سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 دی 15 , ساعت 1:2 عصر
منصور ابراهیم زاده در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در مورد بازی روز گذشته مقابل پرسپولیس اظهار داشت: واقعیت این است که تیم ها اکنون از یکدیگر شناخت بسیار خوبی دارند. با توجه به هفته های پشت سرگذاشته شده تیم ها از خود شناخت کاملی دارند و راحت تر می توانند برای هر بازی برنامه ریزی کنند.
وی افزود: پرسپولیس را خیلی کامل می شناختیم. می دانستیم در فضای بین هافبک ها و مدافعان این تیم می توانیم مانور کنیم. تغییراتی که افشین پیروانی در تیم داده بود را شناسایی و بررسی کرده بودیم.
سرمربی ذوب آهن ادامه داد: در طول بازی تمام تلاش خود را انجام دادیم تا از فضاها نهایت استفاده را ببریم. من کاری به این ندارم که پرسپولیس در چه شرایطی بوده اما این تیم ما قوی بود که توانستیم آنها را شکست دهیم.
ابراهیم زاده تصریح کرد: در این مدت هرگاه تیم های استقلال و پرسپولیس باخته اند گفته شده که ضعیف بوده اند و نمی گویند تیم های حریف قوی بوده اند. اگر اعتقاد بر این است که پرسپولیس مشکل دارد مدیریت و کادر فنی این تیم تلاش کنند تا مشکلات را حل کنند.
وی با اشاره به شرایط جوی اصفهان گفت: اصفهان به لحاظ ارتفاع از تهران بالاتر است و آب و هوای خشک تری دارد. بازیکنان ما به این شرایط عادت داشتند. یکی از فاکتورهایی که تیم ما داشت این بود که همه بازیکنان در خدمت تیم بوده و تمام مسئولیت ها را به موقع انجام دادند.
سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این سئوال که چرا در صحنه اعلام پنالتی اول پرسپولیس با حالت عصبانی به سمت داور رفت اظهار داشت: از خودم عصبانی بودم. باید قبل از بازی در رختکن به بازیکنان این توصیه را می کردم که رفعتی داور سختگیری در اجرای قانون است. بعد از اعلام پنالتی چند تن از بازیکنان ما به سمت او رفتند. من نمی خواستم داور مجبور به استفاده از کارت شود. من به داور معترض نبودم و فقط می خواستم جلوی بازیکنان خودم را بگیرم.
وی در باره اینکه شاید اگر پنالتی دوم پرسپولیس تبدیل به گل می شد جریان بازی تغییر می کرد گفت: من بر اساس اگر و اما کار نمی کنم. این اگرها می توانست به نفع ما باشد. مثلا اگر خلعتبری اخراج نمی شد یا فرهادی توپ خود را به گل تبدیل می کرد شاید خیلی اتفاقات دیگر رخ می داد.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ