سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 مرداد 13 , ساعت 10:39 صبح
تیم منچستر یونایتد که خود را برای حضور در فصل جدید باشگاهی آماده می‌سازد، شنبه شب در دیداری که مقابل اسپانیول از لیک اسپانیا انجام داد، با پیروزی زمین را ترک گفت.
این تیم که در فصل گذشته، دو عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد، در این جدال به وسیله فریزر کمپل در دقیقه 82 گلزنی کرد.
سرآلکس فرگوسن، سرمربی این تیم در حال انجام آخرین مرحله آماده سازی تیمش است.
در دیدارهای دوستانه‌ای که شنبه شب در نقاط مختلف اروپا و جهان انجام شد، تیم تازه صعود کرده به دسته اول، بروسیا مونشن گلادباخ بر والنسیا اسپانیا غلبه کرد.
تیم آلمانی موفق شد با پیروزی 4 بر 2 به کار خود در این دیدار پایان دهد. فرنید (44 و 8)، آلبرمان (25) و مارتین (82) زننده گل‌های مونشن‌گلادباخ بودند. والنسیا از سوی نیکولا زیگیچ (25) و خوان ماتامانوئل (80) به گل رسید.
سرخپوشان لیورپول شنبه شب 4 بر صفر مقابل گلاسکو رنجرز اسکاتلند درخشیدند و باعث تحسین کارشناسان شدند. برای این تیم فرناندو خوزه توره سانز، دیوید نگوگ، یوسی بنایون و ژابی آلونسو گل زدند.

* سایر نتایج به شرح زیر است:
کارلسروهه آلمان یک- سوشو فرانسه یک
سن‌پائولی آلمان 2- اشتوتگارت آلمان 5
بایرلورکوزن آلمان3- بالینگر آلمان صفر
شیفیلدیونایتدانگلیس 2- ویگان انگلیس 3
هیبرنیان اسکاتلند 2- میدلزبرو انگلیس 3
ریدینگ انگلیس یک - آستون ویلا انگلیس یک
دربی کانتی انگلیس 2- اوترخت هلند 2
نانتس کانتی انگلیس 2- ناتینگهام فارست انگلیس 3
ولورهامپتون انگلیس 4- بلکبرن 2
چارلتون انگلیس صفر- بیلبائو اسپانیا یک
لوهاور فرانسه صفر- والنسین فرانسه 2
کن فرانسه یک- لورینت فرانسه 3
مارسی فرانسه صفر- تولوز فرانسه صفر
نانسی فرانسه 3- لومان فرانسه صفر

شنبه 87 مرداد 12 , ساعت 7:47 عصر

سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد که به نظر می‌رسد این روزها "کریستیانو رونالدو" را در آستانه جدایی از تیمش می‌بیند، در یک نشست رسانه‌ای بازیکنان فوتبال امروز را بی‌وفا توصیف کرد.

سرالکس فرگوسن که خود بیش از دو دهه است که سرمربی‌گری یونایتدها را برعهده دارد، در نشستی با خبرنگاران اسکاتلندی گفت: «این روزها هر بازیکنی که بیش از ده سال در یک تیم باقی بماند، استثنا به حساب می‌آید، به ویژه زمانی که قرارداد آزاد با تیم داشته باشد.»

فرگوسن افزود: «حفظ بازیکنان برای مدت زمان طولانی بسیار دشوار است به ویژه زمانی که آنها از کشور خارجی باشند که این مساله کار را دشوارتر نیز می‌سازد.»

سرمربی یونایتدها خاطرنشان کرد: «این روزها نمی‌توان حدس زد که یک بازیکن تا دو هفته دیگر کجا خواهد بود، چه برسد به دو سال و بی‌شک من هم قصد ندارم درمورد آنچه در این باشگاه در شرف وقوع است، صحبتی بکنم. این در حیطه مسوولیت من نیست.»

این اظهارنظر فرگوسن شایعه‌ها درمورد پیوستن احتمالی رونالدو به رئال مادرید را قوت بخشید و باید دید که طی هفته‌های آتی آیا رونالدو به جمع شیاطین سرخ خواهد پیوست یا خیر.


دوشنبه 87 مرداد 7 , ساعت 10:27 عصر
باشگاه فوتبال لیورپول انگلیس به عقد قرارداد با رابی کین مهاجم ایرلندی تیم فوتبال تاتنهام نزدیک شد.
به گزارش خبرگزاری المان از لندن ، گزارشها حاکی از ان است که رابی کین بیست و هشت ساله امروز دوشنبه برای انجام ازمایشهای پزشکی به استادیوم آنفیلد لیورپول رفته و احتمالا نهایی شدن قرارداد وی تا بیست و چهار ساعت اینده اعلام خواهد شد. انتظار می رود ارزش این قرارداد به هجده میلیون پوند ( بیست و دو میلیون و هشتصد هزار یورو ) برسد اما احتمال دارد ارزش این قرارداد با توجه به حضور این بازیکن به بیست میلیون پوند نیز برسد.
به نظر می رسد رابی کین قراردادی پنج ساله با لیورپول امضا خواهد کرد تا جایگزین پیتر کراوچ که به پورتموث منتقل شده است شود.

دوشنبه 87 مرداد 7 , ساعت 9:41 صبح
به نقل از اسپورت کاتالونیا، بارسلونا برای خرید کریم بن زما باید تن به درخواست لیون دهد و بعلاوه اتوئو مبلغ 10 میلیون یورو دیگر نیز به این باشگاه فرانسوی تحویل دهد.
وکیل اتوئو از اتخاذ احتمالی این تصمیم به شدت عصبانی است و اعتقاد دارد که قیمت کارشناسی شده اتوئو بسیار بیشتر از قیمت بن زما است.
مقامات بارسلونا از مذاکرات هماهنگ نشده اتوئو با برخی باشگاه ها دل خورند و قصد دارند وی را به فروش رسانند؛ اما اجازه انتقال وی را باشگاه های اسپانیایی با حریفان سرسخت اروپایی نمی دهند.

یکشنبه 87 مرداد 6 , ساعت 8:18 صبح
به نقل از سایت اخبار فوتبال جهان، کارلوس تیوز 24 ساله که به صورت یار قرضی وستهام در منچستر حضور دارد، با توافق دو باشگاه، قرارداد قطعی امضا می کند.
منابع خبری در انگلیس گزارش کردند که منچستر یونایتد که تیمش قهرمانی اروپا را در اختیار دارد، حاضر به اختصاص رقم اعجاب انگیز 32 میلیون پوند برای استخدام قطعی تیوز از وستهام شده است.
این رقم بالاترین رقم برای انتقال یک بازیکن در لیگ برتر است. مبلغ در نظر گرفته شده برای تیوز از ارقامی که بابت انتقال آندره شوچنکو از میلان به چلسی در سال 2006 (30 میلیون پوند)، ریو فردیناند در سال 2002 از لیدز به منچستر (29 میلیون پوند)، خوان ورون از لاتزیو به منچستر در سال 2001 ( 28 میلیون پوند) و وین رونی از اورتون به منچستر در سال 2004 (27میلیون یورو) بیشتر است.
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ