سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 87 مهر 3 , ساعت 11:13 صبح
فرشاد پیوس کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس تهران در خصوص صحبت هاى قطبى در تمرینات اخیر این تیم گفت: قطبى به جاى خارج کردن تیم از حاشیه با مصاحبه هاى جنجالى خود پرسپولیس را در آستانه دربى بیش از پیش به استقبال حواشى مخرب مى برد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری آریا، وى همچنین تصریح کرد: نمى دانم چه دلیلى وجود دارد که قطبى با تصمیم عجیب و غریب خود به اسم حفظ آرامش در تیم بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرده و فقط خودش را در مورد مسائل تیم پرسپولیس وکیل و وصى مى داند .

وى تصریح کرد: آقاى قطبى که فصل قبل با خونسردى و به دور از ایجاد حواشى ظاهرى خوب و محبوب از خود در نزد هواداران ساخت ،چه شده که در این فصل 180 درجه تغییر کرده و زمین و زمان را مقصر مى داند.

وى تاکید کرد: سرمربى پرسپولیس که همیشه در صحبت هاى خود مدعى بحث حرفه اى گرى در فوتبال بود حالا خودش در نهایت آماتورى رفتار کرده و هر روز یک شخص را مورد اتهام قرار مى دهد و به هر طریقى حاشیه را به تیم تزریق مى کند.پیوس در خصوص ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان پرسپولیس گفت: این حرکت حواشى بیشترى را به درون پرسپولیس راه مى دهد و مى تواند در نهایت به نفع سایر تیم هاى مدعى قهرمانى تمام شود.

 وى اضافه کرد : به اعتقاد من که سالیان سال است جزو خانواده پرسپولیس هستم باید بازیکنان با گفتن صحبت هاى خود در خصوص مسائل فنى و بدنى تیم حرف هاى دلشان را بزنند نه اینکه بالاجبار به آن ها روزه سکوت را القاء کنیم.

کاپیتان سابق تیم پرسپولیس تمامى این تصمیمات قطبى را ناشى از اختیارات بیش از حد وى عنوان کرد و افزود: وقتى که قطبى مانند یک وارث در تمامى کارهاى باشگاه مداخله مى کند و مسئولان هیچ تذکرى به وى نمى دهند باید هم در اخذ تصمیمات غیر فنى مستقل عمل کند.

وى گفت: به قطبى توصیه مى کنم که به جاى رفتن به حواشى بیشتر به خودش بیاید و فقط به نتایج و موفقیت پرسپولیس فکر کند.پیوس در خصوص بازى دربى خاطرنشان ساخت: با حمایت مالى خوبى که هدایتى در باشگاه پرسپولیس انجام مى دهد هیچ عذرى براى عدم پیروزى مقابل استقلال پذیرفته نخواهد بود.

وى اظهار داشت : البته قطبى هم باید در بازى مقابل استقلال سیستم یکنواخت تیم را عوض کند چرا که دست آقاى «امپراتور» براى همه مربیان لیگ رو شده است.

 


سه شنبه 87 مهر 2 , ساعت 2:36 عصر
آلبرت گریگوریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در مورد صدور مجوز بازی برای مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، اظهار داشت: طبق قانون فیفا باید نامه‌های ارسالی از سوی فدراسیون‌های خارجی، به زبان انگلیسی یا آلمانی باشد تا ما آنرا ترجمه و تایید کنیم.
وی افزود: برخلاف اخبار منتشره هنوز ITC مهاجم برزیلی پرسپولیس را به هیچ زبانی از جمله اسپانیایی ندیده‌ایم و هنوز مجوزی نیز صادر نشده است.
آلبرت ادامه داد:‌ فقط رضایت‌نامه دی کارمو به دست سازمان لیگ برتر رسید که به زبان اسپانیایی بود و ما هم درخواست کردیم تا تغییر کند. ITC باید از فدراسیون فوتبال برزیل به ایران ارسال شود و تا به امروز همچنین اتفاقی رخ نداده است.
سه شنبه 87 مهر 2 , ساعت 2:36 عصر
 تمرین از ساعت 10:5 آغاز شد و بازکنان به دویدن، حرکات کششی و نرمشی، ارسال پاس های کوتاه و بلند، سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه و بازی درون تیمی در قالب دو تیم سبز و قرمز پرداختند.
در مرحله پایانی بازیکنان ذخیره زیر نظر کماسی به دویدن دور زمین و بازیکنان اصلی زیر نظر قطبی به حرکات کششی پرداختند.
* مارکو مربی برزیلی پس از چندین روز غیبت، امروز در تمرین حاضر شد و دقایقی با کادر فنی و بازیکنان به گفت و گو پرداخت.
* سپهر حیدری و ابراهیم توره با رفع مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت کردند.
* حسین بادامکی و الونگ الونگ زیر نظر زرینه پزشک تیم تمرینات اختصاصی انجام دادند.
* تدارکات تیم امروز در اقدامی جالب برای بازیکنان اسفند دود کردند و همین مورد باعث شد تا دقایقی بازیکنان با یکدیگر به شوخی بپردازند.
* علی کریمی و پژمان نوری جزو آماده ترین نفرات بودند.
* حدود 50 هوادار نظاره گر تمرینات بودند.
* تمرین ساعت 11:45 به پایان رسید و فردا بعدازظهر پیگیری می‌شود
سه شنبه 87 مهر 2 , ساعت 9:23 صبح
مسئولان باشگاه در پی ناکامی در عقد قرارداد با حامی مالی، تصمیم گرفتند برای دیدار روز پنجشنبه مقابل پگاه نفرات تیم را با عبارت "هفته دفاع مقدس گرامی‌باد" روی پیراهن به میدان بفرستند.
پرسپولیس در تمامی دیدارهای گذشته خود بدون آرم حامی مالی به میدان رفته است.

* لیدرهای پرسپولیس با سران باشگاه به تعامل رسیدند
در پی ناراحتی لیدرهای باشگاه پرسپولیس به دلیل بی‌اعتنایی و عدم تهیه بلیت برای سفر به مشهد، جلسه‌ای با حضور خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس و سلطانی مسئول حراست باشگاه و جمعی از لیدرها به مدت دو ساعت برگزار شد.
در این جلسه به لیدرها قول مساعد داده شد این مشکل در دیدارهای آینده بوجود نیاید.
لیدرهای پرسپولیس و مسئول حراست باشگاه بدلیل عدم تهیه بلیت هواپیما، از سفر به مشهد بازماندند.

* فیلم 2 دیدار اخیر پگاه در اختیار قطبی قرار گرفت
مسئولان باشگاه پرسپولیس در پی درخواست افشین قطبی،‌ فیلم 2 دیدار اخیر تیم پگاه گیلان در لیگ برتر را را در اختیار وی قرار دادند.
پرسپولیس روز پنجشنبه از هفته هشتم لیگ برتر به مصاف پگاه گیلان می رود.

سه شنبه 87 مهر 2 , ساعت 9:23 صبح
مجید بصیرت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، درباره شرایط فولاد مبارکه سپاهان پس از شکست برابر ذوب آهن اظهار داشت: سپاهان از تیم های پرهوادار فوتبال ایران است و مانند سایر تیم های بزرگ پس از هر شکست شایعاتی زیادی درباره چنین تیم هایی منتشر می شود. ما مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی نداشتیم به همین دلیل در دربی اصفهان مغلوب شدیم.
وی درباره شایعه برکناری سرمربی سپاهان و احتمال حضور مربی سابق پرسپولیس در این تیم اصفهانی خاطر نشان کرد: خبر برکناری انگین فیرات هرگز صحت ندارد و این مربی همچنان با قدرت به کارش در اصفهان ادامه خواهد داد. نمی دانم شایعه حضور حمید استیلی در سپاهان از کجا نشات گرفته و هرگز چنین خبری صحت ندارد. این موضوع بیشتر رسانه ای بوده و از شنیدن آن تعجب کردم.
بصیرت راجع به محرومیت مهاجم عراقی سپاهان گفت: عماد رضا در دیدار برابر ذوب آهن رفتار غیر حرفه ای داشت و مسئولان باشگاه با وی برخورد کرده اند؛ ‌اما باتشکیل جلسه این مشکل داخلی باشگاه را حل خواهیم کرد. به نظر من عماد رضا اشتباه کرد.
سرپرست سپاهان درباره دیدار بعدی زرد پوشان گفت: برابر ذوب آهن خوب بازی نکردیم و 3 امتیاز بازی را از دست دادیم؛ اما امیدواریم بازیکنان مقابل فولاد خوزستان عملکرد بهتری داشته باشند و بتوانند دل هواداران را شاد کنیم.

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ