سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 87 مرداد 29 , ساعت 8:26 صبح
 به نقل از روزنامه دو سالهو برزیل، رونالدینیو و دیگر ستارگان برزیلی اعلام کردند از دادن امضا و گرفتن عکس های یادگاری در این دیدارها خسته و کلافه شده اند.
رونالدینیو به عنوان کاپیتان تیم برزیل اظهار داشت: از روزی که وارد چین شدیم تا کنون، یک لحظه آرام و قرار نداشتیم. مجبور شدیم مرتب امضا داده یا عکس یادگاری بگیریم.
وی افزود: می‌دانیم این موضوع به خاطر علاقه زیادی است که چینی‌ها نسبت به بازیکنان برزیل دارند. ناراحتی ما به دلیل این است که به جاری ارائه امضا به هواداران یا گرفتن عکس یادگاری، مجبور بودیم با داوطلبین و مقامات مسئول امنیتی که ظاهرا باید محافظ ما باشند، عکس بگیریم یا امضا دهیم.
رونالدینیو عنوان کرد: تحمل این وضع برای ما بسیار دشوار است چون در کل باعث خستگی و ناراحتی تیم شده است.

سه شنبه 87 مرداد 29 , ساعت 8:12 صبح
وزارت کشور انگلیس برای مقابله با چاقوکشی جوانان و نوجوانان، از فوتبالیستهای مشهور این کشور کمک گرفت.

خانم جکی اسمیت وزیر کشور و تعدادی از فرماندهان ارشد پلیس انگلیس، روز دوشنبه ضمن دیدار و گفت و گو با فوتبالیستهای مشهور این کشور، از آنان دعوت کردند که به تلاشهای اجتماعی و فرهنگی برای مقابله با جنایت با چاقو بپیوندند.

دیوید بکهام ، ریو فردیناند و دیوید جیمز ملی پوشان تیم فوتبال انگلیس، روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری مشترک، حمایت خود را از برنامه‌های دولت برای مقابله با چاقوکشی در خیابانهای این کشور اعلام کردند.

این فوتبالیستهای مشهور انگلیس، از جوانان و نوجوانان این کشور خواستند از حمل چاقو خودداری کنند.

دیوید بکهام گفت: ما می‌توانیم برای ریشه کنی جنایت با چاقو در جامعه، به مردم و بویژه جوانان و نوجوانان کمک کنیم، چرا که جوانان صدای ما را بهتر می‌شنوند.

به گفته مقامات دولتی، طی سه ماه گذشته حدود ? ?????نفر در ارتباط با جنایت با چاقو در مناطق مختلف انگلیس دستگیر شده اند.

در آخرین مورد از جنایت با چاقو، روز شنبه این هفته دو نوجوان در دو درگیری جداگانه در شهرهای منچستر و لندن، با ضربات چاقو به قتل رسیدند.

از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون حدود ? ???نوجوانان در مناطق مختلف انگلیس با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند که نیمی از این قتلها در خیابانهای لندن اتفاق افتاده است.


سه شنبه 87 مرداد 29 , ساعت 8:11 صبح
کاپیتان جدید تیم ملی فوتبال انگلیس به زودی معرفی می شود.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز فابیو کاپلو سر مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال انگلیس به زودی کاپیتان جدید این تیم را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی دو هزار و ده آفریقای جنوبی معرفی خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال انگلیس در روز چهارشنبه آتی دیداری دوستانه را در برابر تیم جمهوری چک برگزار خواهد کرد.

دوشنبه 87 مرداد 28 , ساعت 10:2 صبح
به نقل از روزنامه اکسپرس، کریستیانو رونالدو پس از اینکه به طور رسمی اعلام کرد در فصل جاری نیز همراه منچستر یونایتد خواهد بود و به رئال مادرید اسپانیا نخواهد رفت، ‌یک رولزرویس 440 هزار یورویی (حدود 600 میلیون تومان) خریداری کرد. این رقم پرداخت شده معادل یک ماه حقوق رونالدو در تیمش است.
با خریداری این دستگاه، رونالدو در پارکینگ منزلش خوردو گران قیمت تازه را به مجموعه خودروهای قبلی که شامل یک دستگاه آستون مارتین (350 میلیون تومان)، یک دستگاه ب.ام.و (480 میلیون تومان) و فراری (700 میلیون تومان) اضافه کرد.
یکی از دوستان بازیکن پرتغالی اظهار داشت: او خودروهایش را خیلی دوست دارد و سعی کرد در شروع فصل جدید با خودرویی تازه در تمرین حاضر شود.

دوشنبه 87 مرداد 28 , ساعت 8:26 صبح
مس کرمان - استقلال تهران، ساعت ?? و ?? دقیقه، ورزشگاه باهنر کرمان
پیکان - مقاومت سپاسى ساعت ?? و ?? دقیقه، ورزشگاه ایران خودرو تهران
راه آهن - سایپا، ساعت ?? و ?? دقیقه، ورزشگاه اکباتان تهران
ابومسلم خراسان - استقلال اهواز، ساعت ?? و ?? دقیقه، ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
پگاه گیلان - پیام مشهد، ساعت ?? و ?? دقیقه، ورزشگاه عضدى رشت
سپاهان - صباباترى قم، ساعت ?? و ?? دقیقه، ورزشگاه فولادشهراصفهان
برق شیراز - پاس همدان، ساعت ?? و ?? دقیقه، ورزشگاه حافظیه شیراز
فولاد خوزستان - ملوان انزلى، ساعت ?? و ? دقیقه، ورزشگاه تختى اهواز
پرسپولیس - ذوب آهن، ساعت ?? و ? دقیقه، ورزشگاه آزادى تهران
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ