سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پنج شنبه 87 شهریور 7 , ساعت 12:35 عصر
 به نقل از روزنامه دیلی میل، رومان پاولیوچنکو اظهار داشت: در هفته اخیر با تاتنهام به توافق رسیدم. می توانم ادعا کنم در روزهای اخیر قرارداد خود را با این باشگاه به امضا می رسانم.
این بازیکن که همراه روسیه در یورو 2008 خوش درخشید، افزود: پیش از جام ملت‌ها تصمیم گرفتم برای کسب تجربه و پیشرفت به یکی از فوتبال های برتر قاره بروم. وقتی پیشنهاد تاتنهام را دریافت کردم، آن را به طور جدی مورد بررسی قرار دادم تا به توافق رسیدیم.
بین بازیکن 26 ساله اکنون در تیم اسپارتاک مسکو توپ می زند. وی از سال 2003 عضو این تیم است و قبلا در روتور ولگو گراد و دینامو استاواگراد روسیه توپ زده است.

چهارشنبه 87 شهریور 6 , ساعت 10:33 صبح
بنابراظهارات مدیر برنامه‌های روبینیو، مهاجم برزیلی باشگاه رئال مادرید به آرزویش که بازی در باشگاه چلسی انگلیس است، خواهد رسید.

واگنر ریبیرو اعلام کرد قرار است قرارداد انتقال روبینیو ? ???ساله بزودی امضا شود. ظاهرا باشگاه چلسی آماده پرداخت ? ???میلیون یورو برای به عضویت گرفتن این بازیکن برزیلی است.

روبینیو در دیدار فینال سوپر جام باشگاههای اسپانیا میان رئال مادرید و والنسیا، مورد اهانت و تمسخر هواداران قرار گرفت.

ریبیرو امیدوار است که قرارداد موکلش قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات امضا شود. وی به مطبوعات گفت:-چیزی تا امضای قرارداد نمانده است. دوران حضور روبینیو در اسپانیا بسر آمده و در جست و جوی تجارب تازه است.> در صورت حضور روبینیو در تیم تحت رهبری فیلیپه اسکولاری، شاید شاون رایت فیلیپس مجبور شود راه خروج از استمفورد بریج را در پیش گیرد و احتمالا به باشگاه سابقش، منچستر سیتی، ملحق خواهد شد.


جمعه 87 شهریور 1 , ساعت 3:7 عصر
به نقل از آس، روبینیو روز گذشته حاضر نشد همراه سایر بازیکنان این تیم اسپانیایی تمرین کند.
این در حالی است که بسیاری از کارشناسان و مدیران رئال مادرید در چند روز گذشته با اطمینان از ماندن روبینیو در سانتیاگو برنابئو گفته و نوشته اند.
این برزیلی 24 ساله به شدت مورد علاقه فیلیپ اسکولاری، سرمربی چلسی است و علاقه ای برای ماندن در رئال مادرید دارد.

پنج شنبه 87 مرداد 31 , ساعت 9:44 صبح
تیم ملی فوتبال انگلیس و جمهوری چک در دیداری دوستانه به تساوی دست یافتند.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، در آستانه آغاز دیدارهای مقدماتی جام جهانی دو هزار و ده آفریقای جنوبی و از سری بازیهای دوستانه در اروپا دیدار تیم ملی فوتبال انگلیس و جمهوری چک در ورزشگاه ویمبلی لندن با تساوی دو بر دو خاتمه یافت که تیم انگلیس با گل دیر هنگام جو کول توانست از شکست در برابر جمهوری چک بگریزد.
بازی تیم ملی فوتبال ایرلند شمالی و اسکاتلند نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید که تیم ایرلند شمالی در این بازی یک پنالتی را از دست داد.
تیم ملی فوتبال گرجستان نیز توانست با نتیجه دو بر یک تیم ملی فوتبال ولز را مغلوب کند که یک گل این بازی در وقت اضافه به ثمر رسید.
دیدار تیم ملی فوتبال جمهوری ایرلند و نروژ نیز که در هوایی بارانی و زمین گل آلود در اسلو برگزار شد با تساوی یک بر یک خاتمه پذیرفت که گل ایرلند را در این بازی رابی کین در دقیقه چهل و چهارم به ثمر رساند.
تیم ملی فوتبال اسپانیا با نتیجه سه بر صفر تیم ملی فوتبال دانمارک را شکست داد.
دیدار تیم ملی فوتبال ایتالیا و اتریش با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.
تیم ملی فوتبال آلمان نیز بلژیک را دو بر صفر مغلوب کرد.
فرانسه هم با نتیجه سه بر دو سوئد را شکست داد.
کرواسی نیز توانست تیم ملی فوتبال اسلونی را با نتیجه سه بر دو شکست دهد.
پنج شنبه 87 مرداد 31 , ساعت 8:51 صبح
میکائیل سیلوستر Mikael Silvestre هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس روز چهارشنبه با امضای قراردادی دو ساله به تیم فوتبال ارسنال پیوست.
به گزارش اسوشیتدپرس از لندن ، این مدافع سی و یک ساله پس از نه سال بازی در منچستر یونایتد این تیم را ترک کرد.
وی با رد پیشنهاد باشگاه منچسترسیتی به ارسنال پیوست.
سیلوستر که بیشتر بازی های فصل گذشته را به علت اسیب دیدگی از ناحیه زانو از دست داد ، اولین بازیکنی است که از سال هزار و نهصد و هفتاد و چهار میلادی از منچستریونایتد به ارسنال منتقل شده است.
سیلوستر گفت " من بخش بزرگی از دوران فوتبالم را در باشگاه منچستر یونایتد گذرانده ام و با علاقه ان دوران را به خاطر می اورم ".
این مدافع فرانسوی گفت " ارسنال به نمایش فوتبالی فنی و ماهرانه مشهور است و تیمی جوان اما با تجربه دارد ".
ارسن ونگر سرمربی تیم فوتبال ارسنال با جذب سیلوستر سیاست معمول خود را در جذب بازیکنان جوان و اینده دار زیر پا گذاشت.
ونگر خاطر نشان کرد " ما تیمی قدرتمند اما جوان داریم و تجربه ، تنوع مهارت و استعداد سیلوستر قابلیت های بیشتری را که برای تقویت تیم مان در مبارزه برای رسیدن به عناوین قهرمانی در این فصل نیاز داریم ، ارائه خواهد کرد ".
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ