سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 87 دی 14 , ساعت 8:17 صبح
علی نظری جویباری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شایعه شده که باشگاه استقلال با رحمتی و صادقی مذاکره داشته است. از برهانی نژاد می خواهیم نام آن واسطه ای که تماس گرفته را اعلام کند. در غیر این صورت نام واسطه ای که به آقای قلعه نویی زنگ زد و گفت اگر با واعظ مشکل داری ما با شما وارد مذاکره می شویم؛ را اعلام می کنیم.
وی افزود: این اتفاق در حالی رخ داده که مس مربی با شخصیتی مثل مظلومی را دارد. ما اگر هم با عرفان اولروم مذاکره کردیم در فصل نقل و انتقالات بوده است. مگر همین آقای برهانی نژاد با بیک زاده و مجیدی صحبت نکرده بود.
نظری ادامه داد: چهار بازیکن سابق استقلال در تیم مس هستند. ما با این بازیکنان رفاقت داریم فقط 90 دقیقه رقابت می کنیم و همیشه دوست هستیم. استقلال حرف خود را در زمین می زند.
وی عنوان کرد: ابتدای فصل حمودی و صادقی را می خواستیم اما وقتی مس آنها را جذب کرد قلعه نویی جوانمردی به خرج داد و از این موضوع گذشت.
سرپرست استقلال تصریح کرد: هدف ما این است که تیم را در صدر جدول حفظ کنیم و به حاشیه ها کاری نداریم. تیم ها با بیان این حرف ها می خواهند ما را به حاشیه ببرند. چون از نظر فنی حریف استقلال نمی شوند برای تیم ما حاشیه درست می کنند.
نظری با اشاره به حضور هادی عقیلی و مهدی رحمتی در کلینیک نوروزی اضافه کرد: سئوال من این است که مگر این دو بازیکن نزد دکترنوروزی نمی روند؟ قلعه نویی می تواسنت مانع از درمان این دو بازیکن شود اما از دکتر خواست تا این دو را هز چه زودتر به شرایط خوب برساند. متاسفانه تا قبل از بازی با سپاهان سه راه را برای ایجاد حاشیه مقابل استقلال گذاشتند.
سرپرست آبی پوشان ادامه داد: بعد از برنامه فدراسیون فوتبال باید به داوری رحیمی مقدم اشاره کنیم. مطمئن هستم که داور سه امتیاز را از ما گرفت.اگر آن پنالتی گرفته می شد سه امتیاز را می گرفتیم .سپاهان توان بردن ما را نداشت.
نظری تاکید کرد: امیر حسین صادقی قرارداد یک ساله با مس دارد. چه لزومی دارد که ما از اکنون به سراغ او برویم.
وی در پاسخ به این سئوال که قصد تقدیر از مظلومی را دارید؛ گفت: او مربی قابل ستایشی است اما این موضوعی است که در روزنامه ها به آن پرداخته اند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ