مسابقات بگذاریم.
روشن در مورد وضعیت مالی و بدهی‌های مدیریت قبلی بیان کرد: بدهی‌های مربیان و بازیکنان تیم اول استقلال حل شده است. اما در مورد آکادمی استقلال مشکلات قبلی هنوز پابرجاست.
وی تصریح کرد: پس از کنار رفتن من از مسئولیت آکادمی استقلال، آقای منصوریان، پسر خوب،‌دوست‌داشتنی و به یاد ماندنی استقلال، قبول مسئولیت کرد. تا جایی که من می‌دانم هنوز بدهی‌های آکادمی به قوت خود باقی است. حتی با مربیان که صحبت می کردم، یک ریال در اختیارشان قرار نگرفته است. این بی‌توجهی می‌تواند به منزله سم برای استقلال باشد.
او ادامه داد: در دوران آقای فتح‌الله زاده با بازیکنانی که آینده استقلال هستند، قراردادهای 45 هزار تومانی بستیم که حتی چند ماه آخر قراردادشان هم پرداخت نشد. باشگاه استقلال به این مساله باید توجه کند که این بی توجهی به آینده این تیم لطمه خواهد زد.

شنبه 87 دی 14 , ساعت 11:29 صبح
به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی" خبرگزاری فارس، سایت ناصر حجازی از سوی برخی بداخلاقان اینترنتی هک و از دسترس کاربران فضای مجازی خارج شد.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ