سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 87 دی 2 , ساعت 12:44 عصر
ابراهیم توره در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: خوشحالم که قبل از تعطیلات نیم فصل، توانستم آمار گلزنی را که کمی در اول فصل مرا دچار مشکل کرده بود، مثبت کنم.
وی افزود: هر بازیکنی در ابتدایی که به یک تیم می آید، طبق اصول فوتبال، باید تمرکز و هماهنگی را پس از مدتی به دست آورد؛ مخصوصا در تیم های بزرگ که در ایران، پرسپولیس است.
توره عنوان کرد: هرگز با بازیکنی در خصوص پاس دادن مشکلی نداشته ام. اکنون هم دوستان خوبی مثل نیکبخت و کریمی دارم که مرا تشویق می کنند.
وی گفت: برای قهرمانی در لیگ، نیم فصل دوم متعلق به پرسپولیس است؛ البته پرونده لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت در آن برای ما جداگانه است. برنامه های ویژه ای برای آن داریم.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره خوشحالی اش در تمرینات اخیر در خصوص رفتن قطبی، اظهار داشت: با او مشکلی ندارم. فقط در مورد قراردادم کمی برایم ابهام پیش آمد که پس از مدتی متوجه شدم به قطبی ربطی ندارد. به همین دلیل، کمی از وی ناراحت بودم.
وی افزود: من به هر مربی حق می دهم که اگر لازم نباشد، یک بازیکن را بازی ندهد. چون پول حرفه ای می گیرم، در این باره هم در مواقعی که بازی نکردم، ناراحت نبودم.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ