چهارشنبه 87 شهریور 20 , ساعت 12:45 عصر
ابوالفضل جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با اشاره به مبالغ منتشره در خصوص قرارداد کریمی، اظهار داشت: این بازیکن شفاف ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران را دارد. 300 هزار دلار از طریق حسین هدایتی برای کمیته المپیک قطر ارسال می کنیم تا ITC کریمی صادر شود. هفتاد میلیون تومان هم بابت 10 ماه طی ده فقره چک به کریمی پرداخت خواهد شد.
وی افزود: برخی باور ندارند که کریمی با چنین مبلغ کمی به پرسپولیس بیاید. برای همین مدام شبهه افکنی می کنند. ارقامی که گفتم، واقعیت است و هر شخصی مدرکی بر خلاف آن دارد، بیاورد تا صد برابر خسارت بدهیم.
برخی رسانه ها ادعا کرده بودند برای حضور علی کریمی در پرسپولیس مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان پرداخت شده است.

چهارشنبه 87 شهریور 20 , ساعت 11:25 صبح
حسین هدایتی پس از عقد قرارداد با راه آهن درباره اینکه سازمان بازرسی کل کشور به نحوه کمک او به پرسپولیس ایراد گرفته، اظهار داشت: با توجه به بدهی های گذشته این تیم، هر کاری که تا به حال برایش انجام داده ام، با هماهنگی مدیرعامل بوده است.
وی افزود: قرارداد امروز را هم خود آقای مصطفوی امضا کرده و مشکلی وجود ندارد.
رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در مورد واگذاری سهام به او، عنوان کرد: اگر سهام باشگاه را در اختیارم نگذارند، نحوه کمکم به این باشگاه شکل دیگری خواهد گرفت.
هدایتی در پاسخ به اینکه مبلغ اجاره پرداختی به باشگاه راه آهن چه میزان بوده است، گفت: با توجه به امکاناتی که این مجموعه دارد، رقم منطقی را در نظر گرفتیم. 150 میلیون تومان مبلغ معقولی است که برای اجاره اکباتان به راه آهن پرداخت می کنیم.

سه شنبه 87 شهریور 19 , ساعت 3:17 عصر
آنتونیو دی کارمو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که آیا از فوتبال ایران شناخت دارد یا خیر، گفت: فوتبال ایران به خاطر حضور در جام جهانی تا حدودی شناخته شده بوده و برای ما برزیلی ها خیلی غریبه نیست.
وی در مورد حضور در نخستین تمرین پرسپولیس، تصریح کرد: از دید من تمرینات مربی تیم(قطبی)خیلی فشرده و سخت است، البته از این بابت خوشحالم چون برای ساخته شدن در شرایط سخت تر به این جا آمده ام. این تمرینات باعث پیشرفت فوتبال من خواهد شد.
دی کارمو در مورد شناخت از افشین قطبی گفت: از قبل هیچ شناختی از او ندشته ام و هر چه می دانم در قالب گفت و گوهای ما و مذاکراتمان است. به هر حال او را یک مربی کاردان و فوتبال شناس می بینم.
وی در پایان از میهمان نوازی تماشاگران به نیکی یاد و ابراز امیدواری کرد فصل خوبی در ایران داشته باشد.

سه شنبه 87 شهریور 19 , ساعت 3:17 عصر
تمرین از ساعت 10 صبح در زمین شرکت واحد آغاز شد و بازیکنان به دویدن و حرکات کششی و نرمشی پرداخته، سپس به 2 گروه تقسیم شدند و اصلی ها زیر نظر قطبی و ذخیره ها زیر نظر پیروانی به حفظ توپ و پرسینگ پرداختند.
بازیکنان پرسپولیس در مرحله دوم نیز با دستور قطبی به دو گروه تقسیم شدند و به فوتبال دستگرمی در قالب دو تیم قرمز و سبز پرداختند که تیم قرمز با گل های توره و پترویچ به برتری رسید.
در مرحله پایانی نیز بازیکنان اصلی سرد کردند و نفرات ذخیره که علی کریمی نیز جزو آنها بود به سانتر از جناحین و ضربه به سمت دروازه زیر نظر قطبی پرداختند.
* علیرضا حقیقی در تمرین امروز از ناحیه عضله پای راست دچار مصدومیت شد.
* علی کریمی نیم ساعت زودتر از سایر بازیکنان در تمرین حضور پیدا کرد و به همراه مازیار زارع، پژمان نوری و علیرضا نیکبخت واحدی به والیبال نشسته پرداخت.
* چهار دروازه بان آزمایشی در تمرین حضور داشتند.
* مارکو مربی دروازه بانان، دی کارمو بازیکن جدید برزیلی و الونگ هافبک کامرونی نیز زیر نظر زرینه تمرینات خود را انجام داد.
* در ابتدای تمرین افشین قطبی به مدت 10 دقیقه با بازیکنان به گفت و گو پرداخت و از تلاش های مارکو تقدیر کرد و بازیکنان نیز مربی تیم را تشویق کردند.
* مجتبی شیری تنها غایب زمین بود.
* از امروز توپ های جدید در اختیار نفرات قرار گرفت.
* با دستور قطبی مارکو با دروازه بانان اصلی و عابدزاده با دروازه بانان آزمایشی تمرین کرد.
* 50 هوادار از نزدیک تمرین را دیدند.
* محمد علوی، محمد منصوری و نبی ا... باقری ها در بازی دستگرمی در ترکیب ذخیره ها به میدان رفتند.
* دی کارمو بازیکنان برزیلی پس از 40 دقیقه تمرین گروهی و بدنسازی زیر کماسی به ماساژ پرداخت.
* تمرین ساعت 11 و 35 به پایان رسید و فردا بعد از ظهر پیگیری خواهد شد
سه شنبه 87 شهریور 19 , ساعت 3:16 عصر
مسئولان باشگاه پرسپولیس از چندی پیش مذاکراتی را با مسئولان راه آهن برای اجاره زمین اکباتان به منظور انجام تمرینات انجام دادند.
ظهر امروز با حضور با حضور محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل راه آهن، داریوش مصطفوی مدیرعامل، حسین هدایتی رئیس هیئت مدیره و افشین قطبی سرمربی پرسپولیس، قرارداد همکاری در محل باشگاه راه‌آهن به امضا رسید.
قرار است تمرینات پرسپولیس از روز شنبه در زمین راه‌آهن واقع در اکباتان برگزار شود.

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ