سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 مرداد 20 , ساعت 10:29 صبح
شنبه شب این تیم انگلیسی برابر سویا اسپانیا به تساوی یک بر یک دست یافت.
شاگردان آرسن ونگر با گل کارلوس آلبرتو ولا در دقیقه 4 از حریف پیش افتادند؛ اما چوانتون در دقیق 80 گل تساوی سویا را به ثمر رساند.
آرسنال به لطف پیروزی 3 بر 2 روز نخست برابر آژاکس به مقام قهرمانی این تورنمنت دست یافت.
در دیدار دیگر اینترمیلان ایتالیا با یک گل بر آژاکس غلبه کرد.

پنج شنبه 87 مرداد 17 , ساعت 8:35 صبح
فردریک لیونبرگ قرارداد خود را با باشگاه وستهام فسخ کرد.
به گزارش شبکه تلویزیونی یورونیوز / فردریک لیونبرگ بازیکن بازیکن خط میانی باشگاه وستهام انگلیس پس از یک فصل حضور در این تیم با فسخ قرار داد خود به عنوان بازیکن آزاد معرفی شد .
این بازیکن سوئدی از برخی تیمهای انگلیسی، امریکایی و آسیایی پیشنهاد هایی را دریافت کرده است.
لیونبرگ سی و یک ساله ، سال گذشته پس از نه فصل حضور در آرسنال به تیم وستهام پیوست اما در بیست و هشت بازی که برای این تیم انجام داد تنها توانست دو گل به ثمر برساند .
وی در رقابتهای فوتبال یورو دو هزار و هشت که به طور مشترک در سوئیس و اتریش برگزار شد کاپیتان تیم ملی فوتبال سوئد بود .
سه شنبه 87 مرداد 15 , ساعت 2:51 عصر
به نقل از سایت AFC، حسین سعید رئیس فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد این بازی روز 6 اکتبر (15 مهر) برگزار می شود.
سعید در این زمینه اظهار داشت: این بازی توسط یک سازمان غیر انتفاعی برای کمک به کودکان بی سرپرست و یا بچه های آسیب دیده در عراق ترتیب داده شده است.
وی ادامه داد: در تیم منتخب ستارگان اروپایی نیز بازیکنان سرشناسی مثل کریستین رونالدو بازیکن منچستر یونایتد و کاکا برزیلی بازی خواهند کرد.

سه شنبه 87 مرداد 15 , ساعت 12:51 عصر
 به نقل از روزنامه سان، پس از هیاهوی بسیاری که بخاطر موضوع علاقمندی باشگاه رئال مادرید اسپانیا بابت جذب کریستانو رونالدو طی ماه های اخیر اتفاق افتاد، باشگاه منچستریونایتد از انتقال این بازیکن به صورت مشروط خبر داد.
منچستری ها به هیچوجه حاضر به فروش رونالدو برای فصل جدید نیستند، بلکه تنها درصورت دریافت رقم مورد نظر خویش برای تابستان اجازه فروش این ستاره را می دنهد.
در صورت پذیرش رقمی بالغ بر 65 میلیون پوند، سرآلکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد و مسئول نخست نقل و انتقالات باشگاه اولدترافوردی اجازه می دهد رونالدو به تیم رئال مادرید ملحق شود.
رونالدو از فصل گذشته مورد توجه باشگاه متمول رئال مادرید قرار داشت و این باشگاه اسپانیایی به رغم پیشنهادات بالا برای فصل آتی، نتوانست وی را بخدمت گیرد.

سه شنبه 87 مرداد 15 , ساعت 11:48 صبح
به نقل از وب سایت رسمی رئال مادرید، دانیل پارخو بازیکن جوان و آماده رئال مادرید اکنون دو مشتری جدی به نامهای کوئینز پارک رنجرز و گلاسکو اسکاتلند دارد و قطعا در فصل جدید جایی در تیم برنارد شوستر نخواهد داشت.
پارخو متولد کاسلارا در سال 1989 است و فصل آینده را در لباس تیمی از بریتانیا تجربه خواهد کرد.
بسیاری از کارشناسان از اینکه رئال مادرید به استعدادهای جوان خود میدان نمی‌دهد ناراحت هستند؛ اما حقیقت این است که نوع جالب قراردادها باعث می‌شود این بازیکنان برای مدت زمان طولانی در خدمت رئال مادرید باشند، هرگز برابر رئال مادرید بازی نکنند و همواره بازیکن قرضی به حساب آیند.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ