سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 87 شهریور 27 , ساعت 1:26 عصر
روزنامه دیلی میل انگلیس در شماره روز چهارشنبه (امروز) در گزارشی جنجالی خبر داد که مارسل دسایی، ‌مدافع پیشین چلسی به لوران بلان، سرمربی بوردو مشاوره در خصوص نقاط ضعف چلسی داده است.
وقتی دسایی اعلام کرد به استامفوردبریج می رود،‌ تماشاگران خرسند شدند زیرا تصور می کردند پذیرای مردی خواهند شد که روزگاری برای این تیم بازی کرده و نسبت به تیمش تعصب دارد.
وقتی در بازی هواداران مشاهده کردند دسایی مرتب با لوران بلان از طریق یک رابط در تماس است و اطلاعاتی در مورد این مسابقه به وی می دهد، از رفتار این بازیکن که روزگاری کاپیتان بود، ناراحت شدند.
‌بروز این رفتار از سوی او که به روزنامه نگاری ورزشی می‌پردازد، باعث خشم هواداران متعصب چلسی شد. به اعتقاد حامیان تیم لندنی‌، این چهره به سبب سال‌ها بازی برای چلسی نمی بایستی به بلان توصیه های فنی می کرد و مشاوره می داد؛ هرچند تیم محبوبشان برنده شد.
دسایی از سال 1998 تا سال 2004 به مدت 6 سال برای این تیم لندنی بازی کرد.
در این بازی خانگی برای چلسی لمپارد 14، جوکول 30، مالودا 82 و آنلکا 90 گلزنی کردند.

چهارشنبه 87 شهریور 27 , ساعت 11:26 صبح
 و به نقل از آس، در حالی که طبق قانون اتحادیه فوتبال انگلیس دارنده تمام سهام یک باشگاه، خود به خود مالک آن باشگاه محسوب می شود، هیئت مدیره این باشگاه معتقد است برای اعطای این سمت به بیل گیتس مالک شرکت غول پیکر مایکروسافت، باید میان هواداران همه پرسی برقرار شود.
از چند ماه پیش هیئت مدیره نیوکاسل برای آنکه از سایر رقبا عقب نماند، سهام خود را برای فروش گذاشت. هواداران این باشگاه قدیمی و ریشه دار در انگلیس به شدت بابت این تصمیم گیری عصبانی هستند.
کارشناسان نتیجه جنگ امریکایی‌های منچستر، اماراتی های منچستر سیتی، ایرانی وستهام، عرب های آرسنال و بیل گیتس چند ملیتی را نابودی فوتبال انگلیس ارزیابی می کنند.

سه شنبه 87 شهریور 26 , ساعت 3:30 عصر
به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، رونالدو اظهار کرد: با وجود داشتن 31 سال سن لبریز از انگیزه و اشتیاق به فوتبال هستم.
وی که طی چند روز گذشته شایعه حضورش در تیم منچسترسیتی قوت گرفته است، اظهار کرد: همیشه گفته ام از حضور در لیگ برتر انگلیس استقبال می کنم و اگر از منچسترسیتی به من پیشنهاد همکاری شود،‌ می پذیرم.
این بازیکن همیشه جنجالی تصریح کرد: تصور می کنم با حضور در منچسترسیتی می توانم رویای حضور در یک تیم انگلیسی درجه اول را تحقق ببخشم.
وی همچنین خاطرنشان کرد:‌ بازی های اخیر منچسترسیتی را از طریق تلویزیون تماشا کرده ام و این تیم را قدرتمند دیدم. فکر می کنم در صورتی که بخت بازی درمنچسترسیتی را پیدا کنم، در کنار روبییو می توانیم حداقل50 گل در فصل جاری برای این تیم به ثمر برسانیم.
رونالدو تاکنون بازی در تیم های اینتر و آث ایتالیا، بارسلونا و رئال مادرید اسپانیا و آیندهوون هلند را تجربه کرده است.

یکشنبه 87 شهریور 24 , ساعت 11:11 صبح
به نقل از روزنامه اتریشی وینرسایتونگ، کریستانو رونالدو روز شنبه در مراسمی که در مادریا پرتغال برپا شد، این جایزه را دریافت کرد.
این بازیکن که به خاطر مصدومیت در جام ملت های اروپا دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد، در فصل گذشته 31 گل در لیگ برتر به ثمر رساند. به این خاطر هم جایزه کفش طلا را به خود اختصاص داد.
در این مراسم که با مشارکت یوفا و روزنامه ابولای پرتغال انجام گرفت، دانیل گویزا از اسپانیا با به ثمر رساندن 27 گل در لالیگا دوم شد و کفش نقره ای دریافت کرد.
کلاس یان هونتلار، مهاجم آژاکس آمستردام در مرتبه سوم جای گرفت و کفش برنز را از آن خود ساخت.
موفقیت اخیر رونالدو درحالی است که اوزه بیو، ‌ستاره فوتبال پرتغال در سال‌های 1968 و 1973 توانسته بود در بین مهاجمین شاغل در لیگ های اروپایی، بیشترین تعداد گل را بزند و اولین دارنده این عنوان از پرتغال لقب گیرد.

جمعه 87 شهریور 22 , ساعت 2:18 صبح
باشگاه فوتبال وستهام یونایتد انگلیس که در لیگ برتر انگلیس رقابت می کند امروز پنجشنبه اعلام کرد جان فرانکو زولا مربی تیم ملی زیر بیست و یک ساله های ایتالیا با امضای قراردادی سرمربی گری تیم فوتبال این باشگاه را بر عهده گرفت.
به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن ، زولا چهل و دو ساله بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا و مهاجم تیم چلسی انگلیس بوده است و پس از استعفای آلن کرپشلی سرمربی تیم فوتبال وستهام در هفته گذشته نامزد اصلی جانشینی وی بود.

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ