سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 87 دی 3 , ساعت 12:10 عصر
به نقل از آس اسپانیا، آرین روبن گفت: رئال مادرید می تواند با خرید های خوب در فصل نقل و انتقالات زمستانی آغاز باشکوهی در نیم فصل دوم لالیگا داشته باشد.
وی افزود: متاسفانه روزنامه ها مطالبی کذب علیه ما می نویسند و می کوشند بحران داخلی رئال مادرید را با بزرگنمایی بسیار حاد و غیر قابل کنترل جلوه دهند،اما حقیقت این است که بازیکنان رئال مادرید روحیه خوبی دارند و همه ناکامی ها را در نیم فصل دوم جبران خواهند کرد.

سه شنبه 87 دی 3 , ساعت 12:9 عصر
به نقل از آس اسپانیا، کریم بنزما گلزن اول المپیک لیون فرانسه گفت: از کودکی تیم اول من رئال مادرید بود. همیشه دوست داشتم روزگاری برای این تیم بازی کنم.
وی افزود: رویای کودکی من در حال پیوستن به حقیقت است. باورم نمی شود که قرار است بازیکن رئال مادرید باشم.
رئال مادرید به مبلغ 32 میلیون یورو قصد عقد قرارداد با بنزما را تا پایان سال 2011 دارد.
این در حالی است که همین بازیکن چندی پیش بازی در بارسلونا را رویای کودکی خود توصیف کرده بود.بنزما این بار با چرخشی 180 درجه ای از رئال تعریف و تمجید کرده است.

سه شنبه 87 دی 3 , ساعت 12:9 عصر
به نقل از آس اسپانیا، لاسانا دیارا بازیکن سابق چلسی، آرسنال و پورتسموث با ملیت فرانسوی عصر روز گذشته با حضور در سانتیاگو برنابئو رسما به عضویت رئال مادرید در آمد.
بسیاری او را ماکه‌له‌له دوم خطاب می کنند. برخی او را به عنوان دیارا دوم رئال مادرید می شناسند اما این جوان فرانسوی در اولین سخنرانی خود گفت: من نه دیارا اول هستم و نه دوم. نام من مشخص است و نمی توانم برای مادرید ماکه‌له‌له یا دیارا باشم.

سه شنبه 87 دی 3 , ساعت 12:8 عصر
با نظر افشین پیروانی و موافقت مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، نعیم سعداوی به عنوان مربی جدید این باشگاه انتخاب شد.
افشین پیروانی با تائید این خبر به خبرگزاری فارس گفت: سعداوی از تجربه و علم روز برخوردار است و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.
پیروانی در باره انتخاب دستیار خارجی گفت: در حال بررسی هستیم. هر زمانی که به گزینه مورد نظر برسیم از وجود دستیار خارجی در تیم استفاده خواهیم کرد.
سعداوی در جام جهانی 1998 فرانسه همبازی پیروانی در تیم ملی بود. این مربی از روز چهارشنبه هفته جاری در تمرینات پرسپولیس حضور خواهد یافت.
دوشنبه 87 دی 2 , ساعت 12:44 عصر
ابراهیم توره در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: خوشحالم که قبل از تعطیلات نیم فصل، توانستم آمار گلزنی را که کمی در اول فصل مرا دچار مشکل کرده بود، مثبت کنم.
وی افزود: هر بازیکنی در ابتدایی که به یک تیم می آید، طبق اصول فوتبال، باید تمرکز و هماهنگی را پس از مدتی به دست آورد؛ مخصوصا در تیم های بزرگ که در ایران، پرسپولیس است.
توره عنوان کرد: هرگز با بازیکنی در خصوص پاس دادن مشکلی نداشته ام. اکنون هم دوستان خوبی مثل نیکبخت و کریمی دارم که مرا تشویق می کنند.
وی گفت: برای قهرمانی در لیگ، نیم فصل دوم متعلق به پرسپولیس است؛ البته پرونده لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت در آن برای ما جداگانه است. برنامه های ویژه ای برای آن داریم.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره خوشحالی اش در تمرینات اخیر در خصوص رفتن قطبی، اظهار داشت: با او مشکلی ندارم. فقط در مورد قراردادم کمی برایم ابهام پیش آمد که پس از مدتی متوجه شدم به قطبی ربطی ندارد. به همین دلیل، کمی از وی ناراحت بودم.
وی افزود: من به هر مربی حق می دهم که اگر لازم نباشد، یک بازیکن را بازی ندهد. چون پول حرفه ای می گیرم، در این باره هم در مواقعی که بازی نکردم، ناراحت نبودم.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ