سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 مرداد 27 , ساعت 10:54 عصر
هفته نخست رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس با توقف مدافع عنوان قهرمانی پایان یافت.
به گزارش پایگاه اینترنتی الکره تیم فوتبال منچستریونایتد عصر امروز قهرمان فصل قبل مقابل تیم نیوکاسل یونایتد با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد .
نتایج سایر رقابتها به شرح زیر است :
یکشنبه
چلسی چهار --پورتس موث صفر
استون ویلا چهار --منچسترسینی دو
شنبه
آرسنال یک --وست برومویچ صفر
هال سیتی دو --فولهام یک
میدلزبورو چهار --تاتنهام یک
وست هام یونایتد دو-- ویگان اتلتیک یک
بولتون سه-- استوک سیتی سه
اورتون دو --بلکبرن سه
سندرلند صفر-- لیورپول یک
یکشنبه 87 مرداد 27 , ساعت 8:36 صبح
در هفته نخست رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس تیم لیورپول توانست با نتیجه یک بر صفر تیم مقابل خود سندرلند را پشت سر بگذارد.
به گزارش شبکه تلویزیونی یوروینو، در سایر بازیهای این هفته تیم فوتبال آرسنال مقابل تیم وست برومویچ با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و دیدار دو تیم بولتون و استوک سیتی با نتیجه سه بر یک به نفع تیم بولتون به پایان رسید.
فولهام دو بر یک مغلوب هالی سیتی شد و و دیدار دو تیم میدلزبورو و تاتنهام با همین نتیجه به نفع تیم میدلزبرو به پایان رسید.
وست هام یونایتد پس از نود دقیقه تلاش با نتیجه دو بر یک از سد تیم ویگان اتلتیک گذشت و اورتون دو بر سه بلکبرن را شکست داد.
سایر دیدارهای امشب (یکشنبه) به شرح زیر است.
چلسی ..................پورتس موث
استون ویلا................... منچسترسینی
منچستریونایتد............. نیوکاسل یونایتد
سه شنبه 87 مرداد 22 , ساعت 11:34 عصر

در روزهای گذشته خبرهایی پیرامون جدایی "یحیی توره" بازیکن خط میانی بارسلونا منتشر شده است. باشگاه کاتالانی‌ این خبرها را نادرست خواند و آنها را رد کرد.

 آرسنال لندن جدی‌ترین تیم خواهان توره بود. چرا که توپچی‌های لندن با کمبود بازیکن در خط میانی‌شان روبه‌رو هستند. بارسلونا اعلام کرد، هرگز قصد فروش توره را نداشته و ندارد. به این ترتیب تمام شایعه‌ها تکذیب شدند.

یک سخنگوی باشگاه روز دوشنبه گفت: «یحیی توره ما را ترک نخواهد کرد. او بازیکن مهمی برای تیم است و قصد نداریم او را بفروشیم.»

پپ گواردیولا اعلام کرده است، توره بازیکنی کلیدی در تیم اوست و از همین رو پرونده فروش او بسته شده است.

آرسنال همچنان در پی تقویت خط میانی‌اش است.


سه شنبه 87 مرداد 22 , ساعت 12:15 عصر
به نقل از روزنامه داگبلات، مارک اورمارس پذیرفت برای تیم دسته دومی گواهد ایگلز در فصل جدید بازی کند.
وی که از مدتی قبل بعنوان مدیرفنی این تیم دسته دومی کار می کند، ‌از طریق سایت اینترنتی باشگاهش این تصمیم جدید را به اطلاع رساند.
اورمارس که 86 بازی ملی را در کارنامه ورزشی خویش ثبت کرده، قرار است در رقابت های دسته دوم لیگ هلند بازی کند.
این بازیکن که پس از رقابت های جام ملت های 2004 اروپا بخاطر مصدومیت زانو از دنیای فوتبال کنار رفت،‌ در دوران ورزشی خود برای تیم های آژاکس آمستردام هلند، آرسنال انگلیس و بارسلونا اسپانیا بازی کرده است.

دوشنبه 87 مرداد 21 , ساعت 8:17 صبح
در دیدار پیش فصل فوتبال انگلیس که همه ساله بین قهرمان لیگ برتر و جام حذفی انگلیس با نام کامیونیتی شیلد برگزار میشود ، امروز دو تیم منچستر یونایتد و پورتس موث به دیدار هم رفتند که این بازی در وقت معمول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.‌‌

در ضربات پنالتی ، منچستریها با درخشش ادوین فان در سار ، دروازبان خود که 3 ضربه پنالتی بازیکنان پورتس موث را مهار کرد ، موفق شدند با نتیجه 3 - 1 حریف را شکست داده و دومین سال پیاپی به عنوان قهرمانی این جام دست یابد
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ