سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 شهریور 17 , ساعت 9:26 صبح
به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، کریستانو رونالدو اظهار داشت: در فصل تابستان، بحث حضورم در رئال مادرید پیش آمد. پس از آن، باز هم در منچستر ماندگار شدم؛ اما حالا که دوره مصدومیت را پشت سر می گذارم، ‌می خواهم تلاش کنم تا با تمام وجود در اختیار منچستر باشم و کمک کنم افتخارات گذشته تکرار شوند.
این گلزن 23 ساله افزود: بازیکنی صد در صد حرفه ای هستم و در هر تیمی که باشم، ‌با تمام وجودم برایش بازی می کنم. در خدمت منچستر یونایتد هستم و بدیهی است بابت موفقیتش تلاش می کنم.
رونالدو به علت مصدومیت در جام ملت های اروپا در اوایل تابستان، تحت جراحی زانو قرار گرفت و در حال سپری ساختن بخش پایانی دوران نقاهت خویش است.

شنبه 87 شهریور 16 , ساعت 10:29 صبح
 به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، روبینیو که روز دوشنبه هفته گذشته در ازای 32.5 میلیون یورو از تیم رئال مادرید اسپانیا جدا شد و به منچسترسیتی پیوست، روز پنجشنبه با هلی کوپتر باشگاه به محل تمرین این تیم رفت.
وی در این باره گفت: ‌قصد نداشتم با هلی کوپتر رفت و آمد کنم و به جلسه تمرینی بروم. با خود فکر کردم اگر این کار را انجام دهم، بی شک مردم خواهند گفت به کسب موفقیت اهمیتی نداده و حواشی اینچینی برایم در اولویت است؛ اما واقعیت این است که برای من راه دیگری جهت حضور در تمرین وجود نداشت.
وی خاطر نشان ساخت: هواداران پرتعداد منچسترسیتی در مقابل محل تمرین بصورت گسترده اجتماع کرده بودند و به این خاطر اگر می خواستم با خودرو، خود را به زمین تمرین برسانم، با تاخیر این کار صورت می گرفت و مربی ناراحت می شد، به همیند دلیل به این امر ناخواسته تن دادم.
روبینیو هفته گذشته در حالی که مذاکراتی جدی با چلسی انگلیس داشت، در آخرین ساعات موعد نقل و انتقالات تیم های اروپایی به منچسترسیتی پیوست.

پنج شنبه 87 شهریور 14 , ساعت 5:14 عصر
لوکاس پودولسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال المان گفت، امضای قرارداد با بایرن مونیخ اشتباه بود.
به گزارش خبرگزاری المان از هامبورگ، پودولسکی که از وضع خود در تیم بایرن مونیخ به دلیل بازی نکردن به عنوان بازیکن اصلی ناراضی است به روزنامه بیلد گفت" اگر من می دانستم موارد اینگونه رقم می خورد با بایرن مونیخ قرارداد امضا نمی کردم."
پودولسکی در پاسخ به انتقاد اولی هوینس مدیر باشگاه بایرن مونیخ که گفته است پودولسکی باید شکایت کردن را متوقف کند گفت" من چه می توانم بگویم؟ من شکایت نمی کنم فقط از وضع کنونی ام راضی نیستم."
پودولسکی اغلب به عنوان بازیکن تعویضی در بایرن مونیخ پا به میدان می گذارد.

چهارشنبه 87 شهریور 13 , ساعت 6:0 عصر

آبی پوشان تیم فوتبال منچسترسیتی باید خود را آماده کنند که در کنار روبینیو ستاره برزیلی تیم رئال مادرید که قرار است با مبلغ 5/32 میلیون پوند به منچستر بپیوندد، بازی کنند.

دکتر سلیمان الفهیم شریک اصلی این میلیاردر عرب اعلام کرد حاضر است برای خرید کریستیانو رونالدو بازیکن بزرگ تیم منچستر یونایتد 134 میلیون پوند پول بدهد.

این در حالی است که «مارک هیوز» مدیر تیم منچستر سیتی نیز اعلام کرده است باشگاه به کاکا مهاجم برزیلی تیم آس میلان و «لیونل مسی» مهاجم خط حمله بارسلونا مبلغ 80 میلیون پوند پیشنهاد کرده است.

گلزن اسپانیایی «فرناندو تورس» و بازیکن تیم آرسنال «سسک فابرگاس» نیز در فصل جدید نقل و انتقالات که ماه ژانویه آغاز می شود، به ترتیب با مبالغ 70 و 60 میلیون پوند به تصرف منچستر سیتی در خواهند آمد.

و یک پیشنهاد جدید 60 میلیون پوندی برای دیمیتار بارباتوف که دوشنبه شب با منچستر یونایتد قرارداد امضا کرد و به این تیم پیوست.

«بارباتوف» دیروز اعلام کرد پیوستن به تیم منچستر یونایتد برایش مثل این «رسیدن به آرزوهایش» بوده است.

دکتر الفهیم در گفتگو با نشریه سان گفت:«ما اصلا در جذب بارباتوف نا امید نیستیم، نهایت سعی خودمان را می کنیم. ما نقشه های بزرگی برای این تیم باشگاهی داریم حتی اگر امسال هم او را به دست نیاوریم حتما سال بعد او را می خریم».
وی همچنین از پیوستن 18 بازیکن جدید به منچستر سیتی خبر داد.

دکتر الفهیم افزود: ما می توانیم به بزرگترین تیم باشگاهی دنیا تبدیل شویم. رونالدو اعلام کرده بود که می خواهد در بزرگترین تیم باشگاهی جهان بازی کند خب اگر او راست گفته باشد می توانیم در ماه ژانویه او را در تیم منچسترسیتی ببینیم.

رئال مادرید به او پیشنهاد 90 میلیون پوندی کرده است ولی برای جذب بازیکنی مثل او به نظر من خیلی بالاتر باید پیشنهاد داد. من فکر می کنم مبلغی حدود 134 میلیون پوند مناسب تر باشد.

خب چرا نه؟ ما می خواهیم بزرگترین تیم باشگاهی جهان تبدیل شویم بزرگتر از رئال مادرید و منچستر یونایتد. تیمهای بسیار ثروتمندی در لیگ برتر وجود دارند و من فکر می کنم تیمی مثل منچستر سیتی در رقابت برابر چلسی، لیورپول و منچستر یونایتد باید خود را قوی کند.

من شخصا خودم یکی از طرفداران لیگ برتر هستم و از امروز طرفدار منچستر سیتی. هواداران این تیم دوست دارند این تیم به روزهای اوج خود برگردد و قهرمان شود.

دکتر الفهیم انتظار دارد منچستر سیتی در پایان این فصل جزء 4 تیم صعود کننده لیگ برتر باشد.

این شیخ عرب با درآمد 200هزار پوندی در هر هفته گفت یک پیشنهاد حیرت انگیز پولی صاحبان باشگاه های بزرگ انگلیس از جمله آرسنال و لیورپول را نرم خواهد کرد. شیخ منصور به همراه 4 برادر دیگر خود به طور متوسط 460 میلیارد پوند ثروت دارد. این در حالی است که دارایی هایی آبراموویج 12 میلیارد پوند است.

شیخ منصور مقیم ابوظبی و تحصیل کرده دانشگاه های امریکا است. وی در حال حاضر رییس باشگاه فوتبال الجزیره امارات متحده عربی است. او عاشق مسابقات اسب دوانی نیز هست و همچنین رییس باشگاه های اسب دوانی امارات است و 300 اسب اصیل دارد.


چهارشنبه 87 شهریور 13 , ساعت 12:5 عصر
مالکان جدید عرب و میلیاردر باشگاه فوتبال منچسترسیتی انگلیس از پیشنهاد ? ????میلیون پوندی (? ????میلیون دلاری) خود برای جذب کریستیانو رونالدو از رقیب همشهری خود یعنی منچستریونایتد خبر دادند.

به گزارش ایرنا، روزنامه گاردین انگلیس به نقل از دکتر سلیمان الفهیم از اعضای یک گروه اماراتی که به تازگی باشگاه منچسترسیتی را خریده است، گزارش داد: رونالدو گفته است که می‌خواهد برای بزرگترین باشگاه جهان بازی کند، پس در ماه ژانویه سال آینده به او پیشنهاد می‌دهیم.

براساس خبرهای منتشره، الفهیم قصد دارد در راستای تبدیل منچسترسیتی به یکی از بهترین تیم‌های اروپا آنهم بعد از چند دهه ناکامی، ستارگان دیگری از جمله تیه ری هانری مهاجم آرسنال و دیوید ویلا از والنسیا را نیز به خدمت بگیرد.

وی گفته است که می‌خواهد یک تیم رویایی بسازد که در سه سال آینده توان رقابت در جام قهرمانان باشگاههای اروپا را داشته باشد.

منچسترسیتی پیش از این با جذب روبینیو از رئال مادرید در ازای رکورد ???/?? میلیون پوند در آخرین دقایق فصل نقل و انتقالات، باشگاه چلسی را حیرت زده کرد و اکنون رونالدو که در تابستان قرار بود به رئال مادرید برود، هدف بعدی آنها است.

الفهیم اظهار داشت: رئال مادرید قیمت رونالدو را ? ????میلیون دلار تخمین زده بود اما به نظر من ارزش بازیکنی مثل او بیش از این است. فکر می‌کنم ? ????میلیون دلار خوب است. چرا که نه؟ ما می‌خواهیم بزرگترین باشگاه دنیا و بزرگتر از رئال مادرید و منچستریونایتد بشویم. تیمی را می‌خواهیم که بتواند قهرمان جام قهرمانان اروپا شود.

این قرارداد اگر نهایی شود، مبلغ آن سه برابر رکورد جهانی است که رئال مادرید برای خرید زین‌الدین زیدان در سال ? ?????به باشگاه یوونتوس ایتالیا پرداخت کرد.

الفهیم که بیشترین سهام باشگاه منچسترسیتی را دارد با اشاره به تلاش‌های تاکسین شیناواترا نخست وزیر سابق تایلند و مالک قبلی این باشگاه اظهار داشت: اگر بتوانیم بزرگترین بازیکنان دنیا را بخریم و البته اگر مربی بخواهد، این کار را می‌کنیم.

وی، مبلغی را که از طرف گروه توسعه و سرمایه‌گذاری ابوظبی برای خرید باشگاه منچسترسیتی پرداخت کرده است، اعلام نکرد اما روزنامه انگلیسی زبان ابوظبی روز سه شنبه، ارزش این قرارداد را ? ????میلیون دلار تخمین زد.

گفته می‌شود روبینیو ? ???ساله، هفته‌ای ? ????هزار دلار در این باشگاه می گیرد که بیشترین دستمزد در تاریخ فوتبال است.

اما از سوی دیگر باشگاه منچستریونایتد در مورد رونالدو گفت: ما در کل تابستان به وضوح اعلام کردیم که کریستیانو فروشی نیست.

این بازیکن که در حال حاضر به خاطر آسیب دیدگی، نیمکت‌نشین است در فصل گذشته ? ???گل برای منچستریونایتد به ثمر رساند و نقش به سزایی در قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس و همچنین جام قهرمانان باشگاههای اروپا داشت.


رونالدوی پرتغالی در فینال جام قهرمان اروپا در مقابل تیم چلسی نیز گل زد


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ