سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 87 دی 14 , ساعت 11:31 صبح
 حسن روشن اظهار داشت: معتقدم امیر قلعه‌نویی می‌تواند حاشیه‌های استقلال را جمع کند. هر چند منتقد امیر قلعه‌نویی هستم، اما این مساله به منزله دشمنی با او نیست. همین انتقادها می‌تواند اسباب پیشرفت و موفقیت او را در آینده فراهم کند.
وی درگفت و گو با دویچه وله بیان کرد: زمانی که جوان بودم و برای دوره مربیگری به انگلیس رفته بودم، به ما می‌گفتند اگر می‌خواهید موفق شوید، به تیمی بروید که در آنجا منتقد زیاد دارد. اگر انتقادی می کنم فقط به خاطر موفقیت او است. قلعه نویی می‌تواند از این نقدها استفاده کند تا به موفقیت برسد. با موفقیت او ما هم خوشحال می‌شویم.
روشن گفت: در ابتدای فصل استقلال از لحاظ قوای جسمانی و شرایط روحی و روانی وضعیت بدی داشت. اما پس از یک دوره کوتاه کادر فنی استقلال توانست بر این معضل غلبه کرده و مشکل تیم را حل کند تا الان صدرنشین لیگ باشد.
این مربی ادامه داد: باید در نظر گرفت تا پایان فصل هنوز راه طولانی پیش رو داریم. استقلال در نیم فصل دوم 8 و 9 بازی در خارج از خانه دارد که سخت هستند. اگر استقلال وضعیت فعلی‌اش را حفظ نکند و در این بازی‌ها دچار مشکل شود، کار برای تیم دشوار خواهد شد.
روشن تاکید کرد: به عنوان یک استقلالی قدیمی، به مسئولان توصیه می‌کنم بیشتر از لیگ به فکر آمادگی برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشند. وقتی قرار است در چند جبهه فعالیت کنیم، بدیهی است که حضوری قوی در لیگ قهرمانان از لیگ برتر ایران مهم‌تر است.
مهاجم اسبق استقلال و تیم ملی افزود: حتی اگر لازم باشد، باید یکی دو بازیکن کمکی از دیگر تیم‌ها بگیریم تا با شرایطی کاملا آماده قدم در این مسابقات بگذاریم.
روشن در مورد وضعیت مالی و بدهی‌های مدیریت قبلی بیان کرد: بدهی‌های مربیان و بازیکنان تیم اول استقلال حل شده است. اما در مورد آکادمی استقلال مشکلات قبلی هنوز پابرجاست.
وی تصریح کرد: پس از کنار رفتن من از مسئولیت آکادمی استقلال، آقای منصوریان، پسر خوب،‌دوست‌داشتنی و به یاد ماندنی استقلال، قبول مسئولیت کرد. تا جایی که من می‌دانم هنوز بدهی‌های آکادمی به قوت خود باقی است. حتی با مربیان که صحبت می کردم، یک ریال در اختیارشان قرار نگرفته است. این بی‌توجهی می‌تواند به منزله سم برای استقلال باشد.
او ادامه داد: در دوران آقای فتح‌الله زاده با بازیکنانی که آینده استقلال هستند، قراردادهای 45 هزار تومانی بستیم که حتی چند ماه آخر قراردادشان هم پرداخت نشد. باشگاه استقلال به این مساله باید توجه کند که این بی توجهی به آینده این تیم لطمه خواهد زد.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ