سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 87 شهریور 23 , ساعت 10:22 عصر
حسین هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در عمرم به هیچکس بی‌احترامی نکردم و نمی‌دانم چرا داور مسابقه فقط مرا بعد از بازی دیده است.
هدایتی ادامه داد: من هم مانند تمام حاضران در ورزشگاه از قضاوت او عصبانی بودم. به طرفش رفتم؛ اما توهینی به او نکردم و فقط از او خواستم بیشتر دقت کند.
رئیس هیات مدیره پرسپولیس ادامه داد: باید از وی خواست جواب اشتباهات خود را بدهد. از شکایت مرادی به فیفا استقبال می‌کنم؛ اما اگر نتواند حرف‌های خود را ثابت کند به جرم تهمت زدن به من باید در دادگستری تهران منتظر شکایت من و جواب دادن باشد و مطمئن باشید از این حرف‌های او که بی‌ربط در رسانه‌ها گفته شد به سادگی نخواهم گذشت چون تا امروز کسی نتوانسته است تهمت بیهوده به من بزند.
وی تاکید کرد: امیدوارم مرادی از جامعه ورزش پرسپولیس معذرت خواهی کند تا مشکلات داوری ما بیش از این بزرگ نمایی نشود. داوران ایرانی زحمت‌کش هستند؛ اما باید در قضاوت‌های خود دقت کنند.
جمعه 87 شهریور 22 , ساعت 2:20 صبح
 تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه آزادی در حضور بیش از 65 هزار تماشاگر مقابل تیم مس کرمان شکست خورد.
در پایان مسابقه هواداران و اعضای کادر فنی و هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بشدت به عملکرد مسعود مرادی اعتراض داشتند و هنگامی که سوت پایان مسابقه را به صدا درآورد، حسین هدایتی و مجید فرخ‌زادی با حضور در داخل زمین به سمت وی رفته و بشدت از عملکرد وی انتقاد کردند.
افشین قطبی نیز در پایان مسابقه وارد زمین شد و بسوی مرادی رفت؛ اما بدون هیچ‌ واکنش منفی و با حالتی کنایه‌آمیز با داور مسابقه دست داد.
* با به صدا درآمدن سوت پایان مسابقه هواداران زیادی به قضاوت مسعود مرادی اعتراض کردند و هنگامی که وی قصد ترک زمین را داشت با اشیا و بطری‌های نوشیدنی مورد حمله قرار گرفت که دو شی پرتاب شده با وی برخورد کرد. نزدیک به 500 صندلی ورزشگاه آزادی نیز تخریب شد.
جمعه 87 شهریور 22 , ساعت 2:19 صبح
دیدار حساس تیم های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان در هفته ششم لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان نماینده کرمان با برتری یک بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد.
روح ا... عطایی در دقیقه 81 و روی یک ضد حمله دروازه مهدی واعظی را باز کرد تا پرسپولیس در خانه سه امتیاز را از دست دهد.
مسعود مرادی قضاوت مسابقه را برعهده داشت و به مجتبی شیری از پرسپولیس و علی حمودی و مهدی رحمتی از تیم مس کرمان کارت زرد داد.
بازیکنان تیم پرسپولیس: مهدی واعظی،‌ سپهر حیدری، فرانک آتسو، ‌علیرضا محمد(حمید علی عسگر)، مسعود زارعی(مجتبی شیری)،‌مازیار زارع، پژمان نوری، کریم باقری، ایوان پتروویچ، ابراهیم توره و علیرضا نیکبخت واحدی(محمد منصوری)
بازیکنان تیم مس کرمان: سید مهدی رحمتی،‌ مرتضی ابراهیمی، ‌امیر حسین صادقی،‌ علی حمودی،‌ جلال امیدیان(مهدی کیانی)، فرزاد آشوبی، ‌رسول نویدکیا، فرزاد حسین خانی، پائولو زالدورن(رسول میرطرقی)، ادینهو داسیلوا و روح ا... بیگدلی(روح ا... عطایی)

جمعه 87 شهریور 22 , ساعت 2:19 صبح
دکتر پرویز سیار کارشناس امر داوری فوتبال گفت : توپی که به دست مدافع مس در نیمه دوم دیدار با پرسپولیس اصابت کرد یک پنالتی محرزبود و اعلام نکردن آن توسط مسعودمرادی تعجب آور بود.

وی پنجشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت : مرادی امشب برخلاف گذشته یکبار در محوطه ? ??و نیم متر خطا بر روی دروازه بان مس را به درستی اعلام کرد که احساس کردم روش قضاوت او بهتر شده است . در این منطقه هیچ بازیکنی حق مزاحمت دروازه بان را ندارد که او در اعلام ضربه خطا برروی مهدی رحمتی ، عکس العمل خوبی داشت .

وی افزود : اما این داور در ادامه ضعیف عمل کرد ، به عنوان مثال توپی که به دست مدافع مس اصابت کرد هم نزدیک بود و هم اشکار و من متعجب شدم وقتی مسعود مرادی از این ضربه محرز پنالتی براحتی گذشت و رای به ادامه بازی داد.

دکتر سیار اضافه کرد : مدافع مس دستش را کاملا باز کرد و حرکت خطای این بازیکن انقدر اشکار بود که مرادی می‌بایست بی‌درنگ نقطه پنالتی را نشان می داد


پنج شنبه 87 شهریور 21 , ساعت 9:31 صبح
کریم باقری که پس از تمرین امروز قصد داشت به هتل لاله برود در مقابل ورزشگاه شرکت واحد با تعدادی از هواداران برخورد کرد که منتظر عکس گرفتن با او بودند؛ اما وی برای خروج از محل تمرین عجله داشت.
چند تن از هواداران به علت رفتار نامناسب باقری، ‌وی را مورد تمسخر قرار دادند و به همین دلیل وی از خودروی خود پیاده و با آنها درگیر شد.
با دخالت سایر هواداران این درگیری خاتمه یافت.
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ