سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 دی 15 , ساعت 1:2 عصر
منصور ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در مورد بازی روز گذشته مقابل پرسپولیس اظهار داشت: واقعیت این است که تیم ها اکنون از یکدیگر شناخت بسیار خوبی دارند. با توجه به هفته های پشت سرگذاشته شده تیم ها از خود شناخت کاملی دارند و راحت تر می توانند برای هر بازی برنامه ریزی کنند.
وی افزود: پرسپولیس را خیلی کامل می شناختیم. می دانستیم در فضای بین هافبک ها و مدافعان این تیم می توانیم مانور کنیم. تغییراتی که افشین پیروانی در تیم داده بود را شناسایی و بررسی کرده بودیم.
سرمربی ذوب آهن ادامه داد: در طول بازی تمام تلاش خود را انجام دادیم تا از فضاها نهایت استفاده را ببریم. من کاری به این ندارم که پرسپولیس در چه شرایطی بوده اما این تیم ما قوی بود که توانستیم آنها را شکست دهیم.
ابراهیم زاده تصریح کرد: در این مدت هرگاه تیم های استقلال و پرسپولیس باخته اند گفته شده که ضعیف بوده اند و نمی گویند تیم های حریف قوی بوده اند. اگر اعتقاد بر این است که پرسپولیس مشکل دارد مدیریت و کادر فنی این تیم تلاش کنند تا مشکلات را حل کنند.
وی با اشاره به شرایط جوی اصفهان گفت: اصفهان به لحاظ ارتفاع از تهران بالاتر است و آب و هوای خشک تری دارد. بازیکنان ما به این شرایط عادت داشتند. یکی از فاکتورهایی که تیم ما داشت این بود که همه بازیکنان در خدمت تیم بوده و تمام مسئولیت ها را به موقع انجام دادند.
سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که چرا در صحنه اعلام پنالتی اول پرسپولیس با حالت عصبانی به سمت داور رفت اظهار داشت: از خودم عصبانی بودم. باید قبل از بازی در رختکن به بازیکنان این توصیه را می کردم که رفعتی داور سختگیری در اجرای قانون است. بعد از اعلام پنالتی چند تن از بازیکنان ما به سمت او رفتند. من نمی خواستم داور مجبور به استفاده از کارت شود. من به داور معترض نبودم و فقط می خواستم جلوی بازیکنان خودم را بگیرم.
وی در باره اینکه شاید اگر پنالتی دوم پرسپولیس تبدیل به گل می شد جریان بازی تغییر می کرد گفت: من بر اساس اگر و اما کار نمی کنم. این اگرها می توانست به نفع ما باشد. مثلا اگر خلعتبری اخراج نمی شد یا فرهادی توپ خود را به گل تبدیل می کرد شاید خیلی اتفاقات دیگر رخ می داد.

یکشنبه 87 دی 15 , ساعت 1:1 عصر
مهدی واعظی پس از تهدید شدن از سوی افراد ناشناس در گفت و گو با خبرگزاری فارس، عنوان کرد: برای این فوتبال متاسف هستم. وقتی که می بریم و قهرمان می شویم هیچ کس نیست که به ما تبریک بگوید. کافی است یک بار اشتباه کنیم تا همه علیه ما شوند.
وی با اشاره به تهدید شدن از سوی افراد ناشناس گفت: شب گذشته چند نفر تماس گرفتند و هر چه لایق خودشان بودند به من و خانواده ام گفتند.
واعظی تصریح کرد: این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد. تا زمانی که خاطیان را شناسایی نکنم دست از تلاش بر نمی دارم.
این دروازه بان اضافه کرد: از طریق قانونی بلایی سرشان خواهم آورد که فراموش نکنند. متاسفانه در کشور ما برخی شرکت‌های مخابراتی بدون ثبت مدارک، شماره را در اختیار افراد قرار می دهند و به دنبال آن چنین مشکلاتی به وجود می آید.
واعظی یاد آور شد: فوتبال ارزش این را ندارد که به خانواده ام توهین شود. من تحمل شنیدن چنین چیز‌هایی را ندارم. به همین دلیل شاید فوتبال را برای همیشه کنار بگذارم.
وی تاکید کرد: بارها در ورزشگاه مورد بی احترامی و فحاشی قرار گرفتم، اما این بار قضیه فرق می کند. افراد ناشناس خانواده ام را تهدید کرده اند. معتقدم فوتبال ارتباطی به این ندارد که به خانواده یک بازیکن توهین شود.
واعظی عنوان کرد: ارزش خانواده برای یک نفر بیشتر از این است که بخواهد به خاطر فوتبال آن را از دست دهد. برای آنهایی که همه چیز را در فوتبال می بیینند و برایشان مهم نیست که خانواده ها چه شرایطی دارند؛ متاسفم.
وی ادامه داد: چه دلیلی دارد که افراد ناشناس با خانه ما تماس بگیرند. آنها اگر حرفی دارند سر تمرین به خودم بگویند.
این دروازه بان در مورد بازی مقابل ذوب آهن اظهار داشت: روز خوبی را پشت سر نگذاشتیم. ذوب‌ آهن تیم بسیار خوبی است و در روزی که ما بد بودیم از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کرد.
واعظی در مورد عملکرد خودش گفت: قبول دارم که مقصر بودم. به دلیل دوری از میادین فوتبال تمرکز لازم را نداشتم و نتوانستم به خوبی از دروازه پرسپولیس حفاظت کنم.
دروازه بان پرسپولیس خاطر نشان کرد: می دانم هواداران با این شکست ناراحت شده اند اما هنوز کار تمام نشده است و فرصت برای جبران باقی است.
واعظی در مورد شعار هواداران پرسپولیس علیه پیروانی گفت: نباید این کار صورت گیرد. پیروانی برای پیاده کردن برنامه هایش زمان می خواهد. باید به این مربی فرصت داد.

یکشنبه 87 دی 15 , ساعت 1:0 عصر
 به نقل از مارکا، پپ گواردیولا از دید کارشناسان معتمد فدراسیون فوتبال اسپانیا به عنوان بهترین سرمربی لالیگا امسال شناخته شد.
گواردیولا در تغییر تاکتیکی بیشترین سرعت را داشته و تعویض های مناسب او در هفته های گذشته کم نظیر بوده است.
برند شوستر پیش از این با رئال مادرید به 15 بازی بدون شکست رسیده بود. گواردیولا با شانزدهمین بازی بدون شکست این رکورد را به نام خود فتح کرد.

یکشنبه 87 دی 15 , ساعت 12:59 عصر
عبدالرضا برهانی نژاد در گفت و گو با خبرگزاری فارس، درباره اینکه پیش از بازی مقابل استقلال عنوان کرده بود بعد از بازی در ارتباط با حاشیه سازی های استقلال افشاگری می کند؛ اظهار داشت: افشاگری کدام است؟ ما با این باشگاه مشکلی نداریم. بعد از بازی با واعظ حرف زدم و اتفاقا بابت حرف هایی که قبل از بازی مطرح شده بود به او گلایه کردم.
وی در مورد حرف های نظری جویباری عنوان کرد: با سرپرست یک تیم چه حرفی می توانم داشته باشم. او اگر حرفی دارد می تواند به سرپرست تیم ما بگوید. متاسفانه شماری از دلالان به اسم دو باشگاه حاشیه سازی کرده اند. با توجه به شخصیت واعظ آشتیانی و امیر قلعه نویی مطمئن هستم حرف های مطرح شده از جانب این دو نبوده و اطرافیان این حرف ها را مطرح کرده اند.
برهانی نژاد ادامه داد: سال گذشته که امیر قلعه نویی در کرمان بود فکرش با استقلال بود. آن وقت چطور امکان دارد امسال که خود در این تیم حضور دارد با او تماس بگیریم تا به کرمان بیاید.
مدیر عامل مس تصریح کرد: کسانی که چنین بحثی را راه انداختند می خواستند جنگ روانی درست کنند و به مظلومی بگویند که باشگاه مس او را نمی خواهد.
وی درباره بازی روز گذشته اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم ما تا آخرین لحظه تلاش خود را انجام داد، اما فوتبال همین است. هر تیمی امکان دارد در لحظات آخر ببازد. هر چند ما مستحق باخت نبودیم.
برهانی نژاد در ادامه با اشاره به هواداران استقلال و توهین هایی که آنها به مردم کرمان داشتند؛ گفت: همه ما ایرانی هستیم ولی این چنین همدیگر را مورد حرف های زشت قرار می دهیم. بعد از بازی تماس های زیادی از کرمان داشتم. آنها بابت این توهین ها ناراحت هستند. 90 دقیقه تماشاگران استقلال به جای تشویق تیم خود به ما توهین کردند. برای جو ورزشگاه ها واقعا متاسف هستم.
وی با بیان اینکه توبیخ و جریمه مالی نمی تواند تاثیری در بهبود جو ورزشگاه ها داشته باشد؛ ادامه داد: اگر مثل سال قبل تماشاگرانی که توهین می کنند را با محرومیت مواجه کنند این طور جو ورزشگاه ها خراب نمی شود و هواداران این اجازه را به خود نمی دهند که به مردم یک شهر ناسزا بگویند.
مدیر عامل مس خاطر نشان کرد: امیر حسین صادقی سال ها برای استقلال بازی کرده و بارها همین هواداران برای او هورا کشیده اند اما برخورد بدی با او انجام دادند.

یکشنبه 87 دی 15 , ساعت 8:21 صبح
 امیر حسین صادقی که در دقیقه 92 از میدان مسابقه اخراج شده بود پس از به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه به وسط میدان رفت و به داور به شدت اعتراض کرد. مدافع سابق استقلال همچنین در واکنش به تشویق هواداران این تیم با آنها درگیر شد.

* مهدی رحمتی در پایان مسابقه به شدت به کمک داور اعتراض کرد. هواداران استقلال علیه دروازه بان مس شعار دادند اما او برای آنها دست زد.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ