سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 87 دی 2 , ساعت 12:44 عصر
مسوولان بارسلونا سخت به دنبال جذب محمد دیامی, ستاره فرانسوی تیم دسته سومی رایو وایاکانو اسپانیا هستند.

این بازیکن 21 ساله در مسابقات این فصل رایو وایاکانو خوش درخشید است و هیات مدیره باشگاه قصد دارند از درخشش این بازیکن نفع مادی نیز ببرند.
بارسا, رئال مادرید و رئال بتیس در تلاشند تا دیامی را به خدمت بگیرند و مقامات وایاکانو نیز این مهاجم ارزنده را تنها به قیمت 5 میلیون پوند خواهند فروخت.

دوشنبه 87 دی 2 , ساعت 12:43 عصر
به نقل از پیپل, حقوق فعلی این بازیکن ارزنده 80 هزار پوند در هفته است اما او با امضای قرارداد جدیدش با آبی های لندن حقوقی در سطح بازیکنانی چون جان تری کاپیتان , فرانک لمپارد و میشائیل بالاک دریافت خواهد کرد.
میکل در غیاب مایکل اسین مصدوم, جان اوبی میکل عملکرد تاثیر گذاری را برای تیم اسکولاری به نمایش گذاشته است پاداش  وی نیز امضای قراردادی طولانی مدت و افزایش قابل توجه حقوق هفتگی اش خواهد بود.

دوشنبه 87 دی 2 , ساعت 8:47 صبح
 این تیم عصر امروز در دیداری تدارکاتی برابر یلیش بایر از ترکیه به پیروزی رسید.
علی علیزاده در دقایق 42 و 51 (از روی نقطه پنالتی) برای استقلال گلزنی کرد.
این تیم از پنج شنبه گذشته در آنتالیای ترکیه اردوی تدارکاتی برگزار کرده است. این نخستین دیدار آبی پوشان تهرانی بود.

دوشنبه 87 دی 2 , ساعت 8:47 صبح
به نقل از گازتا دلو اسپورت، خوسه مورینیو سرمربی پرتغالی اینترمیلان گفت: این هم هدیه کریسمس برای هوادارنی که بسیار صبور بودند و همواره تیم ما را تشویق کردند.
وی افزود: از بازیکنان خود کاملا راضی هستم.برخی نکات منفی تیم در تعطیلات زمستانی گوشزد خواهد شد.
اینترمیلان در خانه سیه‌نا به برتری دو بریک دست یافت.

دوشنبه 87 دی 2 , ساعت 8:45 صبح
افشین پیروانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس،درباره جدایی علی کریمی از پرسپولیس عنوان کرد: این مسئله واقعیت ندارد. به تمام بازیکنان برای نیم فصل دوم و لیگ قهرمانان نیاز دارم .ما آماده می‌شویم نماینده قدرتمند ایران در آسیا باشیم.
وی افزود: خوشبختانه کریمی بهترین وضعیت را در پرسپولیس دارد. همانطور که قبلا اعلام کرده بود قصد دارد فوتبالش را با پرسپولیس تمام کند و با تیم خود در آسیا به قهرمانی برسد . به همین دلیل انگیزه‌اش در تمرینات دو برابر است .البته شاید در انتهای فصل تصمیم جدیدی بگیرد اما قطعا تا آن زمان در پرسپولیس خواهد ماند.
پیروانی اظهار داشت: از بازیکنان پرسپولیس راضی هستم . آنها با انگیزه در تمرینات حضور دارند. کریم باقری و مازیار زارع با اجازه کادر فنی در چند روز گذشته غایب بودند و به زودی به ما می‌پیوندند.
پیروانی در باره دستیارانش گفت: باید فردی را انتخاب کنم که عصای دست پرسپولیس باشد. به همین دلیل نیاز به تفکر و صحبت‌های زیاد با همکارانم دارم تا فرد مورد نظر را معرفی کنم.

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ