سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 87 شهریور 26 , ساعت 11:54 صبح
مدیر حقوقى باشگاه پرسپولیس تهران شکایت به فیفا را به دلیل ناداورى تکذیب کرد

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری آریا، وى تصریح کرد اگر هم قرار باشد چنین اتفاقى بیفتد فقط از سوى بخش حقوقى باشگاه اقدام خواهد شد .


دوشنبه 87 شهریور 25 , ساعت 8:32 صبح
کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال درخصوص اتفاقات دیدار پرسپولیس و مس کرمان اعلام شد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری آریا،  جلسه کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال درخصوص اتفاقاتى که در بازى تیم هاى پرسپولیس و مس کرمان رخ داد، عصر دیروز تشکیل شد و طى آن حسین هدایتى رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به خاطر اظهاراتى که پس از بازى داشت به مدت 4 جلسه از حضور در ورزشگاه آزادى حین برگزارى بازى هاى تیم پرسپولیس محروم و به پرداخت 10 میلیون تومان جریمه نقدى محکوم شد.احمدرضا عابدزاده نیز به دلیل رفتارهاى نادرست به مدت 3 جلسه از حضور در ورزشگاه محروم شد.

مجتبى شریفى رئیس کمیته انضباطى درباره محرومیت تماشاگران در قبال به وجود آمدن چنین مشکلاتى گفت: در آیین نامه جدید، کسر امتیاز جایگزین محرومیت تماشاگران مى شود تا تماشاگران را متوجه این مسأله کنیم؛ کسانى که تیم شان را دوست دارند و نمى خواهند تیم شان در جدول افت داشته باشد، از ایجاد فضاى متشنج جلوگیرى کنند، چرا که در صورت تکرار این اتفاق ها از این به بعد از تیم ها امتیاز کم مى شود و این تنبیه جایگزین محرومیت تماشاگران از حضور در ورزشگاه هاست.


یکشنبه 87 شهریور 24 , ساعت 11:55 صبح
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از احتمال تجدید بازی تیم فوتبال این باشگاه و مس کرمان در هفته ششم لیگ برتر خبر داد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری آریا،  مجید فرخزادی ضمن اعلام این خبر گفت: قرار است در نشست امروز هیئت مدیره موارد قانونی و آیین نامه ای تجدید این دیدار مورد بررسی و تصمیم گیری اعضا قرار گیرد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در توضیح بیشتر احتمال تجدید دیدار تیم های مس و پرسپولیس گفت: براساس تحقیقات و مشورت هایی که با اعضای حقوقی باشگاه داشته ایم و بررسی آیین نامه و قوانین فدراسیون فوتبال این احتمال وجود دارد که بازی دوتیم تجدید شود.

قرار است در نشست عصر امروز هیئت مدیره پرسپولیس در مورد احتمال تجدید این دیدار از راههای قانونی اقداماتی صورت بگیرد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان در چارچوب هفته ششم رقابتهای لیگ برتر پنجشنبه شب گذشته در ورزشگاه آزادی تهران با پیروزی یک بر صفر مس به پایان رسید. بعد از این دیدار پرسپولیسی ها داور را به علت نگرفتن دو ضربه پنالتی عامل اصلی شکست تیمشان معرفی کردند.


شنبه 87 شهریور 23 , ساعت 10:24 عصر
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تهران اعلام کرد: هنوز پارگی رباط صلیبی پای ابراهیم توره مشخص نیست و ? ,M.R.I?وضعیت نهایی وی را مشخص می‌کند.

دکتر فرید زرینه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: متاسفانه ابراهیم توره یک روز بعد از بازی وضعیتش را اعلام کرده و این مساله سبب تورم بیش از حد پایش شده است.

وی افزود: با این ورم امکان تشخیص برای پارگی رباط صلیبی امکانپذیر نیست و ما باید منتظر جواب ام.ار.آی باشیم.

وی در خصوص زمان گرفتن ام.ار.ای از ابراهیم توره خاطرنشان کرد: روز دوشنبه/پس فردا/ این اقدام صورت می‌گیرد.

زرینه ادامه داد: وضعیت الونگ بسیار خوب است و تیم پزشکی موافق است که وی بازی کند.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مصدومیت مازیار زارع، ایوان پتروویچ و علیرضا نیکبخت واحدی نیز گفت: زراع دچار کشیدگی خفیف شده و به احتمال زیاد به بازی آینده پرسپولیس نمی‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: اوضاع جسمی پتروویچ و نیکبخت هم در شرایط خوبی به سر می برد.


شنبه 87 شهریور 23 , ساعت 10:22 عصر
با تلاش مسئولان باشگاه پرسپولیس، ITC دی کارمو بعدازظهر امروز صادر شد.
بدین ترتیب این بازیکن برزیلی می‌تواند در صورت صلاحدید افشین قطبی در دیدار روز سه‌شنبه مقابل پیام مشهد به میدان برود.
پرسپولیس برای این دیدار نمی تواند از ابراهیم توره به دلیل مصدومیت استفاده کند.
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ