سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 87 دی 14 , ساعت 8:22 صبح
مجید مکی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در مورد مذاکره باشگاه استقلال با بازیکنان مس کرمان اظهارداشت: از باشگاه استقلال با ادینهو بازیکن برزیلی ما تماس گرفتند و به او وعده های بسیاری دادند. از جمله اینکه استقلال فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. آنها حتی به این بازیکن گفته اند با باشگاه هایی نظیر بایر لورکوزن و بایرن مونیخ در ارتباط هستیم و می توانیم تو را به یک تیم اروپایی منتقل کنیم. به او گفتند باشگاه مس کرمان یک پنجم قرار داد واقعی را به تو می دهد و ارزش تو بسیار بیشتر از این مبلغ است.
وی ادامه داد:من مطمئنم خود امیر قلعه نویی از این ماجرا بی خبر است و روحش هم از این اتفاق ها خبر ندارد. یک سال در کنارش در باشگاه مس کار کرده ام و می دانم چه روحیات و اخلاقی دارد، اما برخی از اطرافیان او چنین کارهایی را انجام می دهند. نمی دانم نیت و هدفشان از این کار ها چیست.
مدیر روابط عمومی باشگاه مس کرمان تاکید کرد: نام واسطه ای که با ادینهو تماس گرفته را می دانم اما بنا به دلایلی آن را اعلام نمی کنم. این شخص به زبان خارجی مسلط است و شماره تلفن ادینهو را هم دارد. ضمن اینکه خوشحال می شوم سرپرست استقلال نام واسطه ای را که با امیر قلعه نویی تماس گرفته تا او را به مس کرمان ببرد را اعلام کند.
مکی زاده در مورد تماس با امیر حسین صادقی و مهدی رحمتی از سوی باشگاه استقلال عنوان کرد:در این مورد اطلاعی ندارم اما در مورد مذاکره با ادینهو مطئنم زیرا این بازیکن خودش این مسئله به ما گفت. مطمئنیم که او دروغ نمی گوید.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ