سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 87 شهریور 9 , ساعت 9:22 صبح
منچستریونایتد بعنوان قهرمان لیگ قهرمانان اروپا جمعه شب در مونته کارلو مقابل زنیت سن پترزبورگ قهرمان جام یوفا قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.
تیم زنیت با کسب این عنوان به اولین افتخار قهرمانی خود در سوپرجام اروپا نائل شد و منچستریونایتد پس از سال 1991 که قهرمان این جام شد،‌ همچنان در حسرت کسب آن باقی ماند.
دراین جدال نماینده روسیه در دقیقه 44 توسط پاول پوگربیناک به گل نخست رسید و دنی در دقیقه 59 شمار گل های یارانش را به عدد 2 افزایش داد.
تیم تحت رهبری سرآلکس فرگوسن تنها توانست یکی از این دو گل را توسط نمیناویدیچ دردقیقه 77 پاسخ دهد.
یک دقیقه قبل از خاتمه بازی نیز داور مسابقه پل اسکولز، هافبک قدیمی منچستر را از زمین اخراج کرد.
جمعه 87 شهریور 8 , ساعت 11:6 عصر
ماجرا از این قرار است که مهاجم تیم‌ملی‌برزیل و باشگاه میلان در جریان برگزاری رقابت‌های المپیک از بازیکن تیم فوتبال زنان سوئد خواستگاری کرده و با پاسخ منفی او روبه‌رو شده.
رونالدینیو در پکن هر کاری که دوست‌ داشت، انجام داد. او بازگشت دوباره به میادین را پس از ماه‌ها دوری از فوتبال در این دوره از رقابت‌ها و با تیم‌ملی برزیل تجربه کرد و در پکن که هواداران بی‌شماری دارد، هرجا که رفت با استقبال بی‌نظیر چینی‌ها مواجه شد.
رونالدینیو حتی یک روز تمام در دهکده المپیک دنبال کوبی برایانت، ستاره نام‌آشنای بسکتبال آمریکا می‌گشت تا هر طور شده از نزدیک او را ملاقات کند و حالا روزنامه‌های محلی خبری را منتشر کرده‌اند که به همه این شیطنت‌های پدیده برزیلی معنا و مفهوم متفاوتی می‌بخشد. اگرچه این‌بار او نه در نقش یک قهرمان، بلکه در قالب فردی که با یک پاسخ منفی تلخ مواجه شده، معرفی می‌شود.
ماجرا از این قرار است که مهاجم تیم‌ملی‌برزیل و باشگاه میلان در جریان برگزاری رقابت‌های المپیک از بازیکن تیم فوتبال زنان سوئد خواستگاری کرده و با پاسخ منفی او روبه‌رو شده. به‌گزارش سایت خبری لوکال سوئد، رونالدینیو که با یک نگاه عاشق یوهانا آلمگرن شده به‌حدی به او دل بسته که حتی از او تقاضای ازدواج کرده ، ولی پاسخ ورزشکار سوئدی به او تنها جمله «نه، مرسی!» بوده است.
دلیل این آشنایی هم خیلی روشن و واضح بود، چراکه تیم‌های ملی برزیل و فوتبال زنان سوئد در یک هتل اقامت داشته‌اند. آلمگرن خودش این ماجرا را برای همه تعریف کرده و گفته است:‌ «همه ما در صف ایستاده بودیم تا به هواداران امضا دهیم. رونالدینیو بی‌تفاوت از کنار همه چینی‌ها رد شد و به‌طرف من آمد. در چشمان من خیره شد و دستم را گرفت! خودم هم نمی‌دانستم چه‌ کار کنم.» در ابتدای این ماجرا یوهانا فکر می‌کرد همه‌چیز شوخی و خنده است، ولی به‌تدریج متوجه شد که قصد و غرض رونالدینیو جدی است.
رونالدینیو که به‌سختی انگلیسی حرف می‌زند، با کمک مترجم سابق بارسلونا به‌طور رسمی از آلمگرن خواست تا با او ازدواج کند. یوهانا اینگونه تعریف می‌کند: «او انگلیسی بلد نبود.
اسپانیولی و پرتغالی من هم وحشتناک است و تقریبا با ایما و اشاره با هم حرف زدیم. ناگهان مترجم در یک لحظه به من گفت که رونالدینیو می‌خواهد بداند آیا با او ازدواج می‌کنم یا خیر؟ کاملا شوکه شده بودم. خیلی سریع گفتم: نه!» رونی بعد از این ماجرا خیلی دلخور شد ولی یوهانا اصلا از پاسخ خود پشیمان نیست: «نامزدم آدام در سوئد منتظر من است. اگرچه بعد از اینکه ماجرا را برای او تعریف کردم، اطرافیانش مجبور شده بودند او را آرام کنند؛ چون که خیلی سر این موضوع عصبانی و ناراحت شده بود.»
جمعه 87 شهریور 8 , ساعت 2:35 عصر
 به نقل از شبکه یورو نیوز، رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی تیم لیورپول اظهار داشت که استیون جرراد بعد از حضور در بازی چهارشنبه با استاندارد لی یژ و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا، با مشکل مصدومیت قدیمی روبرو است که نیاز به جراحی دارد.
به گفته این مربی، این جراحی که روی زانوی پای راست این بازیکن انجام خواهد گرفت،‌سبب خواهد شد تا در ماه آینده نتواند برای تیم آنفیلدی به میدان رود.
جرارد از این جهت بخت همراهی کشورش را در بازی های ملی مقابل آندروا و کرواسی را نیز از دست می دهد.

جمعه 87 شهریور 8 , ساعت 2:35 عصر
وبه نقل از فرانس پرس، شون رایت فلیپس که سابقه بازی در منچستر سیتی را دارد، با مقامات این باشگاه به توافق رسید و قرارداد امضا کرد.
وی که مذاکرات هفته اخیرش با مارک هیوز، سرمربی سیتی بالاخره به توافق رسیده بود، با این تیم قراردادی چهار ساله بست.
این بازیکن 26 ساله در سال 2006 در ازای 26 میلیون یورو از منچسترسیتی به چلسی ملحق شد؛ اما گفته می شود با رقمی به مراتب کمتر از این، به تیم سابقش بازگشته است.
این بازیکن در گذشته 153 بازی برای سیتی انجام داده و 31 گل زده است.

جمعه 87 شهریور 8 , ساعت 11:16 صبح
کریستیانو رونالدو ستاره فوتبال پرتغال و باشگاه منچستر یونایتد انگلیس دیروز به عنوان بهترین بازیکن جام قهرمانان باشگاه های اروپا در فصل دو هزار وهفت دو هزار وهشت میلادی انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لیسبون/ یوفا رونالدو را به دلیل موقعیت بین المللی وی که در حال حاضر در باشگاه منچستر یونایتد بازی می کند و با به ثمر رساندن هشت گل همراه این تیم در جام قهرمانان باشگاه های اروپا به قهرمانی دست یافت برگزید.
رونالدو در سال دو هزار وهفت میلادی نیز به عنوان بهترین بازیکن انگلیس برگزیده شد زیرا با به ثمر رساندن سی و یک گل در لیگ برتر این کشور توپ طلایی را نیز دریافت کرد.
رونالدو همچنین نامزد یوفا برای دریافت توپ طلایی شده است.
باشگاه رئال مادرید اسپانیا امسال تمام تلاش خود را برای جلب رضایت رونالدو برای پیوستن به این باشگاه انجام داد اما این بازیکن پرتغالی اعلام کرد دستکم تا یک سال دیگر همراه با منچستر بازی خواهد کرد هرچند وی هیچگاه تمایل خود را برای بازی در رئال مادرید پنهان نکرد.
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ