سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 دی 15 , ساعت 8:20 صبح
فارس فیروز کریمی پس از تساوی برابر سپاهان در پاسخ به این سوال که قضاوت محسن قهرمانی را در این دیدار چطور ارزیابی می کند، اظهار داشت: او قضاوت خوب انجام داد و نشان داد می تواند در آسیا سوت بزند. البته اگر در لیگ قهرمانان قرار شد برای تیم ما سوت بزند پتالتی‌هایمان را بگیرد.
وی در مورد پنالتی از دست رفته فریدن فضلی عنوان کرد: فضلی چند هفته ای بود که نتوانسته بود گل بزند و در تمرین بهترین پنالتی زن بود. اما به دلیل استرس بازی نتوانست این پنالتی را به گل تبدیل کند. اگر در بازی های بعدی نیز صاحب پتالتی شویم فریدون فضلی را مامور این ضربه می کنم.
کریمی در مورد جریان بازی تصریح کرد: دو تیم پر قدرت رو به روی هم قرار گرفته بودند. صبا از دقیقه 35 به بعد توانست میدان داری کند. تا به حال نزدیک به 20 بار توپ‌های ما به تیر دروازه برخورد کرده است. به طوری که هیئت فوتبال قم قصد دارد تیرک دروازه ورزشگاه یادگار امام(ره) را عوض کند.
سرمربی صبا درباره ملی پوشان این تیم گفت: محمد نوری و غلامرضا رضایی به دلیل سفر طولانی که داشتند رمقی برایشان نمانده بود. به خاطر همین آنها هنوز به شرایط آرمانی نرسیدند.
وی در ادامه با توصیه به علی دایی و کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: از کادر فنی تیم ملی می خواهم نگاه ویژه‌ای به تیم صبا داشته باشد و مدام برای بازی های سایپا به ورزشگاه نرود. این دور از قاعده است. ما در صبا بازیکنانی داریم که می توانند در سطح ملی بازی کنند.
کریمی تاکید کرد: مسائلی که در زمان بازیگری علی دایی اتفاق افتاده بود نباید در انتخابات نفرات تیم ملی دخیل باشد.
کریمی در پایان درباره شکایت باشگاه برق شیراز از وی گفت: هر کس مجاز است که شکایت کند اما من باز هم می گویم زمین آنها استاندارد نیست و چمن این ورزشگاه کیفیت ندارد. پایه های نور هم بسیار دور است.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ