سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 87 دی 4 , ساعت 9:2 صبح
داریوش مصطفوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: وقتی در جلسه امروز دیدم نفرات به حد نصاب یعنی 11 نفر نرسیده است پیشنهاد دادم آئین نامه تغییر کند و مسائلی که اهمیت بیشتری دارد در این بین گنجانده شود.
وی افزود: به نظر من تیم‌های قهرمان لیگ برتر و جام حذفی باید بدون انتخابات جزو هیئت رئیسه باشند. همچنین یک نفر رئیس فدراسیون انتخاب کند و دو نفر نیز مدیران سراسر باشگاه‌ها. به همین دلیل حرف‌هایم را در این خصوص زدم اما فکر نکنم کسی شنیده باشد.
مصطفوی ادامه داد: وقتی دیدم جلسه به حد نصاب نرسیده است با اجازه کفاشیان جلسه را ترک کردم. فکر نمی کنم کار بدی کرده باشم چون صاحب جلسه این اجازه را به من داد.
وی افزود: به نظرات تمام اعضا احترام می گذارم. هر چه دوست دارند می توانند بگویند. آنها وقتی می خواهند اظهار نظر کنند کمی در خصوص حرف‌هایشان تحقیق کنند تا به کسی تهمت نزنند.
مصطفوی یاد آور شد: به حرف‌هایی که از قول اولیایی نوشته اند شک دارم و مطمئن هستم او این حرف‌ها را نمی‌زند. به هیچ عنوان مدیر عامل سوء استفاده گری نیستم .
مصطفوی درباره اتفاقات بازی خیر خواهانه در روز عید سعید غدیر گفت: تنها مدیر عاملی بودم که در استادیوم آزادی حضور داشتم.دنبال بازار گرمی نیستم. فقط به وظیفه‌ام عمل کردم اما به نظر من در این بازی تنها تماشاگران ما حرف‌های نامربوطی نزنند بلکه همگی با یکدیگر شعارهای بدی سر دادند. این مطلب را قبول دارم اما نمی دانم چرا هواداران ما زیر سوال رفتند .
وی افزود: شدیدا پیگر عذر خواهی علیپور، مسئول فرهنگی سازمان لیگ، هستیم. این توهین را راحت فراموش نمی کنیم. این روزها اهالی فدراسیون همگی مفسر فرهنگی شده اند.آیا این هواداران نباید تیم ملی را در دیدار های بعدی همراهی کنند؟
وی تاکید کرد: هواداران ما و مسئولان باشگاه از این بی احترامی ناراحت هستند. من با قدرت اعلام می کنم ما نسبت به سال گذشته در مسائل فرهنگی بهتر عمل کردیم. امیدوارم با روشن شدن تکلیف علیپور هر چه سریعتر بستری آماده شود تا خلا هواداران پرسپولیس در استادیوم آزادی در بازی های حساس آتی حس نشود.

سه شنبه 87 دی 3 , ساعت 2:33 عصر
علیرضا نیکبخت واحدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: امیدوارم برای تمام مسائل این قدر پیگر باشند.در ماجرایی که در آن عمدی نداشتم متهم شدم.
وی تاکید کرد: من عمدا از حضور در تیم ملی سرباز نزدم.با این حال به رای کمیته انضباطی احترام می گذارم،اما پولی ندارم که بتوانم با آن پاداش هایی که در این مدت از تیم ملی گرفته ام را پس بدهم.در این باره باشگاه باید وارد عمل شود.
نیکبخت ادامه داد: متاسفانه کسی در باشگاه پرسپولیس نیست که پیگر موضوع باشد و این موضوع برای من جای سوال دارد.
نیکبخت خاطر نشان کرد: می دانم تا آخر هفته فرصت دارم،اما کاری از دستم بر نمی آید. از مسئولان باشگاه خواهش می کنم کمی بیشتر به فکر بازیکنان باشند. من روز گذشته برای مذاکره به باشگاه رفتم اما متاسفانه هیچ کس را ندیدم.
وی عنوان کرد: در این مقطع حساس باشگاه پول بازیکنان را نداده است.این موضوع برای ما دردسر ساز شده است.امیدوارم هر چه زودتر این شرایط خاتمه پیدا کند.
نیکبخت یاد آور شد: از مسئولان باشگاه ناراحت هستم . دوست دارم که همانطور که برای آنها زحمت می کشم جواب زحمات من را بدهند نه اینکه به ما در این شرایط حساس پشت کنند.

سه شنبه 87 دی 3 , ساعت 12:13 عصر
به نقل از آس اسپانیا، دیوید بکهام به همراه لاریا دی آمیکو مدل اول شهر میلان تماشاگر بازی میلان و اودینزه بود. عکاسان ایتالیایی وی را تا منزل تازه خریداری شده اش تعقیب کرده اند.
بکهام تنها یک هفته است در ایتالیا به سر می برد و با این فساد اخلاقی به شدت زیر ذره بین خبرنگاران ایتالیایی است.

سه شنبه 87 دی 3 , ساعت 12:12 عصر
در حالی که روز گذشته باشگاه استقلال به تاریخ برگزاری دربی در روز 25 بهمن و در فاصله 48 ساعت بعد از بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی، اعتراض داشت، به دلیل توضیحات سازمان لیگ این اعتراض را پس گرفت.
مسئولان این باشگاه که با مشورت با امیر قلعه نویی به این تاریخ معترض شده بودند، با توجه به اینکه سازمان لیگ برای تغییر در برنامه محدودیت هایی دارد به برگزاری مسابقه در همان روز تعیین شده رضایت دادند.
استقلال و پرسپولیس 25 بهمن شصت و ششمین دربی تاریخ را برگزار می کنند.

سه شنبه 87 دی 3 , ساعت 12:12 عصر
به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، رومان آْبراموویچ در ماه های اخیر رقمی بالغ بر 3 میلیارد دلار ضرر و زیان مالی دیده است.
عالی ترین مقام چلسی که فعالیت اصلی اش در زمینه پالایش و صدور نفت است، به سبب کاهش بهای نفت از بشکه ای 150 دلار به 50 دلار ، دچار ضرر و زیان مالی شده است.
البته این ضرر و زیان سنگین ، هرگز سبب نمی شود آْبراموویچ تغییری در برنامه های تفریحی خود و خانواده اش برای شروع سال نو میلادی ایجاد کند.
آبراموویچ می کوشد همراه باخانواده سوار بر کشتی گران قیمت خود ، ایام تعطیلات شروع سال نو میلادی را سپری کند.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ