سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 87 مرداد 15 , ساعت 8:31 صبح
دیدیه دروگبا مهاجم ساحل عاجی تیم چلسی انگلیس دیروز دوشنبه درباره گفتگوهای صورت گرفته در این باشگاه درباره خود اظهار خوشبینی کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن/ وی گفت مطمئن هستم که مذاکرات با مسئولان تیم چلسی به نتایج مثبتی برای اینده من در این باشگاه خواهد رسید.
هنوز دو سال تا پایان قرارداد این مهاجم سی ساله با باشگاه چلسی باقی مانده است.
دروگبا گفت چلسی خواهان ادامه مذاکرات است و من هم به این کار ادامه خواهم داد و البته پول معیار اصلی من در این مذاکرات نخواهد بود.

سه شنبه 87 مرداد 15 , ساعت 8:29 صبح
مقامات انگلیسی دیروز دوشنبه مجوز کار برای لتو هافبک میانی ارژانتینی تیم لیورپول صادر نکردند و وی مجبور است فصل اینده در یک تیم خارجی بازی کند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن/ لتوی بیست و یک ساله در فصل گذشته تنها چهار بار با تیم لیورپول وارد میدان شد. بنابراین وزارت کشور انگلیس با توجه به اینکه وی به اندازه کافی برای تیم خود بازی نکرده است از تمدید مجوز کار وی خودداری کرد. این در حالی است که بنیتز مربی لیورپول قول داده بود در فصل جاری بیشتر به وی میدان دهد.
رافائل بنیتز ضمن اظهار تاسف از این موضوع افزود لتو بازیکنی بسیار ماهر است که همراه با ما در بازی های قهرمانی باشگاه های اروپا نیز بازی کرد و در تیم ارژانتین در بازی های المپیک دو هزار وهشت پکن نیز حضور دارد.
لتو ضمن انتقاد از این قانون گفت این سیستم باید حذف شود زیرا من در فصل جاری بسیار روی لتو حساب کرده بودم.
لتو باید بصورت قرضی به یک باشگاه خارجی منتقل شود.وی ممکن است به باشگاه المپیاکوی یونان بپیوندد.

دوشنبه 87 مرداد 14 , ساعت 2:5 عصر
به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، لوئیس فلیپه اسکولاری، سرمربی برزیلی جدید این تیم لندنی عنوان کرد، دروگبا به علت طولانی شدن دوره مصدومیتش، امکان اینکه در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر آرسنال را همراهی کند،‌ندارد.
مطابق این اظهارات، وی به دیدار برابر پورتسموت نخواهد رسید؛ حتی احتمال دارد در بازی دوم که مقابل ویگان انجام خواهد شد، غایب باشد.
این مربی اظهار داشت: سومین مسابقه ما در فصل جدید لیگ برتر برابر تاتنهام هاتسپرز است؛ دربی که می کوشیم در آن با نتیجه‌ای خوب میدان را ترک کنیم. فکر می کنم تا آن هنگام، دروگبا آماده بازگشت به ترکیب اصلی شود.

دوشنبه 87 مرداد 14 , ساعت 1:10 عصر
به نقل از فرانس پرس، رایان گیگز اظهار داشت:‌ در پایان فصل گذشته توانستم رکورد بازی سربابی چارلتون اسطوره منچستر را بشکنم که برای من یک افتخار بزرگ بود؛ اما مایل نیستم به این حد اکتفا کنم.
بازیکن متعصب و 34 ساله ولزی منچستر ادامه داد: در فصل آماده سازی تمرینات پرفشاری را پشت سرگذاشتم و اینک در آمادگی مطلوب بسر می برم.
وی خاطر نشان ساخت: دست یابی به این رکورد حضور برای من افتخاری بس بزرگ بود. با این حال می کوشم به کارم ادامه دهم، زیرا هنوز شرایط بازی را در وجود خود حس می کنم.
گیگز از ابتدای دوران فوتبال خویش عضو باشگاه منچستریونایتد بوده است.

یکشنبه 87 مرداد 13 , ساعت 10:40 صبح
به نقل از دیلی تلگراف، آرسن ونگر، سرمربی تیم لندنی اعلام کرد که ویلیام گالاس مدافع میانی آرسنال، فرمانده داخل میدان خواهد بود.
ونگر گفت: گالاس با 30 سال، تجربه خوبی برای هدایت تیم در زمین دارد. بعد از برخی مطالعات به این نتیجه رسیدم اگر برای آرسنال بازی کند، بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست.
مطابق این گزارش، وی هنوز در مورد کاپیتان جانشین تصمیم نگرفته‌ زیرا گفته می شود اعتقاد دارد چند بازیکن در تیم هستند که می توانند مسئولیت کاپیتانی را قبول کنند.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ